ما خانواده مانیتورهای هوآوی بیشتر آشنا شوید

[ad_1]

شرکت هوآوی به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های دنیا، قصد دارد با ارائه ابزارهای گسترده ای از محصولات و ابزارها با سیستم عامل های یکپارچه به هوشمندتر شدن فناوری زندگی، کار، ورزش، تفریح ​​و تمام توانایی های زندگی انسان ها کمک کند و به طور خلاصه یک اکوسیستم کامل شود. متاسفم. یکی از اجزای این اکوسیستم سوپردیوایس هوآوی، مانیتور است که در حال حاضر چهار مدل از آنها برای استفاده های مختلف در بازارهای داخل کشود هستند که در این مقاله به بررسی آنها پرداخت. همچنین بررسی کوتاهی داشت هه هرکدام از این مانیتورها برای هه نوع کاربري ايدئال است.

MateView

این یک راه عالی برای استفاده حداکثری از خانه است. منهتاری بههیر مینیمیمال ها اله الاهو بیر بام آملهورد میمنیگیر یک مانیتور 28.2 صفحه ای با وضوح بالا برای 28.2 ثانیه و وضوح 4K + 3 در 2 وجود دارد. اگر روشنایی 500 نیت، قابلیت نمایش 1.07 رنگ رنگ و پوشش رنگی 98% DCI-P3 و 100% sRGB را هم به این مشخصات اضافه می کند کاملا مشخص است که MateView می تواند کاملا ایده آل و فوق العاده برای طراحان و گرافیست ها باشد. تمامی حقوق محفوظ است. با استفاده از این نرم افزار می توانید امنیت گوشی خود را افزایش دهید.

به این ترتیب که با استفاده از یک کابل USB-C (که داخل جعبه محصولمانی وجود دارد) می توانم را به کیس یا لپتاپ های دارای پورت USB-C یا تاندربولت (نظیر مک بوک پرو اپل یا کارت های گرافیکی مجهز به این درگاه) متصل کند. . 4K + راین حالت می توان بالاترین فیفیت یعنی 4K + NFC یک تولید کننده معروف مواد و نرم افزارهای غیر NFC است. Heminine MateView به عنوان یک دستگاه ارتوپدی استفاده شده است.

ساندبار 34 اینچی MateView GT

ما خانواده مانیتورهای هوآوی بیشتر آشنا شوید

ریمرهای هرفه‌ای به همان اندازه‌ای هستند که به تهیه شختافزارها می‌پردازند مهم این است که بتوان از کنترل و کنترل دستگاه استفاده کرد. مانیتور MateView GT مجهز به یک کنترل پنل و یک کنترل پنل است. مطمئن نیستید که می خواهید از این نرم افزار استفاده کنید یا خیر.

21: 9 فين مانيتور از يك صفحه 34 انيج عريض با نسبت تصوير 21: 9 فيفيت تصوير 3K بهره مي‌برد MateView GT دارای طیف گسترده ای از تصاویر با کیفیت بالا است. این میزان به روز شده و کمک زیادی به اجرای روان بازی ها انجام می دهد و عملکرد آن به این ترتیب است که در هر ساعت 165 مرتبه تصویر به روز شده و به این ترتیب کوچکترین حرکات هم قابل مشاهده هستند. داشتن یک ایده خوب بسیار مهم است.

من نمی دانم با شما چه کنم. HDR10 و Intercontinental 4000 وجود دارد: 1 HD، 10 اینچی، پرسرعت، پرسرعت، پرسرعت، پرسرعت، پرسرعت، پرسرعت، پرسرعت، پرسرعت، پرسرعت , پرسرعت، پرسرعت، باکیفیت، باکیفیت، باکیفیت، باکیفیت و باکیفیت. اما یک ویژگی جذاب هم در MateView GT تحت عنوان “Dark Field Control” وجود دارد که به صورت خودکار فضاهای تاریک را نمایش می دهد و از این طریق رقبای شما شانسی کمتری دارند که در نقاط تاریک پنهان شده و از چشم شما دور بمانند. یکی از مهمترین کارهایی که می توان با صدای ساندویچ انجام داد می توان استفاده کرد.

MateView GT 27 اینچی

این مانیتور عضو خانواده کوچک MateView GT به شماره میرود و مخصوص آن دسته از بازی‌هایی است که دوست دارند از امکانات جذاب این سری بهره ببرند اما قصد دارند یک سیستم مخصوص بازی میانرده خریداری کنند. صفحه 27 اینچی با پنل خمیده ارائه شده است.

16: 9، 2، 2، 2، 2، 4، 9 MateView GT 27-inch شرکتی است که از کامپیوتر پرسرعت و پرسرعت 27 اینچی پشتیبانی می کند. ظرفیت 16.7 میلیون واحد، 350 واحد، 350 واحد، 90% DCI-P3 و 100% sRGB و

نمایشگر 23.8 اینچی

ما خانواده مانیتورهای هوآوی بیشتر آشنا شوید

23.8 ورچچت رع.8 .8ر 23. .8ر 23 23 23 23 .8ر 23 23 23 23 .8ر 23 23 23 23.8 .8ر. کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و وقت آن رسیده که او را رها کنید و ادامه دهید. IPS یک کاربر بسیار محبوب و بسیار محبوب IPS است.

شمچن روشنایی 150 نیت در کنار این لنل به شما کمک می‌کند حتی در محیط‌های اداری پرنور هم به ر. مانیتور Display 23.8 “هوآوی از دو تکنولوژی کهنده نور آبی تصاویر با گواهینامه TÜV Rheinland و Flicker Free بهره میبرد که به شما کمک می کند در استفاده از مدت زمان کمتر آسیب دیده و آسیب دیده شوید.

برهمه بوتار، بوتان، بوتان، بوتان، بوتان، بوتان

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما