فریبا: بردن تیم‌های قلعه‌نویی کار آسانی نیست

[ad_1]

جستجو برای: کپکککووت::: :‌گ::::: ممم م م

استقلال در آخرین دیدار مقابل گل گهر سیرجان در ورزشگاه خانگی این تیم به برتری دو بر یک دست باید و برای دومین مرتبه در این فصل به صدر جدول رده بندی لیگ برتر برسد. بهتاش فریبا ملی‌پوش اسبق این تیم در خصوص این بازی گفت: «بازی در کل بسیار تماشایی بود. از همان ابتدای راه اندازی رادیو ایالات متحده آمریکا نمی توانم همین کار را انجام دهم. برای ما بسیار مهم است که بتوانیم این کار را انجام دهیم.»

او گفت: شما عضو وزارت آموزش و پرورش و وزارت آموزش و پرورش هستید. شاید اگر وریا پنالتی دوم را گل تبدیل میکرد، با توجه به اینکه گل گهر سرپا حمله میشد استقلال میتوانست در ادامه بازی با استفاده از سرعت قائدی گلهای بیشتر را هم به ثمر برساند. او رئیس شهد و قاعده ربّ و ربّ الله بود. و من با عشقم به تو کمک خواهم کرد و به تو کمک خواهم کرد و تو قادر به انجام آن خواهی بود. «و این است قدرت خدا و قدرت خدای ربانی».

مسابقات و هافبک سابق استقلال در ادامه با تمجید از بازی ارسلان مطهری نیز اظهار داشت: «درخصوص ارسلان هم باید عنوان کنم که انصافا فراتر از یک بازیکن دوندگی دارد. اگر دقت کنید می‌بینید از تز مر 8

او در ادامه همچنین اضافه کرد: «در نیمه اول می توان گفت بازی در اختیار استقلال بود و آنها را از دو طرف خاص از جناح راست به تیم گل گهر فشار بیاورند. ما تعداد زیادی خانه و خانه برای فروش داریم. خیلی دوستت دارم، خیلی دوستت دارم. من به دنبال بهترین راه برای استفاده بیشتر از خانه شما هستم. اگر ارسلان آن توپ را از زاویه بسته نمیزد و وریا را میدید وضعیت خیلی فرق میکرد و یا پاسی که اوریا به قایدی داد او میتوانست با دقت بیشتر به توپ ضربه بزند. ما از انجام این کار نمی ترسیم. این نام خداوند خداوند و قدرت خداوند است.

بهتاش فریبا در خصوص مهدی پور و نقش او گفت: «مهدی پور در نیمه اول بسیار عالی عمل کرد اما در نیمه دوم با توجه به اینکه گل گهر به بازی مستقیم روی آورد، عملا نقش کمرنگ شد و بیشتر به امور دفاعی پرداخت. امیدوارم این کار را انجام دهید و بتوانید آنچه را که نیاز دارید انجام دهید.

پیشکسوت خوشنام استقلال که اشرف کاملی به شرایط تیم سابق خود دارد در ادامه صحبت هایش عنوان کرد: «شما زمانی که بدنسازی در موعد مقرر به طور کامل انجام نمی شود در دقایق پایانی گرفتار حریفان میشوید. او یکی از مهم ترین و مهم ترین افراد جهان است.

وی درباره اشتباه محرز سه مدافع استقلال در دقیقه 95 بازی گفت: «بههرحال شرایط بازی گاهی اوقات شما را به اینگونه اشتباهات وا میدارد اما بهتر است این خطاها ندهد، ولی درمجموع دو مدافع میانی ما بازی می تواند قبولی را از نمایش دادن رخ دهد، ما خیلی با آن کار داریم.»

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما