سوال شماره یک که برای خودارضایی باید بپرسید

مدیتیشن و خودارضایی ممکن است شبیه همسفران عجیب به نظر برسد. احتمالاً برای فهمیدن اینکه دقیقاً چه چیزی برای شما مفید است، به آزمون و خطا نیاز دارد و ممکن است انجام این کار بدون فشار داشتن یک شریک با شما آسان‌تر باشد. مارسیال لزبین ها را به عنوان داشتن اشتهای جنسی بیش از حد و انجام سکس دخول در زنان و پسران توصیف می کند. وقتی برای اولین بار شروع به بررسی رابطه جنسی آگاهانه کردم (که می توانید در اینجا در مورد آن بخوانید)، خرید همه ادعاهای بزرگ آن را سخت دیدم. تحقیقات دیگر نشان داد که زنانی که تمرکز حواس را تمرین می کنند، به طور کلی رابطه جنسی بهتری دارند، با برانگیختگی، میل و ارگاسم بهتر. کاتولیک‌ها، حتی اگر در خطر مرگ باشند و نتوانند به یک وزیر کاتولیک نزدیک شوند، نمی‌توانند مراسم عشای ربانی، توبه یا مسح بیمار را از کسی مانند یک وزیر پروتستان که معتبر نیست بخواهند. منصوب شده در راستای آموزه های کاتولیک در مورد انتصاب.

اما رایت، 41 ساله، پس از اینکه به دانش‌آموزان کالج علوم هاکسلو در نورث همپتون‌شر اجازه داد تا برای یک پروژه هنری مدرسه «بسیار نامناسب» از خود و دیگران عکس‌های نیمه برهنه بگیرند، از تدریس برای مدت نامحدود محروم شد. قبل از اینکه آن را به‌عنوان مزخرفات عصر جدید بنویسید، شواهدی از اثربخشی غیرمنتظره آن با دستگاه‌های بیوفیدبک دارم که امواج مغزی و ارگاسم من را در طول جلسات ردیابی می‌کردند (می‌دانید، برای علم). بنابراین در حین انجام چندین تمرین خودارضایی ذهن آگاه در طول چند هفته، هدبند مدیتیشن Muse امواج مغزی من را ردیابی کرد. در حالی که هیچ چیز جز من و میوز برای دادن هیچ راهنمایی یا دستورالعملی قرار نداشتیم، هر فکر و سر و صدای سرگردانی مرا از بدنم بیرون کشید و به مارپیچ بازگرداند.

من موز خود را روی منظره‌ای از جنگل بارانی تنظیم کردم، که با فعال‌تر شدن ذهن‌تان طوفانی‌تر می‌شود و سپس ملایم‌تر می‌شود و در نهایت اگر به حالت آرامش طولانی‌مدت برسید، صدای جیر جیر پرنده تولید می‌کند. نمودارهای زیر نشان دهنده امتیازی است که برنامه بر اساس مدت زمان فعال بودن ذهن شما (بنفش روشن)، خنثی (بنفش متوسط) یا آرام (بنفش تیره) در طول یک جلسه، با اندازه نقاط بزرگتر نشان دهنده آرامش بیشتر و تعداد نقاط نشان دهنده طول زمان در یک جلسه. هر چه بیشتر آرام بمانید صدای پرنده بیشتر می شود. بسیاری از آثار متفکر (که برخی از آنها را خودم نوشته‌ام) همچنان به ستایش سینما می‌پردازند که صرفاً جنسیت «نگاه مردانه» سلطه‌گر را با نسخه‌ای زنانه‌تر از آن عوض می‌کند.

اما طعم کاملاً جدید گیلاس ما را به چالش می کشد تا فراتر از موضوع نابرابری جنسیتی در هالیوود را ببینیم، به جای آن بر مشکل بزرگتر فرهنگی متمرکز شویم که اسطوره سازی نویسندگان فیلم های نابغه را به خود مشغول کرده است. اما نمی‌توان انکار کرد که سرشار از تفسیر درباره قدرت و جنسیت است – و اگر به تحلیل فیلم‌های فرویدی فمینیستی علاقه‌مند باشید (حمام شیر لوتا، و همچنین هزاران تصویر نمادین رحم و حفره در سراسر) چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانید در آن غرق شوید. مانند لیزا، ما می خواهیم باور کنیم که این کهن الگوی پری تاریک مادرخوانده هاگ پاسخی برای بازیابی قدرت ربوده شده از یک صنعت تحت سلطه مردانه است که زنان و دختران را شکار می کند. او خاکستری‌تر از خاکستری است، با رنگ‌های بسیار پیچیده‌تر یک انسان واقعی نقاشی شده است که هر جعبه‌ای را که ما به‌عنوان مخاطب می‌خواهیم او را صاف کنیم، رد می‌کند.

در حالی که اوج جهنم سیاسی را تحمل می‌کردم، زیرا همه‌گیری ویروس کرونا برای همه واقعی‌تر می‌شد، من در حال مبارزه با تلفنی بودم که با اعلان‌های خبری بی‌وقفه آخرالزمانی ترک خود ارضايي وزوز می‌کرد. بانی در بیمارستان است و لحظات خوب (و همچنین لحظات بد) را با مادرش در دوران کودکی به یاد می آورد. این یک منظره ترسناک کمپینگ است که هرگز خود را خیلی جدی نمی‌گیرد، حتی در حالی که در مورد پرسش‌های بسیار پرمدعا در مورد ماهیت فیلم، هنر، هالیوود و طبیعت انسان صحبت می‌کند. من Brand New Flavor را به عنوان یک فیلم "فمینیستی" طبقه بندی نمی کنم، بیشتر به این دلیل که فکر نمی کنم به آن برچسب علاقه مند باشد.

در عوض، طعم گیلاس کاملاً جدید بر زیر شکم انسانی این مرکز جهانی نفوذ فرهنگی که لس آنجلس است، تمرکز می‌کند، و اینکه چه معنایی دارد که چنین نیروی قدرتمندی در نگاه همه افراد در جهان به خود و یکدیگر است. طعم جدید آلبالو نشان می‌دهد که این منطق در مورد ساختارهای مختلف قدرت سوء استفاده‌کننده دیگر در فیلم‌سازی، مانند بحث‌های بر سر نگاه «مرد» و «زن» چقدر ناقص است. در ابتدا، طعم کاملاً جدید گیلاس را می‌توان به عنوان یک ترکیب فوق‌سبک از سبک‌های سبک با چیدمان روایی به همان اندازه کلیشه‌ای در نظر گرفت.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از فواید ترک خود ارضايي بر چهره ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما