سفارش بک لینک سفارش لینک سازی با XSEO

برای این که بتوانید تشخیص دهید کدام سایت ها اسپم است یا نه می توانید از ابزار Mozbar استفاده کنید. این ابزار نه تنها سایت های اسپم را نشان میده بلکه دامین و پیج اتوریتی سایت یا همان قدرت دامنه و صفحه سایت را نیز نشان می دهد که می تواند برای انتخاب سایت های با قدرت بالا به شما کمک کند. برای این که بتوانید به درستی لینک سازی خارجی یا داخلی انجام دهید باید با ساختار کامل و درست یک لینک آشنا باشید و هدف هر قسمت را بدانید. البته لزومی به دانستن هدف هر قسمت لینک نیست و فقط این که شما یک آشنایی کلی با ساختار و آناتومی لینک های داشته باشید کافیه. برای راه اندازی یک سایت شما نیاز مبرم به سئو دارید تا به وسیله آن سایت شما بهینه باشه و رتبه بهتری از گوگل بگیره.

برخی افراد هستند که میگویند این کار سخت است و نمیتوانم با شخصی مصاحبه ای داشته باشم و یا وقت گرفتن از آن شخص بسیار سخت است. اما باید بدانید که اگر برای رسیدن به خواسته ی خود تلاش کنید مطمئن باشید که شخص مورد نظر با شما همکاری خواهد کرد. مشاوره و رفع نگرانی های شما در رابطه با سایتتون کاملا رایگانه و میتونین با خیال راحت با ما مشورت کنین و در صورت تمایل اقدام به سفارش کنید .

بدین وسیله شما کاربر و ربات های گوگل را به طور مستقیم به سایت خود دعوت کرده اید. اگر در استراتژی لینک‌سازی خارجی تجربه‌ای دارید، می‌توانید آن را با ما به اشتراک بگذارید تا آن را در این ایبوک منتشر کنیم. 5.از لینکهای شکسته استفاده کنید.لینکی پیدا کنید که با محتوای وبسایت شما همخوانی داشته باشد لینکی که محتوای آن از دست رفته باشد و سپس با ایجاد محتوایی شبیه به آن چه از دست رفته و ارسال آن به سایت مورد نظر از آنها بخواهید تا محتوای شما را جایگزین کنند. کاپریلا، به عنوان یک سرویس تبلیغات کلیکی هدفمند، با مناسب‌ترین هزینه، بالاترین کیفیت و بازدهی از تبلیغات را ایجاد میکند. از سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند.

این افزایش ارزش شاید به این دلیل غیرمنتظره است که افغانستان اقتصادش مصرفی و بیشتر متکی به واردات است و از طرف دیگر بودجه توسعه‌ای و عادی آن به کمک‌های بین‌المللی وابسته است، ولی با تسلط مجدد طالبان در اوت/آگوست سال ۲۰۲۱ میلادی این کمک‌ها قطع شده است. هرچقدر در تولید محتوا محتاط تر باشید و مطابق اصول پیش بروید نتیجه بهتری در سئو سایت به همراه دارد و در نهایت رتبه سایت بهتری نیز خواهید داشت. توجه کنید قرار دادن لینک های زیاد در یک زمان اشتباه بوده و باید کاملاً با صبر لینک سازی کرده و تعداد آن ها را کم کم، افزایش دهید. توجه کنید که برای تأثیر بیشتر در سایت خود حتما در سایت های مرتبط لینک سازی کنید، به طور مثال اگر سایت شما در رابطه با آموزش آشپزی است نمیتوانید از سایتی که مربوط به آموزش فیزیک باشد لینک بگیرید. لینک‌های طبیعی بدون هیچ‌گونه اقدام از طرف صاحب سایت تولید می شود، به طور مثال یک توریست در وبلاگ خود براساس تجربه یا علاقه به یک سایت مرکز توریستی لینک می دهد و به‌عبارتی آن را معرفی می‌کند، به اینگونه لینک‌ها، لینک طبیعی گفته می شود.

  • مطمئن باشید با تکرار این کارها افرادی که به این مصاحبه ها علاقمند هستند شما را به عنوان منبعی از مصاحبه های داغ کسب و کارتان برای کاربران اینترنتی تعریف کرده و آوازه شما در بین آنان پخش می شود.
  • هدف از انجام این کار بهبود رتبه وبسایت در موتورهای جستجو و کسب اعتبار در حوزه مربوطه با استفاده از بک لینک‌های با کیفیت و منابع مرتبط است.
  • اگر از سایت‌های خیلی معتبر و پربازدید بک لینک‌ دریافت کرده است، احتمالاً برای دریافت این لینک‌ها هزینه پرداخت کرده است.
  • این نوع لینک بیشتر شبیه یک امتیاز عمل میکنه و هر چی تعداد امتیاز یک صفحه بالاتر باشه، برای گوگل محبوبیت بیشتری داره.
  • بهتر است روزانه 3 الی 4 لینک (تعداد لینک به میزان لینک سازی رقبایتان و استراتژی های وب سایتتان بستگی دارد) برای وب سایت خود بسازید.

اگر حتی کمی در حوزه سئو مطالعه کرده‌ باشید، باید بدانید که سئو خارجی و استراتژی لینک سازی، یکی از موارد مهم برای بهینه‌سازی سئویی سایت و دریافت رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو است. اما استراتژیهای لینک‌سازی طی این سال‌های اخیر تغییر پیدا کرده است و با روش‌‌های لینک‌سازی گذشته تفاوت دارد. با توجه به مهم بودن سئو خارجی (SEO Off-page) سایت، و تغییراتی که در روش‌های انجام آن ایجاد شده است، ما در این مقاله از مجله کاپریلا قصد داریم تا در مورد استراتژی‌های لینک‌سازی با شما صحبت کنیم. بنابراین اگر می‌‌‌خواهید سئو خارجی سایت را به درستی و مطابق با قوانین جدید گوگل در سال حاضر اجرا کرده و تاثیر آن را بر رتبه سایت خود مشاهده نمایید، مطالعه این مقاله تا انتها را از دست ندهید. خدمات سئوی سفید شامل روش های بهینه سازی وب سایت هاست که قوانین موتورهای جست و جو را رعایت نموده است و ماندگاری بالایی دارد.

بعد از گذراندن کامل دوره سئو  (داخلی+ خارجی) در صورت درخواست شما، گواهی شرکت در دوره برایتان صادر خواهد شد. اگر در ابتدای راه یادگیری سئو هستید و با سئو آشنایی کافی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم اول از دوره پایه سئو شروع کنید تا مسیر برایتان روشن‌تر شود و دید کامل‌تری پیدا کنید. ولی اگر آشنایی مقدماتی با سئو دارید، این دوره به صورت مستقل به درد شما خواهد خورد.

ابزارهای سئو چیست؟

اگر نمی دانید که بکلینک دقیقا چیست می توانید صفحه بک لینک یعنی چه را در سایت ما مشاهده و درباره آن اطلاعات کسب نمایید. هم چنین جهت خرید نیز می توانید از صفحه خرید بک لینک اقدام فرمایید. پست مهمان یک متد و روشی است که توسط بلاگ نویسان و افراد متخصص در بازاریابی اینترنتی به منظور افزایش ترافیک سایت استفاده می شود. سئوی خارج از صفحه یا به اصطلاح سئو off page مجموعه اقدامات خارج از سایت است که با هدف افزایش بازدید وب سایت توسط مخاطبان مورد نظر از موتورهای جستجوی مختلف (Google ، Firefox ، Internet explorer و…) انجام می‌شود. ما در مقاله لینک سازی خارجی چیست ، روش های ساخت لینک خارجی را به صورت طبیعی، بیان می کنیم تا شما با استفاده از این روش ها دیگر دچار پنالتی گوگل نشوید.

اگر قصد یادگیری اصولی لینک سازی خارجی در سال 2023 به بعد را دارید این کارگاه برای شما مناسب است اما اگر چیز خاصی از سئو نمی دانید حتما در دوره آموزش سئو شرکت کنید. برای توضیحات بیشتر در رابطه با این مورد، باید گفت که وب سایت ها در هر کشوری با توجه با زبان آن کشور بارگذاری می شوند. شما در هنگام لینک سازی باید توجه کنید که در سایت هایی که زبانش با زبان کشور شما یکی است، لینک سازی کنید؛ اما وب سایت های خارجی که در زمینه موضوع مرتبط با شما کار می کنند، ریسک پنالتی شدن وب سایتتان را بسیار کاهش می دهند. لینک های نوفالو شاید برای سایت شما تاثیر خاصی نداشته باشه ولی می تونه سایت شما را از دست افرادی که به دنبال بک لینک هستند و براشون فرقی نداره رتبه سایت شما چه تغییر و افتی می کنه، نجات بده. در خیلی موارد شما می توانید لینک هایی که از بیرون به داخل سایت شما وارد میشه را رو حالت نوفالو قرار بدید تا دیگه صدمه ای به سایت شما وارد نشه. سایت های مختلفی برای لینک سازی خارجی وجود دارند و به شکل های مختلفی قابل دسته بندی هستند مثل قدرت صفحه و قدرت دامنه سایت ها یا نوع فعالیت سایت ها که در این مقاله ما سایت ها را براساس نوع فعالیت دسته بندی کردیم.

بعد از تعیین هدف استراتژی باید به دنبال لینکهایی باشید که شما را به هدفتان نزدیکتر کند. یکی از راههایی که در پیداکردن سایتهای مشابه به صفحه هدف شما استفاده می شود استفاده از افزونه گوگل کروم scrape است. از اینکه با ما تا انتهای این مقاله همراه بودید بسیار متشکرم، اگر علاقمند به آموزش سئو در مشهد هستید با ما در ارتباط باشید. برای آنکه بیشتر با فرایند سئو آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله سئو چیست؟ آموزش کامل مفاهیم SEO به زبان ساده را مطالعه نمایید.

اما به احتمال خیلی زیاد همیشه همان تعداد خودرو آبی رنگ در خیابان‌های شهر بوده، بدون آن که توجه شما را جلب کرده باشد. او درباره میزان صادارت افغانستان گفت که قبلا صادرات افغانستان به ۸۴۰ میلیون دلار می‌رسید، ولی در سال مالی گذشته این مقدار به بیش از دو میلیارد دلار رسیده که بیشتر مواد معدنی است. ولی برای تاثیرگذاری بهتر و سریع تر باید اصول و تکنیک هایی را رعایت کرد تا نتیجه مثبتی را به دنبال داشته باشد. چه کارهایی انجام دهیم تا برند ما قبل از رقبا تشخیص داده شود؟ این مقاله را بخوانید تا با ۱۱…

وقتی مطلبی سئو شده منتشر می کنید و به آن لینک می دهید می تواند تاثیر بسیار زیادی در بازدید ازسایت شما داشته باشد. پس از اینکه در تولید محتوا به موفقیت رسیدید حال می توانید اسلایدهای کوتاه برای توضیح محتوای خود و انتشار آن در اسلایدشیر و یا با ایجاد ویدئویی کوچک در یوتیوب و حتی تصاویر بسیار جذاب و اینفوگرافیکی در پینترست محتوای تولید شده را به اشتراک بگذارید. دقت داشته باشید وبلاگ نویسان ماهری که خود دنبال کنندگانی با خود به همراه دارند میتواند در بالابردن بازدید از سایت شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

این مقدار به موتورهای جستجو می‌فهماند که لینک توسط کاربران ایجاد شده است. گوگل به هر حال متوجه فروم بودن صفحه می‌شود و این ارزش لینک‌های شما را کم می‌کند. شما می‌توانید با خرید رپورتاژ از سایت‌های مرتبط با موضوع سایت خود بک لینک‌های قدرتمندی ایجاد کنید. موضوع سایتی که انتخاب می‌کنید باید به موضوع سایت خودتان مرتبط باشد. نکته مهم در فرایند لینک سازی به صورت دستی یعنی اقداماتی مثل خرید بک لینک و خرید رپورتاژ این است که گوگل فرض کنید لینک‌ها به صورت طبیعی ایجاد شده‌اند، این نکته راز موفقیت شما خواهد بود که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

با این حال، لازم است توجه داشت که استفاده از شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) به منظور بهینه‌سازی سئو برخلاف راهنمایی موتورهای جستجو مانند گوگل است. موتورهای جستجو شبکه وبلاگ‌های خصوصی را به عنوان یک فنیک منابع لینک‌های مصنوعی در نظر می‌گیرند و ممکن است وبسایت‌هایی که در این فعالیت شرکت می‌کنند را مجازات کرده و رتبه آن‌ها را کاهش دهند. این امر به‌خاطر استفاده از شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور تلاش در تغییر رتبه وبسایت در نتایج جستجو و بکارگیری روش‌های مصنوعی به جای ارایه ارزش حقیقی به کاربران است. برای سفارش لینک سازی حرفه ای خارجی و داشتن بهترین پلن های سفارش بک لینک با ما در تماس باشید. بنابراین در کنار کار بر روی کیفیت محتوا و طراحی سایت، لازم است که خودمان اقدام به ساخت بک لینک کرده و از این طریق رتبه سایت را بهبود دهیم. اما باید توجه داشته باشید که استراتژی لینک‌سازی خارجی و ایجاد بک لینک باید به درستی انجام گیرد، تا بتواند تاثیر مثبت داشته و ترافیک زیادی را جذب سایت شما کند بدون اینکه گوگل را متوجه ساختگی بودن بک لینک آن‌ها کند.

بر همین اساس باید تکنیک لینک بیلدینگی را انتخاب کنید که با امکانات شما بیشتر هماهنگ باشد و بتوانید به صورت دراز مدت از آن استفاده کنید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که لینک بیلدینگ یا همان لینک سازی چیست و چگونه باید به بهترین شکل آن را انجام داد. اگر قبلا لینک سازی را انجام داده باشید یا در این کاملا تازه ‌وارد باشید، حتما در این مقاله می‌توانید مطالبی جدید را بیابید؛ چرا که عرصه سئو همیشه در حال تغییر است و تا امروز هیچ گاه اهمیت سئو به این حد نبوده است.

در این روش، شما با پرداخت هزینه بک لینک‌هایی را به دامنه وب‌سایت‌تان تزریق می‌کنید. در وب امروز، بک لینک به یکی از مهم‌ترین ستون‌های رشد سایت‌ها تبدیل شده است! در اینجا نیز برای خرید بک لینک باید دقت و توجه کافی به خرج داده و انتخاب بک لینک از هر منبعی، لزوما موثر نخواهد بود. حتی گاهی اوقات با خرید اشتباه بک لینک، بدتر به سئو و شرایط وب سایت خود، صدمه خواهید زد. پلتفرم های شخصی لینک سازی ما و شبکه های خبری و ربات های اتوماتیک بک لینک ، سئو را با کمک هوش مصنوعی از همیشه آسان تر کرده اند . سئو داخلی با یک درک متفاوت از عملکرد موتور های جستجو بررسی میشود .

آموزش لینک سازی خارجی در سئو

استفاده از سایت هایی مانند یوتیوب، اسلایدشیر و یا پینترست میتواند در این راه به شما کمک کند. یکی دیگر از روش ها این می باشد که مصاحبه افراد صاحب نام خارجی یا صحبت های آنان در همایش ها را تبدیل به یک خبر داغ کنید. مطمئن باشید با تکرار این کارها افرادی که به این مصاحبه ها علاقمند هستند شما را به عنوان منبعی از مصاحبه های داغ کسب و کارتان برای کاربران اینترنتی تعریف کرده و آوازه شما در بین آنان پخش می شود.

منظورمان این است که شما با برندسازی باید تلاش کنید که افراد به صورت طبیعی به سایت شما لینک دهند. دریافت لینک طبیعی چیزی است که به سایت شما اعتبار زیادی می‌دهد و هر وبلاگ‌نویس حرفه‌ای باید برای دریافت این نوع لینک تلاش کند. به این معنی هست که محتوای لینک شما با ارزشه و گوگل اون رو ردیابی میکنه.

دریافت کرده اند؟برای این منظور می توانید به عنوان پیشنهاد از سایتهای ahrefs.com وmoz.com بهره ببرید. یک راه دیگر برای اشتراک گذاری مطالب، استفاده از فرم دعوت دوستان است که بارها در سایتهای مختلف فارسی دیده ایم. از این فرمها هم می توانید در انتهای مطالب خود برای اشتراک گذاری مطلبتان از طریق ایمیل استفاده کنید.

لینک سازی خارجی (External Link) فرآیندی است که در مسیر بهبود سئوی خارجی انجام می‌شود و یکی از اصلی‌ترین بخش‌های خدمات سئو است. ایجاد اعتبار برای یک سایت از طریق دریافت لینک از وب‌سایت‌های دیگر را لینکسازی خارجی می‌نامند. متخصصان سئو، استراتژی لینک سازی خارجی را موثرترین عامل کسب رتبه‌های بالا در موتورهای جستجو می‌دانند. سئو خارجی هم به مجموعه فعالیت هایی داره که سایت را از بیرون و غیر مستقیم تقویت می کند مثل بک لینک ها. این دو مفهوم در کنار هم باعث می شوند که سایت از نظر گوگل معتبر جلوه کرده و رتبه بالایی در نتایج گوگل دریافت کنند. روش این شرکت شامل جستجو کلمات تصادفی و سپس استفاده از اونها به عنوان پیوندهای خارجی در محتوا خودشون بود.

لینک سازی خارجی، مانند هر تاکتیک دیگر سئو، مزایا و معایب خاص خود را دارد. بسیاری از حوزه‌ها، دارای فروم‌ها و انجمن‌های آنلاینی هستند که به صورت تخصصی روی یک حوزه تمرکز می‌کنند. این کار به افزایش آگاهی از برند شما کمک می‌کند و پیشنهاد می‌کنیم تا حتما لینک وب‌سایت خود را در پروفایل خود قرار دهید تا افراد را جذب کنید. مقام‌های طالبان همواره ازرش افغانی عامل مدیریت درست اقتصادی عنوان کرده‌اند. بوک مارک کردن به این معنا است که لینک سایت را در یکی از پست های سایت های بوک مارک مثل ردیت قرار دهید.

اشاره به محتوایی داره که متعلق به دیگران و شما در سایت خود استفاده می کنید مثل لینک هایی که از Aparat به صورت Embed در سایت ها استفاده میشه یا ویجت های نمایش ارز و طلا که پیشنهاد می کنم به صورت نوفالو باشه. وقتی تگ پایان که با /a مشخص می شود بعد از انکر تکست قرار بگیرید به گوگل و موتور های جستجو اطلاع داده می شود که این لینک به پایان رسیده و بقیه متن باید به شکل ساده نمایش داده شود. دسترسی به دوره تنها از طریق نرم‌افزار اسپات پلیر (SpotPlayer) امکان‌پذیر است. پس از ثبت سفارش، در مرحله اول باید نرم افزار اسپات پلیر را دانلود کنید. بعد از اجرای اسپات پلیر، کد لایسنسی که در اختیار شما قرار می‌گیرد را در قسمت ثبت دوره جدید وارد کنید.

  • این بلاگ‌ها هم می‌توانند فارسی و هم می‌توانند به زبان‌های دیگر باشند.
  • رشد نام تجاری و برندسازی از جمله مهم‌ترین استراتژی‌های لینک‌سازی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.
  • برای ساخت لینکهای داخلی و خارجی ابتدا بهتر است با مفهومی به نام انکر تکستanchor text آشنا شویم.انکر معنای لنگر می دهد پس انکر تکست در واقع به معنای متنی ست که لنگرگاه لینک شما است.

در این بخش، به طور معمول، اطلاعات شخصی یا نمونه‌های کار و تجربه شخص قرار می‌گیرد و ممکن است شامل لینک به وبسایت شخص یا کاربر باشد. اگر شما به وبسایت یا پروفایل خود لینک دهید، این لینک ها می توانند به موتورهای جستجو نشان دهند که صفحه مورد نظر شما ارتباط مستقیم با وبسایت شما دارد و در نتیجه، امتیاز سئو را افزایش دهند. برای سفارش لینک سازی خارجی حرفه ای از نوع پروفایل با ما در تماس باشید.

همچنین مخاطبتان را به کمک آن لینک‌ها تغذیه کنید و ارزش محتوایتان را افزایش دهید. همانطور که میدانید برای اینکه بتوانید در بازاریابی آنلاین به موفقیت برسید باید لینک سازی خارجی و داخلی بسیار قوی داشته باشید. در دوره “آموزش لینک سازی خارجی“ ما به نکات مهم و تکنیک های تجربی و عملی لینک سازی که تا به حال آنها را جایی ندیده اید اشاره خواهیم کرد. به‌طورکلی، لینک بیلدینگ خارجی یکی از جنبه‌های حیاتی سئو است و می‌تواند به شدت بر رتبه‌بندی و دیده شدن یک وب‌سایت در موتورهای جستجو تاثیر بگذارد. با ایجاد محتوای ارزشمند و ایجاد روابط با سایر وب‌سایت‌ها، مشاغل و صاحبان وب‌سایت‌ها می‌توانند استراتژی لینک سازی خارجی خود را بهبود بخشند و اعتبار و شهرت آنلاین خود را افزایش دهند. سایت‌‌‌‌های فارسی و خارجی معتبری در سطح وب وجود دارد که پست مهمان را قبول می‌کنند که زا جمله آن‌ها می‌توان به ویرگول، بلاگر، مدیوم، ردیت و… اشاره کرد.

به این مسئله دقت داشته باشید که در لینک سازی همیشه روال اینگونه پیش نمی رود که لینک بگیرید گاهی باید لینک بدهید، این لینک دادن ها میتواند در اعتبار سایت شما نقش بسیار زیادی داشته باشد. از همین رو خساست را کنار گذاشته و سعی کنید لینک دادن را امتحان کنید و پست مهمان را فعال کنید مطمئن باشید که نتیجه بخش خواهد بود. برخی از سایت ها این امکان را برای کاربران قرار میدهند که بدون عضویت در سایت مطلبی را در سایت درج کنند. انجام این کار در کنار وبلاگ نویسان سایت خودتان میتواند سایت شما را برای همیشه بروز نگه دارد. بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که این کار بسیار سخت می باشد زیرا سایت هایی که از این قبیل کارها انجام دهند بسیار کم پیدا می شوند اما باید به شما این نوید را بدهیم که تعداد سایت هایی از این قبیل روز به روز در حال افزایش می باشد. شما می توانید به جستجو در قدیمی ترین سرویس وبلاگدهی تعداد زیادی از این قبیل وبلاگ ها پیدا کنید که ارزش توسعه و همکاری را دارند و حاضرند وبلاگ خود را در اختیار شما قرار دهند.

  • این توضیح کاربر آلمانی باعث شد بقیه هم تجربه‌های خودشان از پدیده توهم تکرار را بیان کنند و کم‌کم این مفهوم با همین نام شناخته شد.
  • لازم به تاکید است که این موضوع در سئوی سایت، از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • (چون این سایتها مثل بقیه سایتها خدماتی و شخصی و یا مربوط به شرکت خصوصی نیستند و عموما زیر نظر دولتها هستند).
  • بک لینک‌های رقبای خود را بررسی کنید و برای لینک سازی از آن‌ها کمک بگیرید.
  • وبسایت ها، و همینطور پیوندهایی که به اونها اضافه میکنین، با استفاده از برنامه نویسی و زبان‌های برنامه نویسی ایجاد میشن.
  • در واقع لینک‌ها و سیگنال‌های خارجی یک کاتالیزور و شتاب‌دهنده برای رشد رتبه گوگل شماست.

ضمنا” برای شرکت های بازرگانی، کارخانه ها و کارگاه‌های تولیدی هم، در بخش خدمات بازرگانی، امکان حضور در بازار عمده فروشی فراهم شده تا بطور مستقیم کالا و محصولات ساختمانی خودشون رو عرضه کنند. به‌صورت کلی می‌توان گفت استفاده از سایت‌هایی که مرتبط با زمینۀ کاری شما هستند، نتیجه و بازدهی بسیار زیادی برای شما خواهد داشت. با نوشتن یک محتوای منحصر به فرد و دست اول، سعی کنید مخاطب را به سایت خود جذب کنید. از همین رو بهترین کار این است که لینک های شکسته سایت خود را پیدا کنید و آنها را برطرف کنید. برای اینکه بتوانید لینک های شکسته سایت خود را پیدا کنید باید تمامی مقالات و صفحات خود را بررسی کنید تا بتوانید آنها را پیدا کنید.

این به این معنیه که باید بدونین چجوری میتونین مواردی رو که از قبل در دامنه خودتون دارین، پیدا کنین تا در صورت لزوم، اثربخشی اونها رو پیگری کنین. این نوع ابزارها به شما امکان میده تعداد پیوندهای خارجی وبسایت رو پیگیری کنین، مکان اونها رو به شما نشون میده و به شما کمک میکنه تا متوجه بشین به چه میزان اونها برای رتبه بندی سایت شما مؤثر بودن. حتی این ابزارها به شما نشون میدن چند درصد از لینک های شما خارجی هستن و آیا متن لنگر یا انکر تکست شما مفید بوده یا نه. برای این‌که استراتژی موفق‌تری داشته باشید پیش از هرچیز مخاطبانتان را بشناسید، از بین روش‌های موجود روشی را انتخاب کنید که پربازده‌تر، مناسب‌تر و هماهنگ‌تر با شرایط شما باشد. محتوای صحیح تولید کنید، از رپورتاژ آگهی استفاده کنید و در نهایت از شبکه‌های اجتماعی برای توزیع محتوا و انتشار لینک‌هایتان استفاده کنید. همان‌طور که گفته شد لینک بیلدینگ یکی از سه کار بسیار مهم در سئو برای بالا بردن ترافیک و آگاهی بخشی مخاطبان است.

این لینک‌ها برای سئو بسیار مهم هستند زیرا به موتورهای جستجو نشان می‌دهند که سایر وب‌سایت‌ها محتوای شما را با ارزش و مرتبط می‌دانند. لینک سازی خارجی از ابتدای توسعه موتورهای جستجو بخشی جدایی‌ناپذیر از سئو بوده است. در روزهای آغازین اینترنت، موتورهای جستجو به شدت به عوامل داخلی صفحه مانند متا تگ‌ها و چگالی کلمات کلیدی متکی بودند تا ارتباط یک صفحه وب را با عبارت جستجو شده تعیین کنند. بااین‌حال، هرچه تعداد کاربران بیشتر شد، موتورهای جستجو به روش بهتری برای اندازه‌گیری اعتبار یک صفحه نیاز داشتند. بیشتر هزینه این قسمت مربوط به خرید و گرفتن بک لینک و انتشار رپورتاژ آگهی است که هر سایت منتشرکننده و لینک دهنده تعرفه‌های ثابت و مشخصی دارد.

وبینار با محتوای ارزشمند مناسب برگزار کنید تادیگران مشتاق لینک دادن به وب سایت شما شوند. لینک سازی شامل دو بخش داخی و خارجی می باشد که لینک سازی خارجی حساسیت بیشتری نسبت به نوع داخلی دارد. روش‌های مختلفی وجود داره که میتونین یک لینک خارجی به وردپرس اضافه کنین. میتونین ویجت‌های متنی، منوهای ناوبری جدید یا دکمه‌هایی برای این هدف ایجاد کنین یا حتی موارد دیگه.

اما اگر ندونین که چه تعداد برای اونها مفید هست چیکار میکنین؟ قبلاً اینجوری بود که شما نمیتونستین بیش از ۱۰۰ پیوند وارد کنین. به همین دلیل یک شرکت شروع به تحقیق کرد تا ببینه چه تعداد پیوند خارجی میتونه بهترین عملکرد رو داشته باشه. از همین رو اولین کار و شاید مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که مطالب خوب منتشر کنید تا کاربران را وادار به انتشار مطالب کنید. فرض کنید شما مشغول نوشتن یک مقاله در وبلاگ سفارش بک لینک سایت‌تان هستید و یک لینک خارجی به سایت‌ منبعی که به کمک آن محتوای مقاله را نوشته‌اید، ایجاد می‌کنید. این موضوع برای احترام به قانون کپی رایت و همین‌طور، جلوگیری از جریمه شدن توسط گوگل، کمک خواهد کرد. به واقع زمانی که از یک وب‌سایت برداشت موضوعی داشته یا به صورت مستقیم بخشی از مطلب منتشرشده در آن را نقل‌قول می‌کنید، لازم خواهد بود که با یک لینک خارجی به مقصد آن، موضوع برداشت را قانونی و موجه کنید.

لینک‌ها باید مربوط به مطالب موجود در وب‌سایت مقصد باشد و ارزش بیشتری را به کاربر ارائه دهند. به عنوان مثال، اگر وب‌سایت هدف در مورد پخت و پز است، لینکی از یک وبلاگ مرتبط با غذا یا وب‌سایت دستور پخت غذا بسیار باارزش‌تر از لینکی از یک وب‌سایت خبری است. اما آیا می دانید که تولید محتوا از مهم ترین هاست؟ تولید محتوای مناسب و منحصر به فرد بسیار پر اهمیت است زیرا کاربر همواره دوست دارد محتوایی که به استفاده از آن می پردازند تازه و بکر باشد و از مطالب تکراری دوری می کند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وبین سئو می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. تگ شروع لینک که همان تگ A است اشاره به anchor tag داشته و هدف آن این است که گوگل بداند این بخش یک تگ است و باید از متون ساده متمایز گردد. آگهی های شما در بخش نیازمندیها و رپورتاژ آگهی ها در بخش “بسپارمگ” ثبت خواهد شد.

درنتیجه می‌توان گفت در صفحۀ نتایج جستجوی کاربران، بیشتر از قبل نمایش داده می‌شوید. شما برای لینک سازی خارجی و استفاده از بک لینک، باید از منابع مورد اعتماد و معتبر استفاده کنید. زیرا تنها منابعی که معتبر باشند می‌توانند به سایت شما اعتبار منتقل کنند.

برای اینکه بتوانیم وب سایتمان را به صفحه اول گوگل آوریم چندین راه وجود دارد که یکی از این راه ها سئو وب سایت است. بهینه سازی سایت 200 فاکتور سئو دارد که در مقاله سئو چیست به بخشی از این 200 فاکتور اشاره کردیم. یک روش از لینک سازی خارجی که به PBN معروف است باعث رشد سریع تر سایت شما می شود البته اگر به شکل درست انجام شود.

یکی از تکنیک‌های قدیمی سئوی کلاه سیاه، ایجاد مزرعه لینک است که در آن، گروهی از وب سایت‌ها به طور مشترک به یکدیگر لینک می‌دهند یا با پرداخت پول به سایت‌های پربازدید، از آن‌ها لینک دریافت می‌کنند. این لینک‌ها با فریب دادن موتورهای جستجو، قصد دارند که در مدت زمانی کوتاه، در رتبه‌های بالای نتایج جستجو قرار بگیرند. درصورتی که می‌خواهید یک استراتژی لینک سازی اصولی داشته باشید، از انتشار لینک در چنین سایت‌هایی اجتناب کنید.

هیچ‌گاه گمان نمیکردم که به این سطح از تنوع و خلاقیت در لینک سازی برسم و این را مدیون دوره لینک سازی خارجی هستم. در این مزارع به یکباره تعداد بالایی لینک برای یک سایت خریداری می شود که در ابتدای راه شاید به نظر خوب باشد ولی در ادامه و با قطع این مزارع لینک گوگل به سرعت متوجه جعلی و اسپم بودن لینک ها شده و به سرعت با سایت برخورد می کند. از این گذشته حتی اگر لینک دهی قطع نشود با توجه به الگوریتم های گوگل باز هم گوگل سایت شما را مشمول جریمه می کند. خیلی از کاربران مبتدی از مزارع لینک برای رتبه گرفتن استفاده می کنند و سرانجام آن برخورد گوگل با این سایت هاست. در بعضی از سایت ها مثل مدیوم یا ویرگول که امکان نوشتن برای کاربران وجود دارد، خیلی به عنوان سو استفاده از این سایت ها و برای تبلیغ دست به لینک سازی می زدند که در صورت عدم نوفالو کردن لینک ها ضربه آن به سایت شما وارد می شود.

در بروزرسانی های متعددی که از طرف گوگل منتشر شده، به لزوم انجام لینک سازی اصولی و محتوای با کیفیت بارها تاکید شده ست. لینک سازی اصولی و تولید محتوای یونیک و دست اول، دو عامل بسیار مهم در سئو هستند. ما در اینجا 10 استراتژی و نکته مهم لینک‌سازی خارجی را آورده‌ایم که با بکارگیری آن‌ها می‌توانید بک لینک‌های با کیفیت‌تری بسازید و یا دریافت کنید. وقتی که مشغول مطالعه و جستجو در مورد لینک بیلدینگ خارجی هستین و میخواین بدونین به منظور بهینه سازی موتور جستجو، از چه تعداد پیوند خارجی باید استفاده کنین، پاسخ‌های تصادفی زیادی پیدا میکنین. مطمئناً میدونین که باید به همون تعدادی پیوند  اضافه کنین که برای خوانندگان مفیده و نه بیشتر.

در صورتی که کسب و کار شما تجاری و فروشی باشد می توانید از سایت های نظیر ایمالز و ترب برای معرفی محصولات خود برای فروش استفاده کنید. اگر قصد دارید مواردی که باعث میشود سئو منفی میشود را بررسی و با آن ها آشنا شوید به شما توصیه میکنیم که مقاله سئو منفی چیست؟ را بررسی کنید. برای لینک سازی به صورت طبیعی و با استراتژی اقدام کرده و از نرم افزارهای اتوماتیک لینک سازی استفاده نکنید. این لینک ها، لینک های سایت شما هستند که سایت های دیگر به شما داده اند و کاربران را به سایت شما منتقل میکند، نام دیگر آن لینک بازگشت است و برای اینکه برای گوگل ارزشمند باشد باید قابلیت کلیک توسط کاربر را داشته باشند.

او حالا جوانی 24 ساله است که به سمت درک مفاهیم و تشخیص لینک های مصنوعی و… قدم برداشته است و هر کاری را انجام می دهد تا با الگوریتم های به اصطلاح خفن خودش جلوی لینک سازی را بگیرد اما باز هم گوگل جان مونده تا برسی😂. مطمئنم همه یا حداکثر ما از پنگوئن در دنیای واقعیت خوشمان می آید ولی پنگوئن گوگل این ویژگی را نداشته و بیشتر مثل ماموران حفاظت یک سازمان به دنبال گیر انداختن شماست.

سوگیری تاییدی همچنین می‌تواند باعث تشدید مفهومی شود که به صورت کلی به آن «سوگیری شناختی» می‌گویند؛ این که نوع بشر به دنبال یافتن توضیح برای این سوال است که جهان چگونه کار می‌کند و خود را با دریافت خودش از سازوکار جهان سازگار می‌کند. آقای نوری معتقد است، مسئله‌ای که حکومت طالبان به آن توجه نکرده، قدرت خرید مردم است که به شدت پایین آمده است و افغانستان در یک «رکود اقتصادی» فرو رفته است. به گفته او این پول‌ها در بازار ارز افغانستان به افغانی تبدیل و میزان تقاضا برای افغانی را افزایش می‌دهد.

در این وبلاگ به یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو یعنی آموزش لینک سازی پرداختیم. روش‌های مختلف لینک سازی، آموزش ساخت بک لینک رایگان، نکات کلیدی و اصول لینک سازی خارجی و موارد دیگری را به طور کامل برای شما توضیح دادیم. حتما توجه کنید که بک لینک‌های ساخت خود را به طور مرتب نظارت کنید و مطمئن شوید که تبدیل به لینک شکسته نشده‌اند و کاربران را به صفحه فرود مناسب هدایت می‌کنند.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما