روان درمانی اغوا کننده

مرجع Gabbard2، Reference Luborsky22 تأکیدی که روان درمانی روان پویشی بر جنبه های رابطه ای انتقال می دهد، یک تفاوت فنی کلیدی با درمان های شناختی-رفتاری است. به اقامتگاه جامع خوش آمدید، که راهی یک مرحله ای برای انواع مختلف درمان از جمله درمان شناختی رفتاری، تکنیک توانمندسازی عاطفی، هیپنوتیزم بالینی، درمان تتا، روان درمانی یوگا و درمان رگرسیون است.

مشاور خانواده

Psychotherapy همانطور که ظاهر فیزیکی اولین برداشت را در مورد درمانگر در یک درمان سنتی چهره به چهره ایجاد می کند، صدا در مشاوره تلفنی نیز چنین است. اولین هدف اولیه در جمع آوری چنین اطلاعاتی، تعیین شایستگی مراجع برای مشاوره تلفنی است، زیرا ممکن است برخی از مراجعان برای مشاوره از طریق این حالت مناسب نباشند.

درمان افسردگی بدون دارو

این به این دلیل است که بر خلاف مشاوره حضوری، درمانگر هیچ کنترلی بر محیط درمانی که مراجعه کننده برای جلسه در آن اقامت دارد، ندارد. در مشاوره تلفنی، برخلاف خطوط کمکی، هدف مشاور ارائه خدمات از طریق تلفن مشابه سطح خدمات ارائه شده در مشاوره حضوری با هزینه توافق شده است.

مشاور باید گوش دهد تا مشتری را درک کند و حرفش را قطع نکند، و باید فرصت هایی را برای مشتری فراهم کند تا اطلاعات ارائه شده را توضیح دهد. مشاور می تواند از تکنیک هایی مانند پرسش باز برای به دست آوردن اطلاعات مرتبط استفاده کند. مشاوره در صورتی بهتر دیده می شود که قبل از بحث و پرسش همدلانه باشد. مشاوره تلفنی به هر نوع خدمات روانشناختی اطلاق می شود که از طریق تلفن انجام می شود.

با توجه به از بین رفتن نشانه های بصری، با مشاوره تلفنی استفاده از زبان قابل درک و تشویق مشتری برای توصیف جزئیات مسائل مورد توجه حیاتی تر می شود. واحد 2: مشاوره سلامت روان. واحد 4: تحریف شناختی. واحد 4. ارزش ها و اصول رابیندریک.

واحد 3: لایه های آگاهی، جریان در آگاهی. واحد 1: نظریه و انواع. واحد 1: صفحه گسترده MS-EXCEL، ورود داده ها بر اساس پرسشنامه، سازماندهی داده ها و شدت علائم. واحد 4: مشاوره سالمندان. دریافت معمولاً اولین تعامل بین مشتری و مشاور در طول مشاوره تلفنی است. هنگامی که برای اولین بار با درمانگر خود ملاقات می کنید، درمانگر خود می نشینید و در مورد آنچه که در جلسات درمانی برای شما و اهداف شما مفیدتر است صحبت می کنید.

درمانگر تشویق می‌شود که برای نشان دادن همدلی و درک، با لحنی ملایم در صدای خود، سرعت خود را ثابت نگه دارد. همچنین برای درمانگر مهم است که تشخیص دهد آیا زمان مناسبی برای صحبت کردن است یا خیر و اینکه مشتری در یک مکان خصوصی است.

اگر متعهد به مشاوره تلفنی با مشتری هستید، مهم است که با او یک زمان برنامه ریزی شده مشخص برای جلسه مشاوره قرارداد ببندید که در آن هیچ وقت تماس نگیرند و انتظار داشته باشند که بتوانند در مورد مسائل صحبت کنند. مشاوره تلفنی را می توان به چهار ویژگی تقسیم کرد. روان درمانی می تواند در یک محیط گروهی نیز رخ دهد. QMU هر سال یک دوره مقدماتی در روان درمانی هنر برگزار می کند و این یک راه خوب برای ایجاد دانش شما و تعیین اینکه آیا این مسیر شغلی مناسبی برای شما است یا مشاور خانواده خیر.

درمان وسواس فکری

و پدرم، خوب حدس می‌زنم شاید بفهمد، به‌علاوه مطب درمان دقیقاً در کنار ما است، بنابراین وقت زیادی از او نمی‌گیرد. قبل از مراجعه به درمانگر، باید از میزان پول نقدی که ممکن است بخواهید در جلسات خرج کنید، اطمینان حاصل کنید. دیدن یک روانپزشک آنقدرها هم که فکر می کنید گران نیست.

واحد 3: مشاوره تحصیلی. یکی از چالش‌هایی که درمانگران در این سبک از مشاوره با آن مواجه هستند، ایجاد اعتماد و ارتباط سریع است. سایر افرادی که توانایی انجام این کار را دارند، مشاوران ازدواج و خانواده، روانکاوها، درمانگران و روانپزشکان هستند. با نگاه کردن به مغز کل خانواده، می توان هر گونه اختلال در عملکرد خانواده را روشن کرد.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما