راهنما پیشرفته به طراحی قالب وردپرس

فعلا با توجه به بروزرسانی وردپرس آپدیتی برای دوره ارائه نمیشه چون وردپرس خیلی تغییرات داشته و نیازمند دوره کامل و جدیده. برای مثال اگر بخواهیم به مهمترین انواع افزونه وردپرس چیست ؟ انواع موضوعات طراحی شده به صورت حرفه ای وجود دارد که می توانید برای نمایش توصیفات خود انتخاب کنید. این افزونه نه تنها به ویژگی های بسیار پیشرفته ای مجهز است ، بلکه استفاده از آن نیز بسیار آسان است. آخرین چیزی که شما می خواهید این است که کسی با یک دستگاه تلفن همراه به سایت شما برود و موارد را به درستی دانلود كند. قالب هخامنش به صورت کامل با سیستم فروشگاه ساز ووکامرس سازگاری دارد و شما قادر خواهید بود هر نوع محصول فیزیکی و فایل دیجیتالی را به فروش برسانید و همچنین دارای پنل کاربری اختصاصی خریدار و صفحات ورود و ثبت نام بدون افزونه می باشد و دارای المان اختصاصی آخرین محصولات نیز می باشد که در هر صفحه ای می توانید محصولات سایت فروشگاهی خود را به شکل شیک و حرفه ای نشان دهید. گالری NextGEN یکی از افزونه های نمونه کار بسیار فعال در این لیست است، بسیاری از ویژگی های گفته شده در این مقاله را از آپلود دسته ای گرفته تا مرتب سازی تصویر ارائه می کند.

قالب های شخصی به شما امکان ساخت رزومه آنلاین و قرار دادن نمونه کار هایتان در گالری آن را می دهند که باعث می شود تصویر بهتر و حرفه ای تری از شما به کارفرمایان آینده تان ارائه شود. طراحی قالب وردپرس یک امر کاملا تخصصی و حرفه ای بوده که باید توسط یک گروه حرفه ای انجام شود. بیشتر بخوانید: سئو وردپرس چیست؟ ما در شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب برای کاهش هزینه های مشتری در تهیه وب سایت اقدام به تولید قالب هایی استاندارد با قیمت مناسب کرده ایم. در طراحی قالب های اختصاصی کد نویسی بهینه تر و مطابق با قوانین سئو انجام می شود. حال اگر در هر دقیقه ۱۰۰ بار یک صفحه باز شود سرور باید ۱۰۰ بار این پردازش ها را بصورت تکراری انجام داده و برای هر ۱۰۰ دفعه یک سری کد html تکراری تولید کرده و به مرورگر ارسال کند. سه نوع گالری مختلف وجود دارد که می توانید ایجاد کنید ، شامل نمایش اسلایدها ، تصاویر کوچک و گالری های مرورگر تصویر. با تمام مرورگرهای حال حاضر از جمله مرورگر های معروفی مانند گوگل کروم ، فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر ، سافاری و هر مرورگری که فکرش را بکنید.

این افزونه به شما امکان کنترل کامل شکل ظاهری دکمه های شبکه اجتماعی را می دهد ، چیزی که هر طراح گرافیکی می تواند از آن قدردانی کند ، همراه با شبکه های خاصی که می خواهید اضافه کنید. این امر برای طراحان گرافیکی که می خواهند یک وب سایت برجسته ایجاد کنند ، اما نمی خواهند با کد امنیتی اشتباه بگیرند تا همه چیز به طور کامل کار کند ، مناسب است. از همینرو باتوجه به تجربه تیم حرفهای این مجموعه در زمینه وب باعث شده توانایی در ایجاد تغییرات و بهینه سازی کاملاً اصولی سایتهای وردپرسی را داشته باشند.افزایش سرعت وردپرس نیازمند آگاهی کامل روی کدها و نحوه اجرای این کدها و بررسی میزان تاثیر هر کد روی سایت شما دارد که تیم وبجامه باتوجه به تجربه بالای خود در این زمینه به بررسی کلی سایت شما میپردازد و بعد شروع به بهینه سازی کدها و درخواستهای سمت سرور کرده و تا جای ممکن آنها را کاهش خواهد داد تا شما سایت وردپرسی با بالاترین سرعت بارگذاری داشته باشید.

اگر می خواهید ویژگی های پیشرفته تری را نیز باز کنید ، نسخه حرفه ای این افزونه را بررسی کنید. در ادامه همراه شما هستیم در معرفی ویژگی های یک قالب وردپرس حرفه ای که علاوه بر پاسخ به نیاز کاربران وب سایت تان، محتوایی که برای تولید آن ساعت ها وقت صرف کرده اید را به بهترین صورت، برای کاربران به نمایش بگذارد و این یکی از خدمات طراحی قالب وردپرس تیم حرفه ای آرنیکاوب است. چرا که میزان توان پردازش و پاسخ دهی هاست، در افزایش سرعت لود سایت وردپرس تأثیر مستقیم دارد. اگر شما یک طراح گرافیک هستید که در واقع با سایت های وردپرس کار نمی کنید ، اما در برخی از رسانه ها ، هنوز هم می توانید از مزایای اجرای یک سایت وردپرس بهره مند شوید.

نسخه رایگان برای اکثر طراحان کافی است ، اما اگر مايل هستيد می توانید به نسخه حرفه ای این افزونه را ارتقا دهید. ما در اف دیزاین از حرفه ای ترین پیج بیلدرهای دنیا استفاده می نماییم. پس پیشنهاد می کنم قبل از نصب و انتخاب افزونه ویرایشگر متن وردپرس ابتدا با استفاده از آموزش نصب وردپرس روی کامپیوتر شخصی و راهنمای انتخاب بهترین افزونه های وردپرس دو افزونه ویرایشگر متن TinyMCE Advanced و CKEditor for WordPress را روی لوکال هاست نصب و آزمایش کنید تا مناسب ترین افزونه را پیدا نمایید. امروزه امکان سفارش بهینه سازی وردپرس برای افزایش سرعت برای سایت های مختلف در مدت زمان بسیار کوتاهی وجود دارد. اگرچه امروزه بسیاری از وب سایت ها پاسخگو هستند ، شما هنوز هم می توانید با سایت های وردپرسی به مشکل برخورد كنيد. امروزه وب سایت های زیادی توسط هکرها مورد حمله قرار می گیرند.بنابراین تمامی وب سایت ها نیاز به یک افزونه امنیتی دارند. اگر نمیخواهید قالب فعلی وردپرستان را برای یک افزونه صفحه ساز تغییر دهید، اولین موردی که باید در نظر داشته باشید این است که آیا افزونه صفحهسازی که مورد نظر شما است با قالب شما سازگاری دارد یا خیر.

تقریبا تمام افزونههایی که در این مقاله از ماگرتا به شما عزیزان معرفی کرده ایم، با اکثر قالبهای وردپرس سازگاری داشته و استفاده از آنها برای قالب سایت شما مشکلی ایجاد نمیکند. Astra یکی از پرفروش ترین تم های وردپرس در تمام دوران است. قبل از اینکه به معرفی بهترین افزونههای صفحه ساز وردپرس بپردازیم بهتر است بدانیم یک افزونه صفحه ساز چه مواردی را باید داشته باشد تا بتواند تمام نیازهای کاربران را برطرف کند؟ بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس رایگان : هر مدیر وب سایت می خواهد بهترین و جذاب ترین صفحات را برای سایت خود طراحی کند تا بتواند هرچه بیشتر کاربران را به سمت سایت خود بکشاند و آنها را در سایت نگه پلاگین نویسی وردپرس دارد. این افزونه به شما کمک میکند تا دکمه های جذابی برای هدایت کاربر به سمت صفحات مجازی فروشگاه قرار بدهید و همچنین تعداد اشتراک را نمایش می دهد که باعث جذب مخاطب می شود. ممکن است فروشگاه شما در صفحات مجازی نیز فعالیت کند شما میتوانید از این افزونه برای هدایت مخاطبان به سمت صفحات مجازی فروشگاه خود استفاده کنید.

اما اگر سایتی با بیش از 1000 یا 2000 صفحه دارید و بازدید کننده گان شما زیاد هستند بهتر است از سرور مجازی یا حتی سرور اختصاصی برای راه اندازی سایت وردپرس خود بهره بگیرید . با استفاده از این افزونه ، شما کنترل کاملی بر طراحی سایت وردپرس موبایل خود دارید. چه بخواهید یک گالری تصویری از کارهای طراحی گرافیک خود ایجاد کنید یا یک گالری زیبا برای یک پروژه كاربري ایجاد کنید ، این افزونه وردپرس ارزش بررسی را دارد. اگر شما یک طراح هستید که می خواهيد بیشتر ساخت وب سایت خود را در ویرایشگر Qubely انجام دهد ، لازم است این را بررسی کنید. قالب اختصاصی برای چه افرادی مناسب است؟ قالب وردپرس رایگان Affluent مناسب وبسایتهای شرکتی و تجاری است.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما