دولت “دو موتور” “فساد مضاعف” را در UP به ارمغان آورد: آخیلش یاداو به BJP در بیجنور حمله کرد

[ad_1]

بیجنور: آخیله یداو، رئیس حزب سامجوادی، روز پنجشنبه مدعی شد که دولت “دو موتور” “فساد مضاعف” را در اوتار پرادش به ارمغان آورده است و وعده داد که برای اطمینان از پرداخت به موقع به کشاورزان، صندوقی به مبلغ 10000 کرور ایجاد کند.

«دولت دو موتوره در اوتار پرادش فساد مضاعف به ارمغان آورده است. بنابراین، به حذف فساد از دولت رأی دهید تا بابا جی (ادیتیانات) پس از اعلام نتایج (انتخابات) به خانه خود بازگردد. ) ).

اصطلاح “موتور دوگانه” توسط رهبران BJP برای اشاره به حزبی که در مرکز و همچنین در یک ایالت در قدرت است استفاده می شود.

یداو در تماس با کشاورزان منطقه گفت: “ما پس از به قدرت رسیدن یک صندوق 10000 کرور روپیه برای اطمینان از پرداخت به موقع به کشاورزان ایجاد خواهیم کرد.”
یداو گفت: «این روزها قبض برق به مردم شوک الکتریکی وارد می کند زیرا دولت BJP حتی یک نیروگاه در ایالت راه اندازی نکرده است. ما مجبور هستیم برای برق هزینه های گزافی بپردازیم.» وی افزود: SP 300 خواهد داد واحدهای برق رایگان به مردم پس از به قدرت رسیدن.

BJP در مورد ایجاد توسعه صحبت کرد، اما مردم در چهار سال و نیم گذشته بیشترین آسیب را دیده اند. رئیس SP گفت: در طول قرنطینه زمانی که کارگران مهاجر در حال بازگشت به خانه بودند، دولت هیچ کاری انجام نداد.

به یاد دارم که یک زن باردار مجبور شد فرزندش را در جاده به دنیا بیاورد. ما ماشین قاضی منطقه را می فرستادیم تا آن زن را به خانه ببریم (اگر ما در قدرت بودیم). اگر دولت مداخله می کرد، مردم تا این حد آسیب نمی دیدند.

او BJP را متهم کرد که آمار واقعی تلفات این ایالت را به دلیل کووید پنهان کرده است و نشان داد که چگونه اجساد شناور در رودخانه گانگا در طول همه گیری همه گیر دیده می شوند. او همچنین دولت را به دلیل اعتراضات در مرزهای دهلی علیه سه قانون مزرعه مورد انتقاد قرار داد.

وی گفت: «ما یادبودی برای کشاورزانی که در جریان اعتراضات جان خود را از دست داده‌اند می‌سازیم و به خانواده‌هایی که بر اثر کووید جان خود را از دست داده‌اند، غرامت ۲۵ میلیون روپیه ارائه می‌کنیم.»

یداو با تاکید بر اینکه پرداخت های معوقه کشاورزان ظرف 15 روز پس از تشکیل دولت توسط حزب سامجوادی در ایالت تسویه خواهد شد، یداو از BJP خواست برای وعده های محقق نشده در مانیفست انتخابات گذشته دو دقیقه سکوت کند.

یداو با هدف قرار دادن رای دهندگان جوان گفت: ما پس از به قدرت رسیدن در هر بخش زمینه اشتغال جوانان را فراهم خواهیم کرد. او با انتقاد از BJP گفت: “BJP حزب دروغگو است. رهبران کوچکتر در BJP دروغ های کوچک و رهبر ارشد بزرگترین دروغ ها را می گویند. اما هلیکوپتر دروغ های BJP در اوتار پرادش فرود نمی آید.

یداو گفت که این انتخابات برای پاسداری از قانون اساسی، برادری و وحدت کشور است. چوداری در سخنانی در مقابل او گفت: «BJP قصد دارد پس از به قدرت رسیدن در اوتار پرادش، قیمت بنزین و گازوئیل را افزایش دهد. کشاورزان منطقه و کشور پس از 13 ماه اعتراض آنها را شکست داده اند.»

وی گفت: ما به شما اطمینان می دهیم که پس از به قدرت رسیدن، جذب نیرو به موقع انجام می شود، صنعتی سازی که در منطقه مورد نیاز بود، با به قدرت رسیدن ما انجام می شود.

او در حالی که به آدیتیانات برخورد کرد، گفت: “یوگی جی از ویکاها (توسعه) صحبت می کند، اما به نام ویکاها مشعل و چوبی را به کشاورزان تحویل داده و آنها را مجبور می کند از مزارع خود در برابر گاوهای ولگرد محافظت کنند.”

تلویزیون زنده



[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما