خرید 48 مدل بهترین قفل کتابی ایرانی و خارجی ضد سرقت پرفروش و ارزان قیمت

هر ساله تعداد بالایی قفل تولید می شوند که مشخصه بارز آنان ضد اسید بودن و مقاوم در برابر برش خوردن می باشند. یکی دیگر موارد مهم که در انتخاب ابزارآلات که حتماً باید مد نظر قرار دهیم تعداد و نوع کلید در قفل ها میباشد که در رابطه با این قفل کتابی باید بگوییم از آنجای نوع مغزی این قفل در مدل دو شیار میباشد قاعدتاً نوع کلید ها نیز در سبک دو شیار میباشد. مغزی این قفل ها دارای سیستم قفل رایانه ای است، بدین معنی که کلیدهای آنها توسط یک برنامه رایانه ای ساخته می شود و این باعث می شود که امکان باز شدن این قفل ها با شاه کلید ها کاهش یابد. مغزی از جنس فلز برنج دارند این مغزی ها معمولاً در برابر خوردگی اسید بسیار مقاوم هستند، بنابراین قفل های ضد اسید نیز نامیده می شوند.

قفل کتابی

3.بررسی پین ها و اتصالات؛ باید این موارد به خوبی از لحاظ استحکام و سالم بودن بازبینی شوند. هر چه تعداد پین های قفل بیشتر باشد احتمال اینکه بتوان از روی آن ها نمونه قیمت چکش دیگری ساخت یا کپی برداری کرد کمتر می باشد. همچنین هرچه ضخامت حلقه پین در قفل بیشتر باشد امکان بریدن آن سخت تر است؛  معمولا ضخامت آن 12 میلی متر می باشد.

وزن محصول از موراد مهم دیگر است که باید به آن توجه شود، دقت کنید که محصولی که خریداری می‌کنید دارای وزن سنگین باشد و سطح آن بدون خط و خش و حفره باشد. پین‌ها و اتصالات را به خوبی بررسی کنید و از استحکام و سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنید. به پین‌های کلید قفل در حین خرید دقت کنید هر چه تعداد این پین‌ها بیشتر باشد، احتمال کپی برداری از آن و ساختن از روی آن کمتر می‌شود. آلیاژ میله داخل آن همانند سایر قفل‌های کتابی دیگر از آهن مقاوم است و به دلیل انجام عملیات سخت کاری بر روی آن، امکان بریده شدن با اره آهن‌بر و قیچی را غیر ممکن می‌کند. فروشگاه اینترنتی الکتروابزار با تامین و تهیه انواع قفل کتابی و آویز به صورت مستقیم از تولید کننده و یا وارد کننده آن علاوه بر اطمینان از اصالت بهترین قیمت را نیز با حذف واسطه برای مشتریان به همراه دارد.

قفل آویز گیرا مدل 016

برند های محبوب قفل آویز به ترتیب الویت عبارتند از گیرا,باتیس,منیر صنعت,کلاویس, … بدنه ی اصلی و متعلقات و مکانیزم داخلی نیز از آلیاژ سرب ساخته شده و در مرحله آخر کل سطح بدنه اصلی این قفل توسط ورق فولاد بسیار ضخیم پوشیده شده است، بنابراین این قفل تحت هیچ عنوان در اثر ضربات و برش واکنشی نشان نمیدهد، و به عبارتی دیگر آنتی خرید ابزار برش میباشد. مهمترین ویژگی این قفل که موجب تمایز آن ها از سایر قفل ها میشود، موارد زیر میباشد. گروه تولیدی و صنعتی پارس قفل با بیش از ربع قرن تجربه همچون نگینی درخشان بر بلندای صنعت قفل ایران سایه افکنده است. مکانیزم این نوع قفل، توسط دستگاه‌های اتوماتیک مخصوص ساچمه‌ریزی می‌شوند، بنابراین از امنیت بالایی برخوردار است.

خرید قفل کتابی جزو پرطرفدار ترین خرید در بین قفل هاست و بسیاری از مردم به علت امینت بالای این قفل ها و کاربرد هایشان تمایل به خرید قفل کتابی دارند ، خرید قفل کتابی کاربرد های بسیار زیادی دارد و می‌توانید برای کاربردی های مختلفی از آن ها بهره ببرید . نبود اطلاعات کافی برای محصولات فروشگاه های اینترنتی، باعث می شود تا ما انتخاب و خرید مناسبی را تجربه نکنیم. لیسته یک مجله راهنمای خرید آنلاین ، معرفی و مقایسه محصول است.ما راهنمای خرید شما هستیم و بهترین گزینه های خرید را به شما پیشنهاد می دهیم! ما اینجا هستیم تا شما با کسب حداکثر اطلاعات، یک خرید آنلاین دلچسب و بی نظیر را تجربه کنید.

  • به عنوان مثال، آنها ممکن است از ابزار فشاری، اسیدی یا کششی برای باز کردن قفل مورد نظر استفاده کنند.
  • و انواع برند های چسب از قبیل چسب رازی ، چسب هنکل و چسب غفاری را با نازلترین قیمت عرضه میکند .
  • قفل کتابی چینی ووردبال در ابعاد به طول تقریبی ۹ سانتی متر و عرض ۵/۵ سانتی متر دارای میله به قطر تقریبی یک سانتی متر است.
  • نیاز به این تغییرات در صنعت ساختمان و مصالح ساختمانی نیز همگام با سایر بخش ها مشهود است.

به منظور افزایش امنیت درب‌‌ها هنگام بسته شدن، لازم است که از قفل استفاده کنید، با توجه به امنیت بالای قفل کتابی، در این مطلب به بررسی نکات مربوط به خرید قفل کتابی پرداختیم که بتوانید موارد مربوط به آن را به راحتی مورد استفاده قرار دهید. اگر به دنبال قفلی ایمن هستید، به شما قفل کتابی یا کرکره‌‌ای را معرفی می‌‌کنیم، چرا که دارای بالاترین میزان امنیت می‌‌باشد. قفل کردن درب‌‌ها و عدم دسترسی سارقین به آن، از مهم‌‌ترین مواردی است که هر فردی برای حفاظت از خانه یا مغازه‌‌ی خود باید در نظر داشته باشد. برای دسترسی نداشتن سارقان، بهتر است از قفل استفاده کنید، قفل‌‌ها انواع متنوعی دارند اما همانطور که ذکر شد، قفلی که بالاترین میزان امنیت را در کشورمان دارد، قفل کتابی است چرا که دسترسی سارقان به میله‌‌های اتصالی و زبانه‌‌ امکان ندارد. در این پست برخی نکات ساده و کاربردی را در رابطه با راهنمای خرید قفل کتابی بیان کردیم. در ادامه لیستی از منتخب بهترین مدل های قفل کتابی در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم که هر کدام از کیفیت و قیمت ارزان و مناسبی برخوردار هستند.

خريد قفل کتابی ویستا مدل B94

ما در این مقاله سعی کردیم موارد مهم و تاثیر گذار در کیفیت و در نتیجه در قیمت انواع قفل‌های کتابی را بیان کنیم. به طور خلاصه نوع خرید پیستوله رنگ پاش، ابعاد و ویژگی‌ها و مشخصات فنی که در قسمت قبل معرفی کردیم، برند و کشور سازنده، قیمت قفل کتابی را تعیین می‌کند. برای مثال قیمت قفل کتابی ضد اسید که ایمنی بالاتری نسبت به انواع معمولی دارد، بیشتر خواهد بود. قیمت قفل کتابی کوچک  که معمولا برای کمد یا چمدان‌ها استفاده می‌شود از انواع بزرگ آن که برای مغازه‌ها و خانه‌ها استفاده می‌شود، ارزان‌تر است. به طور کلی مهم ترین عامل در تعیین قیمت قفل کتابی، کاربری آن و میزان اهمیت جایی است که قرار است امنیت آن تامین شود.

در حال حاضر یکی از کارآمدترین قفل ها در برابر سرقت و افزایش امنیت اماکن مختلف، قفل کتابی است که از قفل های قدیمی به شمار می رود. زبانه این قفل ها کمتر معلوم بوده و دسترسی قیچی و اره آن بُر بر زبانه آن ها کمتر است. پس سعی کنید این محصول را که امنیت شئ یا مکان با ارزشی را تامین می‌کند، از فروشگاه و برند معتبری خریداری کنید.

تمام عواملی که در بالا ذکر شد، می توانند در قیمت نهایی محصول تأثیر داشته باشند. اما در نتیجه، هنوز این شما هستید که می توانید مناسب ترین مدل را با توجه به نیاز خود، خریداری کنید. هنگام خرید این محصولات ایمنی، باید بودجه خود را در نظر بگیرید، و قفلی را انتخاب کنید که فاکتورهای مورد نظر شما را داشته باشد. در خرید قفل کتابی دقت کنید که کلیدهای آن، پین های فعال بیشتری داشته باشد. این مورد باعث می شود که کلید شما، به راحتی کپی نشود و قفلتان با کلید های دیگری باز نشود. قفل های جدید بسیار از نظر جنس و مقاومت با پدران خود تفاوت زیادی پیدا کرده اند.

قفل کتابی به قفل های مکعب مستطیل شکلی گفته می شود که دارای کلیدهای ساده چهار پر یا نوع دیگری به نام سولکسی هستند. این قفل ها با مکانیزم میله داخلی قفل و باز می شوند در این قسمت قفل کتابی چینی ووردبال با سایز ۹۰ و کلید سولکسی در بسته بندی پرسی و وکیوم ارائه می شود. یکی از روش‌های سرقت از اموال مردم، کپی کردن کلید قفل‌ها بود که سارقین به راحتی این کار را انجام می‌دادند به این منظور سیلندرهای کامپیوتری وارد بازار شدند که فقط با دستگاه‌های مخصوص کامپیوتری امکان کپی کردن کلید‌های آن وجود دارد. در این روش همانند روش اول آچار را وارد مغزی مینماییم و میچرخانیم و بعد با استفاده از چنگک بوگاتایی به مغزی قفل کتابی با حرکت چنگکی این امکان را قراهم می آوریم تا از پین ها جدا ششوند و توپی فضای چرخش را به راحتی بیابد.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما