خرید رپورتاژ و بک لینک سئوکار حرفه ای

خرید بک لینک دائمی و قوی می تواند در بهبود سایت شما در نتایج گوگل بسیار موثر عمل نماید. اگر این بک لینک ها مطابق الگوریتم های گوگل هم باشد تاثیر بسیار بیشتری خواهند گذاشت. تمام بک لینک هایی که در زیر دسته بندی شده است بصورت دائمی و هرمی و چند لایه می باشد که پیشرفته ترین نوع لینک سازی می باشد. در نظر داشته باشید شما در هنگام خرید بک لینک با کیفیت باید قیمت بک لینک را پرسیده و از آن اطلاع پیدا کنید. شما می‌ توانید از کارشناسان رایا مارکتینگ سوالات خود را پرسیده و اطلاعات خوبی در این زمینه به دست بیاورید.

در این سرویس بعنوان هدیه 50 بک لینک حرفه ای و دائمی از سایتهایی با پیج رنک بسیار بالا نیز دریافت خواهید کرد. رپورتاژ آگهی امروز یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین سرویسهایی است که میتواند به سئوی سایت کمک شایانی بنماید. در پلن 1 رپورتاژ آگهی رایاطرح ما یک متن رپورتاژ یونیک در زمینه کلمات کلیدی شما همراه با تصویر در 8 سایت خارجی با اتوریتی بالا قرار می دهیم. بک لینک ها به ربات‌های موتورهای جست‌وجو کمک می‌کنند تا لینک هایی که به وبسایت شما داده شده است را پیدا کرده و سایت شما را بهینه‌تر crawl کنند (بخزند). خرید بک لینک فالو، به‌خصوص برای وبسایت های تازه راه‌اندازی شده اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا بک لینک ها به سریع‌تر پیدا شدن و ایندکس شدن وبسایت کمک می‌کنند. بک لینک های انبوه خارجی به کمک برنامه GSA SER و لینک لیست ما تحت‌عنوان GSA SER verified list ایجاد می‌شوند.

  • این موارد همواره توانسته اند که ظرف اندک زمانی خود را به صدر نتایج گوگل رسانده و بیشترین کسب درآمد را داشته باشند.
  • شما نیز برای طبیعی جلوه دادن فرآیند لینک سازی حتماً به این اصل دقت نموده و لینک‌های فالو و نوفالو را هم‌تراز هم و به‌گونه‌ای کاملاً طبیعی در کنار هم به‌پیش ببرید تا گوگل را متوجه دست‌کاری عمدی خود در فرآیند ساخت لینک نکنید.
  • در برخی از صنایع و کسب و کارها، خرید بک لینک تنها راه برای ایجاد بک لینک است.
  • در صورتی که قصد دارید تمامی مراحل ۰ تا ۱۰۰ لینک سازی بر عهده سئوسل باشد می توانید یکی از این پکیج ها را سفارش دهید.
  • هزینه 490 هزار تومان (برای سه پکیج پینترست، وبلاگی و دوفالو) تا 9 میلیون و 900 هزار تومان برای بزرگترین پکیج بک لینک های حرفه ای با کیفیت ادامه دارد.

با خرید پکیج رپورتاژ با انکرتکست های مختلف از وب سایت های ما، معمولا این مشکل تا حد زیادی مرتفع می گردد. لذا اگر به دنبال خرید بکلینک با کیفیت هستید، می توانید برای خدمات سئو سایت خود روی کمک ما حساب کنید. بعدازآنکه مرحله ساخت بک لینک را به پایان رساندید، وقت آن رسیده که با ترفندهایی اثرگذاری تأثیر این بک لینک‌ها را دوچندان سازید.

چرا که ابزارهای تحلیل‌گر مذکور نمی‌توانند تمامی جزئیات را در اختیار شما قرار دهند و برخی از موارد تنها از پس افراد حرفه‌ای برمی‌آید. زمانی که توجه کاربران به سوی وب سایت شما جلب شود، به تبع از بین آن‌ها بخش عظیمی به مشتریان دائمی تبدیل خواهند شد و چه از این بهتر؟! اثر سئو بر روی وب سایت شما به گونه‌ای بوده که سبب می‌شود مراحل سختِ رسیدن به موفقیت به گام‌های ساده و سهل تبدیل گردند. بالای ۸۰ درصد از سهم بازار متعلق به گوگل است و کاربران ترجیح می‌دهند برای خرید آنلاین از آن استفاده کنند؛ از این رو کسب و کاری موفق است که بتواند در بستر گوگل خود را نشان دهد و نظر کاربران را جلب کند. احتمالا برای شما خیلی جالب خواهد بود اگر بدانید که شتجربه ما در موارد مختلف کار با سئوکاران این بوده که به صورت عجیبی حدود نیمی از سئوکاران فقط و فقط به سئو خارجی بسنده می کنند! یعنی ابتدا سفارش را گرفته و بلافاصله برای وب سایت مذکور سفارش بک لینک می دهند.

نتیجه خرید Backlink و رپورتاژ از سایت‌های خبری

آن وقت است که آقای الف برای رسیدن به همان رتبه بایستی بیشتر از جیب خود مایه بگذارد. (چون هر ماه هزینه های مدیریت سایت، هاست و دامنه و … و از همه مهم تر زمانی که برای کار می گذارد را باید جبران کند.) و پس از موفقیت هم معلوم نیست که به چه درامدی برسد. ولی اقای ب تا زمانی که این اتفاقات بیفتد مثلا توانسته 20 میلیون تومان از سایتش درامد کسب کند و با خرج کردن مثلا 3 میلیون برای ارتقا سایت و مدیریتش می تواند بدون مایه گذاشتن از جیب، سایت خود را تقویت نماید. برای بک لینک با قیمت ارزان و مناسب (با کیفیت بسیار خوب) می توانید یکی از سرویس های این صفحه را انتخاب کنید. بک لینک دائمی معمولا شامل رپورتاژ خبری، بک لینک های پروفایلی و کامنتی و ویکی ها و… می باشند که کاربر آنها را در سایت بدون هزینه و یا با هزینه مشخصی قرار می دهد.

به این صورت می‌ توانید بازار هدف را شناسایی کرده و کالا و خدمات خود را به تعداد افراد بیشتری بفروشید. قبل از هر اقدامی بهتر است مشاوره تلفنی و یا آنلاین با مجموعه رایا مارکتینگ داشته باشید و سپس بعد از به دست آوردن اطلاعات مناسب به ثبت سفارش بک لینک در این مجموعه بپردازید. همچنین می‌ توانید از ثبت سفارش تولید محتوا در این مجموعه نیز استفاده کرده و انواع تولید محتوای گرافیکی و متنی را از این مجموعه دریافت کنید. به این صورت می‌ توانید مطالب بسیار با کیفیتی در داخل سایت خود گذاشته و مخاطبان زیادی را به سایت خود هدایت کنید.

به گونه ای که برخی از مشتریان ما برای درآوردن وب سایت خود از پنالتی از خرید رپرتاژ استفاده می کنند. به همین دلیل افراد و یا شرکت هایی که الگوی «آهسته و پیوسته» برای سایت خود پیش گرفته اند، سفارش رپورتاژ را نسبت به سفارش بک لینک یا همان خرید بکلینک ترجیح می دهند. گوگل در حالت کلی با خرید لینک مخالف است و بیشتر ترجیح می‌دهد، وب‌سایت‌ها با ارائه محتوای ارزشی مخاطبان خود را مجاب به دریافت بک لینک نمایند. بدین ترتیب که مخاطبان با خواندن محتوا به ارزشمندی آن پی برده و درصدد دریافت بک لینک از سایت مذکور به سایت خود شوند. ازاین‌رو خرید بک لینک را یک روش غیرعادلانه برای دریافت امتیاز دانسته و در صورت پی بردن به غیرطبیعی بودن بک لینک‌ها وب‌سایت خاطی را به جریمه‌های سنگینی محکوم میکند.

زمانی که از جایگاه فعلی سایت باخبر باشید و بتوانید نقاط ضعف و قدرت آن را بررسی کنید، تصمیم‌گیری برای ادامه کار به مراتب آسان‌تر شده و می‌توانید انتخاب‌های بسیار درست‌تری داشته باشید. ابزارهای مختلفی برای آنالیز وب سایت از لحاظ سئو وجود داشته که با یک جست‌وجوی ساده می‌توانید آن‌ها را از گوگل پیدا کرده و با ثبت نام اجرا کنید. اما هدف اصلی ما آنالیز حرفه‌ای وب سایت شماست؛ در نتیجه کلید موفقیت برای آنالیز صحیح وب سایت این است که تجربه کافی در این زمینه داشته باشید. یکی از مهم‌ترین اقداماتی که اکثر صاحبان وب سایت‌های مختلف از جمله وب سایت‌های فروشگاهی آن را نادیده می‌گیرند، مشورت با افراد متخصص در این زمینه است. متأسفانه همین عامل باعث عقب افتادن آن‌ها از دیگر رقبا شده و موجب می‌شود که وب سایت رشد نکند.

Majestic، Buzzstream و Moz ابزارهایی را برای کمک به مدیریت URL ها و بهینه سازی نمایه پیوند خود ارائه می دهند. بک لینک ها که به آن لینک های ورودی یا ورودی نیز گفته می شود، ارتباط خود را از طریق وب سایت های خارجی برقرار می کنند. بک لینک کامنتی میتواند به شدت تاثیرگذار باشد در صورتیکه صاحب سایت اجازه انتشار بک لینک را در سفارش بک لینک سایت خود به شما بدهد. در غیر اینصورت انتشار کامنت برای شما فایده ای ندارد چراکه قبل از تایید کامنت و انتشار آن لینکش حذف می شود. ما برای  خرید بک‌لینک کامنتی مجوزها و روابط لازم را داریم کافی است یک بار مشتری سئوروز شوید. انتخاب میزبان به خودی خود یک مسئله تخصصی است و به اندازه دیگر مراحل کمپین لینکسازی پیچیدگی دارد.

سایت‌های معتبر کمتر تمایل به دادن لینک به سایت‌های بااعتبار کم و خصوصاً تازه‌کار دارند. بدین ترتیب اگر به صورتی غیراصولی به ساخت بک لینک از این سایت‌ها بپردازید، احتمالا گوگل را برای پنالتی کردن خود ترغیب می‌سازید. شاید استفاده از یکی ‌دو سایت معتبر در کنار 5 تا 6 سایت کم اعتبار روش خوبی برای لینک سازی سایت تازه کار باشد. پس به چند سایت معتبر در ساخت بک لینک اکتفا کرده و دیگر بک لینک‌ها را به سایت‌ها با درجه اعتبار پایین‌تر اختصاص دهید، در این صورت مطمئن باشید، موفقیت بیشتری نصیبتان می‌شود.

این استراتژی پیوند کلاه سیاه به آنها اجازه می دهد تا تعداد خاصی از پیوندها را با زمان یا تلاش کم ایجاد کنند. موتورهای جستجو از PBN متنفرند، خرید لینک از این نوع وب سایت ها می تواند رتبه شما را از بین ببرد. اما امروزه این کار سخت تر از گذشته شده است و موتورهای جستجو قادر به درک محتوای کپی هستند و آنها را در نتایج جستجو اعمال نمیکنند مگر اینکه آنها را اصلاح کرده و محتوای جدیدی به آنها اضافه کنید.

یک مثال اجرایی برای لینک سازی PBN

انجام لینک سازی در روش ما حدودا 2 هفته زمان خواهد برد.حدود 800 لینک برای پروژه ی شما ایجاد خواهد شد.بعد از دو هفته تا یک ماه و نیم اثربخشی این روش را به خوبی خواهید دید و بهبود رتبه ی فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد. این پروژه در میزان کلیک از ۲.۳۶K به ۲۴.۲K و در میزان ایمپرشن از ۲۲۳K به ۴۷۸K و در میزان CTR نیز بیش از ۲ درصد رشد داشته است. کاهش رتبه میانگین در این پروژه با توجه به بقیه فاکتورها بیانگر افت رتبه نبوده و می بایست به طور دقیق، دلایل افت هر صفحه مورد بررسی قرار گرفته و رفع گردد تا بتوانیم با تولید محتوای اصولی به رفع این مشکل نیز کمک کنیم. سون بک لینک به ارائه خدمات تولید محتوا فوق العاده با کیفیت نیز می پردازد. متاسفانه سودجویان بسیاری هستند که با استفاده از این بک لینک ها یک سایت را به سرعت بالا آورده و پروژه را تحویل و بلافاصله اصرار شدیدی به تسویه حساب می کنند.

خدمات سئو یکی از بهترین و به‌صرفه‌ترین روش‌های تعامل با کاربران به حساب می‌آید؛ اما در صورتی که صبر داشته باشید و وب سایت خود را به دست یک تیم متخصص و حرفه‌ای سئوکار بسپارید. به همین سادگی، موتورهای جست‌وجو و وب سایت‌های فروشگاهی زندگی را برای ما ساده‌تر کرده‌اند، اما در بین انبوه وب‌سایت‌ها پیدا کردن فروشگاه معتبر کمی دشوار است. خدمات سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، مجموعه ای از فرایندی است  که برای بهبود عملکرد و رتبه بندی وب سایت در نتایج موتورهای جستجو انجام می شود. هدف خدمات سئو، افزایش ترافیک وب سایت از طریق جذب بازدیدکنندگان هدفمند و در نهایت فروش از موتورهای جستجو است.

یادتان نرود که هزینه سئو و بک لینک های وب سایت شما، در حقیقت نوعی هزینه سرمایه گذاری بوده و باعث کسب درآمد شما در آینده می گردد. در مجموع فراموش نکنید که طبق الگوریتم جدید گوگل، خرید بک لینک ارزان و فله ای سئو سایت شما را نابود خواهد کرد. بسیاری از سئوکاران همیشه با تاکید و تعصب خاصی می گویند که تعداد زیاد برای خرید بکلینک جواب می دهد و موارد مختلفی از تاثیر آن را نیز یاد می کنند. با این حال معلوم نیست که در این پروژه ها آیا واقعا بک لینک موثر بوده است و یا عامل دیگری سبب بالا آمدن سایت در گوگل شده است. به هر حال اگرچه نظر هرکس محترم است، اما ما با توجه به تجربه خود تاکید می کنیم که از انجام این کار پرهیز نمایید.

برای سفارش لینک سازی خارجی و مشاوره سئو داخلی به ما در تلگرام پیام دهید یا پلن های ما را در سایت بررسی کنید . لینک های کامنتی یا Comment Backlink به بک لینک‌هایی اشاره دارد که در قسمت کامنت‌ها یا بخش نظرات سایت‌ها قرار می‌گیرند. این نوع لینک‌ها در بخش کامنت یا نظرات مربوط به مطالب وب سایت‌ها قرار می‌گیرند و هدفشان افزایش تعامل با کاربران و جلب توجه و بازدیدکنندگان است. وقتی کاربران در بخش کامنت‌ها یا نظرات سایت‌ها نظری را ارسال می‌کنند، ممکن است به همراه نظرشان یک لینک به سایت خود یا منبع مرتبط دیگری قرار دهند. برای این که بتوانید جایگاه و رتبه خود را در بهترین جایگاه نتایج گوگل حفظ کنید، لازم است که به طور دائم آپدیت باشید و اطلاعات لازم و تحلیل‌های کارآمد مربوط به وب سایت‌های رقیب را مورد بررسی قرار دهید. علاوه بر رقبای قدیمی، روزانه بر تعداد وب سایت‌های رقیبِ جدید افزوده می‌شود؛ در نتیجه باید حواستان را جمع کنید و با کمک یک تیم حرفه‌ای جایگاهی که به زحمت به دست آورده‌اید را با تمام توان خود حفظ کنید.

ایجاد محتوای اسپین شده و یونیک، یکی از تکنیک های قدرتمندیست که تیم سئوسل از این تکنیک ها نیز در پروسه های لینک سازی استفاده می نمایند. اگر سوالی درباره بک لینک ها و اثر آن ها دارید و یا از بک لینک و شیوه کار با آن ها شناخت ندارید نیز می توانید از ما بپرسید و به صورت کامل راهنمایی دریافت کنید. هم چنین ما پس از خرید بک لینک راهنمایی هایی برای موفقیت وب سایت شما ارائه خواهیم نمود. هزینه می تواند زمانی باشد که شما برای به روزرسانی وب سایت خود کنار می گذارید؛ به عنوان مثال شما به جای خرید بکلینک از سایت های پر از محتوا و به روز، می توانید چند سال به صورت مرتب سایت را به روز کرده و بازدید کننده جذب کنید.

برای مشاوره و بررسی رایگان سایت خودتون با ما در تلگرام یا از طریق تماس در ارتباط باشید . با تحقیق کلمات کلیدی می‌توان در مسیر بهینه‌سازی وب سایت گام بهتری برداشت؛ به عنوان مثال وب سایت شما در زمینه فروش کفش فعالیت می‌کند. برندهای مختلفی در زمینه کفش در بازار وجود دارد که برخی از آن‌ها هم‌چون ادیداس یا اسکیچرز محبوب‌تر هستند. با تحقیق کلمات کلیدی می‌توان در رابطه با مواردی هم‌چون «کفش ادیداس زنانه» یا «کتونی زنانه اسکیچرز» تولید محتوا کرد و کاربران بیش‌تری را به سوی وب سایت جذب نمود. علاوه بر این، تحقیق کلمات کلیدی در گسترش کسب و کار و ارائه خدمات جدید، پیدا کردن ایده‌های جذاب و خلاقانه برای تولید محتوا و همچنین بهینه‌سازی محتوای کنونی سایت نیز موثر است.

بنابراین اگر دید اقتصادی داشته و می خواهید از سایتتان درآمد کسب کنید، بایستی از خرید بک لینک و رپورتاژ استفاده کنید. چرا که در اقتصاد زمان طلا است و معلوم نیست که با گذشت یکی دو ماه چه اتفاقی بیفتد. بسیاری از استارت آپ ها هم فقط به دلیل زود شروع کردن و سرعتشان موفق بوده اند.

بک لینک دانشگاهی یا همان بک لینک edu خود یکی از انواع بک لینک های رپورتاژی محسوب می شود که در سایت های دانشگاهی با دامنه edu و یا سایت های آموزشی با پسوند edu یا دیگر پسوندهای رایج منتشر می گردد. به دلیل قدرت و اعتبار بالای این سایت ها، خرید بک لینک edu (بک لینک دانشگاهی) می تواند به شدت به شما در افزایش رتبه سایت در کلمه کلیدی کمک کند. این پکیج ها با خرید بک لینک انبوه برای سایت تفاوت دارند و به صورت تدریجی و در طی یک زمان مشخص اجرا می شوند و جزو قوی ترین پکیج های لینک سازی به شمار می روند و یک استراتژی مشخص و بهینه برای اجرای لینک سازی پیاده سازی می شود. در صورتی که قصد دارید تمامی مراحل ۰ تا ۱۰۰ لینک سازی بر عهده سئوسل باشد می توانید یکی از این پکیج ها را سفارش دهید. چرا که گوگل همواره در تلاش است که نتایج جستجو را به نحوی بهینه نماید که حق به حق‌دار برسد و این بسیار عالیست. خرید بک لینک برای سایت در زمره تکنیک‌های کلاه سیاه محسوب می‌گردید که هم‌اکنون توسط تیم سئوسل با رعایت بسیاری از نکات امنیتی و طبیعی‌سازی لینک‌سازی‌ها، به کلاه خاکستری تبدیل شده است و احتمال پنالتی شدن سایت بسیار پایین است.

البته، اولین شرط رسیدن به رتبه‌های اول گوگل، برنامه‌ریزی اصولی و یک استراتژی سئوی حرفه‌ای است. مهمتر از همه، هدف شما از خرید بک لینک افزایش اعتبار و ترافیک وب سایت شماست.با آگاهی عمیق از نحوه عملکرد موتور های جستجو ، رتبه دهی به وبسایت ها و رعایت استاندارد های لازم آن ها، می توانید به اهداف دلخواه خود دست پیدا کنید. مدتهاست که دریافت بک لینک های انبوه برای یک سایت به هدف افزایش رتبه، دیگر اثر بخش نیستند و در خوشبینانه ترین حالت باعث بی اثر شدن بک لینک ها می شود.

در غیر اینصورت می توانید هر کدام از منابعی را که مد نظر دارید به صورت تکی و جداگانه درخواست دهید. کلمات کلیدی به کلماتی گفته می‌شود که قصد دارید حول آن کلمات، رتبه صفحه یا سایت خود را افزایش دهید. در واقع کلمات کلیدی سایت، همان کلمات اصلی مورد بحث در صفحه‌ای هستند که قصد دارید برای آن لینک سازی کنید.

بنابراین و با توجه به نبود دانش تخصصی در این حوزه میان کارفرماها، برای بررسی کیفیت بک لینک های سایت فروشنده بک لینک به جای بررسی نظر مخاطبان، به سراغ نمونه کارها و نتیجه بروید. سایت های معتبر فروش بک لینک، بخشی را به عنوان نمونه کار در سایت شان قرار داده و نتیجه کارشان را آنجا به کاربران نمایش میدهند. اول اینکه احتمال دارد مشاوران سایت خودشان اقدام به بررسی سایت تان کرده و با توجه به شرایط سئو آن، بهترین پلن ها و بسته های بک لینک را به شما پیشنهاد کنند. در درجه دوم هم اینکه با مسئولان و مشاوران صحبت کرده، ببینید چقدر بر اصول سئو تسلط دارند و اگر متوجه شدید تخصص کمی دارند، یا اینکه قصدشان صرفا فروش است و نه راهنمایی، از آنها بک لینک نخرید. مطمئن باشید در صورت خرید بک لینک از شرکت های نامعتبر و سودجو، آسیب جبران ناپذیری به سایت تان میزنید.

در هنگام ایجاد لینک‌ها به حل کپچا و ریکپچای گوگل احتیاج است که از برنامه GSA Captcha Breaker و برنامه XEvil استفاده می‌شود. برای ایندکس کردن لینک‌ها، به‌صورت لایه‌ای لینک‌سازی می‌شود و هم‌چنین از برنامه GSA SEO Indexer نیز در کنار آن استفاده می‌شود. برای محتواهای لایه دوم و سوم از برنامه GSA Content Generator استفاده می‌شود که به کمک آن می‌توان محتوای یونیک اما با خوانایی کم تولید کرد اما برای لایه دوم و سوم گزینه مناسبی است. شما می‌توانید لایسنس دائمی تمامی این برنامه‌ها را از طریق ما خریداری کنید. در مجموع می‌توان گفت که استفاده از خدمات سئو حرفه ای برای داشتن وب سایتی پیشرفته و به روز بسیار پُر  اهمیت است.

فرض کنید با یک کارفرما قرارداد یکساله پروژه سئو برای یک سایت متوسط رو به بالا بسته اید و تمامی هزینه ها را برآورد کرده و به کارفرما ارسال کرده اید . قطعا در این میان بعنوان مدیر سئو باید برای انجام امورات سئو نیز بودجه‌ای تعیین کرده باشید اما آیا هزینه مدیریت بودجه را میتوانید از کارفرما بگیرید ؟ قطعا خیر . داستان از جایی شروع میشود که شما یک طراحی وبسایت را انجام میدهید و مقداری از کارهای بیزینس آنلاین خود را پیش میبرید حالا باید خدمات و محصولات خود بفروشید . آموزش ایلوستریتور در حال حاضر از سطح مقدماتی شروع شده و همراه با آموزش های پروژه محور این نرم افزار در سایت قرار می گیرند.بخش آموزش فتوشاپ هم فعالیت خودش را شروع کرده است. قصد دارم آموزش های ویژه ای در حوزه ی کامپیوتر و اینترنت و همچنین شبکه های اجتماعی برای شما آماده کنم که امیدوارم حداکثر استفاده را از این آموزش ها ببرید و با فیدبکتون به من کمک کنید که کار را ارتقا دهم. هدف من از ایجاد این وبسایت اشتراک گذاری و آموزش مطالب با ارزش و کمک کننده با شما عزیزان هست.

لینک نوفالو چیست؟ + تفاوت لینک فالو و نوفالو

سرویس های بک لینک قوی و معتبر، دائمی، باکیفیت، چند لایه ای (چند گره‌ای)، بک لینک فالو و موثر، طبیعی، بک لینک ایرانی و خارجی و … و سازگار با الگوریتم های گوگل را می توانید در ابتدای این صفحه مشاهده کرده و سفارش بدهید. ما در تلاشیم و مفتخریم تا بهترین خدمات خرید و سفارش لینک سازی را با رعایت نکات مهم و با بهترین قیمت برای بهبود سایت شما انجام دهیم. با سفارش این پلن ها برای شما یک پی بی ان (PBN) با هزینه ارزان و بسیار مناسب و تاثیر گذاری بسیار بالا برای شما ایجاد خواهد شد. این پلن ها در 2 لایه ترکیبی اجرا خواهند شد که قدرت لایه دو به لایه یک و در نهایت به صفحه سایت شما منتقل خواهد شد. همچنین از رپورتاژها و بک لینک های قدیمی شما نیز استفاده می کنیم و به آنها جان دوباره می بخشیم و باعث قدرت گیری مجدد آنها می شویم.

نگارش و انتشار چنین محتواهایی که بر پایه کلمات کلیدی مناسب نباشد، تنها وقت و انرژی شما را گرفته و فاقد هرگونه ارزش است. بنابراین، لازم است که صاحبان وب سایت‌های مختلف از روش‌های کارآمد برای افزایش ترافیک سایت و جلب نظر کاربران استفاده کنند تا بتوانند فروش خود را بهتر کرده و گوی سبقت را از رقبای خود بربایند. هدف اصلی بهینه‌سازی وب سایت، کسب رتبه بالا در نتایج جست‌وجوی طبیعی و افزایش ارتباط مابین صفحات و کلمات کلیدی وارد شده به واسطه کاربران است. زمانی که نتایج مرتبط‌تر با آن چه که کاربران جست‌وجو کرده‌اند نمایش داده شود، نه تنها رضایت کاربر جلب شده بلکه وب سایت‌های مرتبط نیز می‌توانند فروش خود را بالاتر ببرند. خرید بک لینک به عنوان روشی سریع و قابل اعتماد در بین سئوکاران ، وبمستر ها و صاحبین کسب و کار ها و وبسایت ها به شمار می آید. وب سایت های معتبری که خدمات خرید بک لینک را به کاربران ارائه می دهند، کار را برای دریافت لینک های سالم و معتبر برای وبسایت ها و در نهایت افزایش رتبه و فروش کالا و خدمات آن ها راحت کرده اند.

لینک سازی خارجی و سئو داخلی حرفه ای سایت ، مشاوره در چینش سایت به بهترین سبک ممکن و بررسی صفحات شما تخصص ماست. منظور از سئو تکنیکال در واقع اموری بوده که در رابطه با استانداردسازی صفحات مختلف وب سایت برای موتور جست‌وجو انجام می‌شود. اگر بخواهیم نگاهی فنی به کارایی سئو تکنیکال داشته باشیم باید بگوئیم که منظور از سئو تکنیکال اموری بوده که خزش را برای ربات‌های گوگل آسان‌تر کرده و وب سایت شما را برای خزنده‌های موتورهای جست‌وجو محبوب خواهد کرد.

بیش از 3 ماه از تاسیس سایتتون گذشته و تولید محتوای کافی داشتین و تمامی موارد سئو داخلی انجام شده ولی هنوز رقبا از شما جلو میزنند ؟ با لینک سازی رقابتی رشد سایتتان را شتاب دهید . از مشکلات اصلی که بسیاری از سایت ها دارند و باعث نتیجه نگرفتنشان میشود رعایت نکردن اصول سئو داخلی است، سایت شما باید یک ساختار درست و کاربر پسند داشته باشد. در کنار کسب و کارهای کوچک، شرکت‌هایی که محصولات خاص ارائه می‌دهند نیز می‌توانند با سفارش خدمات سئو از این خدمات بهره ببرند. از آن‌جایی که این شرکت‌ها محصولات خاصی را ارائه می‌دهند، مخاطبین خاصی هم دارند و به همین خاطر بحث رقابت برای آنان به مراتب کم‌رنگ‌تر شده و این یک مزیت بزرگ برای آن‌ها به حساب می‌آید.

سایت‌های بدون بازدید و سوخته، بدون آپدیت و متروکه هیچ‌گاه گزینه خوبی برای ساخت بک لینک نیستند. به سراغ سایت های فعال و دارای قدرت محتوایی خوب بروید تا نتیجه کارتان سودمند باشد. اگر شما این کار را به دست کارشناسان و متخصصان رایا مارکتینگ بسپارید، می‌ توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نتیجه مورد نظر خود را به دست بیاورید. استفاده از خدمات بک لینک این مجموعه بسیاری از افراد را موفق کرده و سایت‌ های زیادی توسط این مجموعه جزو صفحات برتر گوگل شده اند. با اینکه همیشه با خرید محصولات و خدمات ارزان مخالفم، اما اگر روزی مجبورم کنند میان محتوای ارزان و بک لینک ارزان یکی را انتخاب کنم، قطعا انتخابم محتوای ارزان است!

هر چه کیفیت بک لینک های خریداری شده شما بیشتر باشد، احتمال بهبود رتبه و جذب ترافیک آلی بالاتر می‌رود. بک لینک (backlink) معمولاً inbound link یا incoming link (لینک ورودی به سایت) نامیده می‌شود. لینک سازی در چند مرحله یا لینک سازی لایه ای بهترین و طبیعی ترین نوع لینک سازی می باشد که مطابق نقشه ها و مپ های متنوع و چند لایه ای ایجاد می شوند. چنانچه قصد دارید با این متد به طور کامل آشنا شوید پیشنهاد می کنیم به صفحه لینک سازی چند مرحله ای مراجعه نمائید. پس از ایجاد بک لینک های لایه اصلی در تمامی پکیج‌ها، تعدادی بک لینک چندلایه ای تقویتی نیز برای آنها ایجاد خواهد شد.

  • هرگز به لینک دهی در یک کلمه کلیدی، دسته‌بندی، مقاله یا صفحه سایت بسنده نکنید و یک بسته و پلن بک را برای کل سایت خود و تمامی قسمت های آن اجرا نمایید.
  • پس از ثبت سفارش محصول طی ۱۲ ساعت کاری مشاوران ما برای پیگیری سفارش با شما تماس خواهند گرفت.
  • در این روش محتوای آماده شده شما با چندین کلمه کلیدی مختلف در سایت های مختلف قرار داده شده و لینک های ساخته شده به صفحات مورد نظر شما پیوند داده می شود.
  • ما افراد بسیاری را بدین صورت مشاهده نموده ایم و این پدیده خود از اهمیت فوق العاده سئو خارجی در سئو و بهینه سازی حکایت دارد.
  • ما خود سئو را به شکلی انجام می دهیم که وب سایت شما به صورت پایدار در صدر نتایج گوگل باقی بماند.
  • شما می‌توانید قبل از این که دیر شود وب سایت و محصولات و خدمات خود را در معرض دید قرار داده و با طی کردن مسیر جذب مشتری به صورت اصولی، میزان درآمد خود را روز به روز افزایش دهید.

بنابراین، اگر تصمیم به استفاده از PBN دارید، بهتر است با تیمی حرفه ای و با سابقه در امر ساخت بک لینک PBN همراه شوید تا با هزینه بسیار کمتر نتیجه چند برابری را تجربه کنید. تیم پویان توسعه یکی از بهترین انتخاب های شما برای لینکسازی و خرید بک لینک PBN می باشد. بک لینک ها (Backlinks) به وب سایت شما به عنوان لینک هایی از وب سایت های دیگر اشاره می کنند. این لینک ها نه تنها ترافیک مستقیم را به وب سایت شما هدایت می کنند، بلکه اعتبار و اهمیت وب سایت شما را از منظر موتور جستجو گوگل یا بینگ نشان می دهند. به طور کلی، بک لینک ها می توانند به بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی ارگانیک کمک کنند. میتوانید برای ساخت بک لینک های خوب و رایگان از طریق شبکات مجازی و سرویس های بلاگ و وبلاگ اقدام نمائید.

  • سایت های معتبر فروش بک لینک، بخشی را به عنوان نمونه کار در سایت شان قرار داده و نتیجه کارشان را آنجا به کاربران نمایش میدهند.
  • زمانی که نتایج مرتبط‌تر با آن چه که کاربران جست‌وجو کرده‌اند نمایش داده شود، نه تنها رضایت کاربر جلب شده بلکه وب سایت‌های مرتبط نیز می‌توانند فروش خود را بالاتر ببرند.
  • بک لینک ها برای کاربر نهایی نیز مهم هستند زیرا بک لینک ها جستجوگران را با اطلاعاتی که مشابه آنچه در همان موضوع در منابع دیگر نوشته شده است، مرتبط می کند.
  • بسیاری از سایت‌های مورد استفاده در PBN بر روی دامنه‌هایی ساخته شده‌اند که قبلاً دارای اعتبار دامنه بالایی (DA) هستند، که معیاری برای ارتباط یک وب‌سایت با یک جایگاه خاص است.

این موضوع می تواند منجر به کاهش شدید ترافیک وب سایت شما شود و بازگشت از آن بسیار دشوار است، حتی ممکن است ببینید سایت شما به طور کامل از نتایج گوگل حذف شده است. با این حال، اقدامات دستی مربوط به لینک سازی کلاه سیاه یا هرزنامه امروزه بسیار نادر است. خرید بک لینک خارجی باعث افزایش ارزش صفحه (pa)، ارزش دامنه (da)، بهبود رتبه کلمات و افزایش قدرت کلی وبسایت می‌گردد. همچنین می‌توان به صورت هم‌زمان بر روی صفحات مختلف سایت با کلمات کلیدی متفاوت بک لینک ساخت.

در این بخش به نکات مهمی می‌پردازیم که در زمان خرید بک لینک باید بدان‌ها توجه نمایید تا اثرگذاری آنچه را که برایش هزینه می‌کنید را بیشتر و ملموس‌تر مشاهده نمایید. بالا بودن میزان تأثیرگذاری، فعالیت در تمامی زمینه های کاری و آپدیت‌های دائمی سبب شده، وب‌سایت‌های خبری به یکی از گزینه های خوب و قابل قبول برای بک لینک گرفتن تبدیل شوند. این پذیرش حتی از سوی گوگل نیز قابل‌قبول بوده، به صورتی که وب‌سایت‌های خبری سایتهای مورد تأییدی برای دریافت بک لینک برای هر سایتی شناخته می‌شوند. بدین ترتیب اولویت شما برای درج بک لینک ابتدا یافتن وب‌سایت‌های مرتبط بوده و بعد از آن وب‌سایت‌های خبری می‌تواند، برایتان سودمند و پرفایده باشد.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما