خدمات مالیاتی انجام کلیه امور مالیاتی 100%% تضمینی

میزان یا سطح اهمیت خدمات مالیاتی برای هر شرکت یا شخص حقیقی با توجه به نیاز­های آن شرکت به امور مالیاتی مشخص می شود.شرکت­ ها یا اشخاص حقیقی دارای شاخصه هایی از قبیل حجم فعالیت، میزان تراکنش مالی ، نوع فعالیت و… ولی هر شخص حقیقی یا حقوقی که دارای فعالیت اقتصادی است و کسب منفعت می­کند با مبحث مالیات در ارتباط است. خدمات مالیاتی و ارتباط آن با حسابداران، کارشناسان مالیاتی، مشاوران مالیاتی و… و در مقابل آن اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی هستند که به طور مستقیم خدمات مالیاتی دریافت می­کنند و با متخصصین این حوزه و امور مالیاتی در ارتباط هستند.

در خدمات حسابداری همان طور که از نام ان پیدا است تنها خدمات حسابداری و جاری صورت می گیرد و مشاوران مالیاتی کاری انجام نمی دهند. در خدمات مالیاتی تمامی امور تحت نظارت مشاوران مالیاتی انجام می شود و این مورد می تواند جلوی بسیاری از دردسرهای مالیاتی در آینده را بگیرد. راه دوم این است که این شرکت ها نیروهای مد نظر را استخدام می کنند اما می دانند که این کافی نیست. این شرکت ها در این شرایط هم از مشاوره مالیاتی بهره مند می شوند تا از صحت انجام امور مطمئن باشند. با سپردن کار خود به یک شرکت معتبر که از متخصصین مجربی در این امر استفاده می کند می توانید خیال خود را بابت امور مالیاتی خود راحت کنید و از این امر اطمینان یابید که مشمول جرائم مالیاتی نمی شوید همین امر گامی مهم در جهت رشد و اعتلای شرکت یا سازمان شما می شود.

  • از ثبت های حسابداری معمولی تا پیش رفته ترین و پیچیده ترین امور حسابداری مرتبط با گزارشات مالی ، خدمات حسابداری هستند که شرکت های حسابداری آن را ارائه می دهند.
  • پیگیری و دفاع در پرونده های مالیاتی از جمله تخصصی ترین بخش های خدمات مالیاتی به شمار می آید؛ یک مشاور مالیاتی، با اطلاع از جزئی ترین موضوعات قوانین مالیاتی، مشکلات پرونده های مالیاتی را حل و فصل کرده و از این طریق در احقاق حقوق مؤدی موثر واقع می شود.
  • واحد خدمات مالیاتی پرشین حساب مطابق دسته بندی زیر عملیات اجرای تکالیف مهم مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی را عهده دار می شود.
  • که با توجه به تجربه و جمع زیادی از متخصصین موجود در یک شرکت حسابداری معتبر سپردن خدمات مالیاتی به یک شرکت حسابداری کاری بسیار هوشمندانه است.

نکته دیگر اینکه معاملات کوچک یا همان معاملاتی که مقدار آن‌ها 10 درصد مقدار مشخص شده است، 3 ماه برای ارسال مدارک و انجام خدمات مالیاتی مهلت دارند. مسئله مهم دیگر این که از مدارک لازم هنگام ارسال معاملات فصلی، دریافت کارت اقتصادی و شماره آن است و بدون آن، سازمان هیچ مدرکی را قبول نمی‌کند. باید توجه کنید که اگر مدارک را دیر ارسال کنید، 10 درصد از مبلغ همان معامله را جریمه می‌شوید. همچنین اگر از کارت اقتصادی یا شماره اقتصادی جعلی استفاده کنید، مشمول جریمه 20 درصدی از معامله فوق خواهید شد. خدمات مالیاتی مرتبط با رسیدگی مالیاتی به اشخاص حقوقی و مشاغل کمک می کنند که به بهترین شکل ممکن تکالیف مالیاتی خود را به جا آورند. اجرای خدمات مالیاتی به معنی انجام تمامی امور مربوط به تکالیف مالیاتی می باشد.این تکالیف شامل تهیه و ارائه لیست مالیات حقوق کارکنان،تهیه و ارسال اظهارنامه های مالیاتی،تهیه و ارسال صورت معاملات فصلی و ثبت دفاتر قانونی و حضور در مراحل رسیدگی مالیاتی می باشد.

تهیه و تنظیم گزارشات فصلی

یکی از مهم ترین مسایل شرکت ها و مؤسسات و بنگاه های اقتصادی، پرداخت مالیات است که عدم آشنایی و تسلط به قوانین مالیاتی جرایم سنگینی برای مودیان به همراه دارد. خدمات مالیاتی که توسط شرکت­های مالیاتی انجام می­شود با هدف کم کردن میزان مالیات پرداختی با استفاده از راهکارهای قانونی است. در این قسمت یک فهرست از خدمات مالیاتی که اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی می توانند دریافت کنند را آماده کردیم.

پیگیری و دفاع در پرونده های مالیاتی از جمله تخصصی ترین بخش های در جهت دانستن بیشتر در رابطه با خدمات حسابداری در این قسمت کلیک کنید به شمار می آید؛ یک مشاور مالیاتی، با اطلاع از جزئی ترین موضوعات قوانین مالیاتی، مشکلات پرونده های مالیاتی را حل و فصل کرده و از این طریق در احقاق حقوق مؤدی موثر واقع می شود. شرکت در جلسات هیئت ها و کمیسیونهای حل اختلاف سازمان امور مالیاتی و تنظیم لایحه، از جمله امور تخصصی است که باید حتما از یک کارشناس متخصص مالیاتی راهنمایی های لازم اخذ گردد. ماده ۲۳- شرکت معتمد مکلف است برای سایر فعالیت‌های اقتصادی خارج از موضوع مجوز فعالیت خود، مرکز را مطلع نماید. در اجرای حکم این ماده مرکز موظف است حداکثر ظرف ۱۵ روز از تاریخ اعلام نسبت به موافقت یا عدم موافقت با ذکر دلایل اقدام نماید. با توجه به قوانین متعدد مالیاتی مستقیم و غیر مستقیم و بخشنامه ها و آئین نامه ها و آرای صادره متعدد از سوی سازمان امور مالیاتی، این حوزه بسیار پیچیده و تخصصی شده است.

شرکت های قدرتمندی در زمینه ارائه خدمات مالیاتی فعالیت می کنند که مطمئنا شما نمی توایند با استخدام یک نفر در مجموعه تان، خدماتی با کیفیت ان مجموعه ها را تجربه کنید. این در صورتی است که تفاوت زیادی در هزینه هایتان هم به وجود نمی آید چه بسا هزینه ها کمتر هم بشود. مدیران شرکت ها معمولا ترجیح می دهند فعالیت های حسابداری و مالیاتی خود را به مجموعه های معتبر بسپارند تا به درستی انجام گردد. معمولا افرادی که کسب و کارهای کوچکی دارند و حجم کاری شان کم است از این نوع قرارداد استفاده می کنند. افرادی که به تازگی کارشان را راه انداخته اند هم معمولا از این نوع قرارداد استقبال می کنند.

ثبت میزان همواره کوشیده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در سریعترین زمان به انجام برساند و مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد. امور اداری و برند سازی شرکت خود را از 0 تا 100 به ما بسپارید و تمرکز خود را بروی امور تخصصی کارتان بگذارید. مهم ترین قسمتهای این اظهارنامه، ترازنامه و صورت سود و زیان می باشد که به تاریخ منتهی به پایان سال تهیه و گزارش می شود؛ در این گزارش، میزان مالیات که به میزان 25 درصد سود ابرازی خود شخص بوده، تعیین شده و باید در مهلت مقرر قانونی پرداخت شود. تهیه اظهارنامه عملکرد، جزو مهمترین خدمات مالیاتی است که متخصصان این حوزه نسبت به تهیه آن اقدام می نمایند و به لحاظ اهمیت این گزارش، پیشنهاد می شود که در تکمیل و ارسال آن، حتما با یک مشاور مالیاتی حرفه ای در ارتباط باشید.

یکی از وظایف شرکت های مالیاتی قبل از ارائه خدمات مالیاتی بررسی شرایط و پتانسیل های سازمان شما هست. قطعا صحبت و انتقال اطلاعات مهم از طرف شما و کارتان به مشاور مالیاتی یا متخصص مالیاتی به این مورد کمک خواهد کرد. رسیدگی مالیاتی چیست؟ سازمان مالیاتی کشور مالیات‌های موضوع قوانین مالیاتی هر واحد اقتصادی را در منابع مختلف رسیدگی می‌نماید. ممکن است یک شرکت یا یک واحد مشاغل در منابع مختلفی مانند مالیات عملکرد، مالیات حقوق، مالیات ارزش افزوده، مالیاتهای تکلیفی و غیره مشمول مالیات باشد.

برای مشاوره فوری و مشاوره فوری تماس بگیرید

لیکن پیش از قطعی شدن مالکیت وراث بر ماترک می بایست گواهی انحصار وراثت دریافت شود. اعتراض برگه قطعی و رسیدگی به جرایم مالیاتی نیز از دیگر خدمات مالیاتی قابل ارائه به شمار می رود. همان‌طور که قبلا گفتیم هر فردی که کسب و کاری دارد و مشغول به کار است و حقوق دریافت می‌کند و بیمه تامین اجتماعی دارد، باید قسمتی از حقوق خود را تحت عنوان مالیات، به وزارت اقتصاد و دارایی بپردازد. میزان این مالیات متفاوت است و هر ساله طی بخش‌نامه‌هایی به کارفرمایان ارسال می‌شود. کارفرمایان نیز وظیفه دارند این مالیات را ماهیانه از حقوق کارکنان خود کسر کنند و به حساب وزارت‌خانه بریزند. نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که هر شرکتی باید صورت معاملات خود را، ظرف حداکثر 30 روز، برای سازمان امور مالیاتی یا به صورت دستی و یا به صورت الکترونیکی ارسال کند.

خدمات مالیاتی

شما به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک یا بزرگ باید همیشه به مالیات مجموعه تان دقت داشته باشید. برون سپاری امور مالیاتی و استفاده از خدمات مالیاتی باعث می شود بتوانید تمرکزتان را روی هدف اصلی تان بگذارید. با انعقاد این قرارداد مشاوران مالیاتی در حین انجام امور شما را راهنمایی می کنند.

انواع مالیات در ایران:

همچنین برای انتخاب بهترین راه دفاع از صدور برگ تشخیص‌های متمم مربوط به سنوات گذشته شرکت شما، برنامه ویژه‌ای داریم. با این برنامه می‌توانیم خطر پرداخت مالیات مجدد برای سنوات گذشته‌تان را به حداقل برسانیم. نتیجهٔ این سالها و موفقیت در صدها پروندهٔ مالیاتی و تجمیع این تجارب گران‌بها، کسب نتایج عالی برای مشتریانمان است. چنانچه مراحل را درست طی کرده باشید، رمز ورود به سایت درگاه ملی خدمات مالیات my.tax.gov.ir، برای شما پیامک خواهد شد و می توانید از طریق گزینه ورود به سایت و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، اقدام به استفاده از خدمات سامانه نمایید.

موسسه مالیاتی پارستکس، مجموعه‌ای متشکل از بازنشستگان سازمان امور مالیاتی کشور ، حسابداران برجسته دانشگاه تهران و وکلای خبره پایه یک دادگستری است. این مجموعه با کادری مجرب و باتجربه در حوزه مسائل مالیاتی، شما را در انجام امور مالیاتی راهنمایی می‌کنند تا در صورت امکان از بروز مشکلات مالیاتی و مالی جلوگیری کنند. ارسال صورت معاملات فصلی، قوانین خاص و پیچیده ای دارد که جزئیات تهیه آن، در طی بخشنامه ها و آیین نامه های مختلف منتشر گردیده است که ممکن است مؤدیان از آنها به خوبی مطلع نباشند، یک مشاور مالیاتی، می تواند کمک مفیدی را در تکمیل این نوع گزارش ارائه نماید. همانگونه که گفتیم، سازمان امور مالیاتی کشور، در سال 1381، با هدف بهبود و افزایش کارایی نظام مالیاتی کشور، تاسیس شد. بررسی موانع نظام مالیاتی، برنامه ریزی، جهت بهبود سیستم مالیاتی و نحوه اخذ آن، ارائه پیشنهادهای لازم در خصوص بهبود سیستم مالیاتی کشور، از جمله وظایف سازمان امور مالیاتی می باشد.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما