جام جهانی زنان ICC 2022: استرالیا با 7 ویکت هند غربی را شکست داد تا در مسابقات شکست نخورده بماند.

[ad_1]

الیزه پری (3/22) و اشلی گاردنر (3/25) در ترکیب تیم ملی هند غربی دویدند، در حالی که راشل هاینز، بازیکن درجه یک، توپ 95 بدون شکست 83 را شکست و قهرمان شش بار ICC خود را به دست آورد. بازی جام جهانی زنان در برابر تیم تحت رهبری استافانی تیلور با سهولت قابل توجه در باسین رزرو روز سه شنبه (15 مارس).

عملکرد سه نفره استرالیایی به تیم آنها کمک کرد تا با 118 توپ باقی مانده با 7 ویکت برنده شوند زیرا استرالیا وضعیت شکست ناپذیری خود را در مسابقات حفظ کرد.

به لطف تلاش‌های پری و گاردنر، تیم وست هند تحت مربیگری کورتنی والش تنها با 131 بازی در 45.5 اور جمع‌آوری شد. در پاسخ، تاول نیم قرنی هاینس برای هدایت استرالیا به یک برد بزرگ در 30.2 اور کافی بود. در حالی که پری در اولین اور خود دو ویکت و سه ویکت در طول یک طلسم افتتاحیه باشکوه به دست آورد، هند غربی اجمالی از فرم را به نمایش گذاشتند که به آنها کمک کرد تا در شروع مسابقات، پیروزی مقابل نیوزلند و انگلیس میزبان را ناراحت کنند.

در حالی که کاپیتان تیلور (50) با خفاش پیشتاز بود، هیلی متیوز (1/31 و سه شکار برجسته) در میدان عالی بود. اما تفاوت در کلاس بسیار فاحش بود، زیرا استرالیا در این رویداد از چهار رتبه را به چهار رساند و برتری خود را در صدر جدول رده بندی مسابقات افزایش داد. هند غربی همچنان در رده پنجم باقی مانده است و برای صعود به مرحله نیمه نهایی باید حداقل دو بازی از سه بازی باقیمانده خود را ببرند.

در حالی که طلسم آغازین پری، لحن اجرای غالب استرالیایی را تعیین کرد، او در تمام مدت از اسپینرهای اشلی گاردنر و جس جوناسن (2/18) حمایت خوبی دریافت کرد. پری توپ را در هر دو طرف نوسان داشت، با متیوز (0) و کیسیا نایت (0) متوالی به تحویل عالی سقوط کردند زیرا هند وست در اور دوم به 4/2 کاهش یافت.

تیلور، که پس از اینکه باران شروع مسابقه را به تعویق انداخت، برنده بازی شد و با ضربه زدن انتخاب شد، با خیال راحت در مورد تحویل هت تریک مذاکره کرد و شروع به ایجاد شراکت با Deandra Dottin کرد. اما پری یک بار دیگر جلو رفت تا داتین را برای 16 بازی اخراج کند، در حالی که کاپیتان استرالیا، مگ لنینگ، یک ضربه تیز را در لغزش نگه داشت تا بعد از 10 اور، نتیجه را 34/3 کند.

تیلور و شماین کمبل، دروازه بان ویکت، تلاش کردند تا ریکاوری کنند، اما گاردنر با دو ویکت سریع وارد عمل شد تا هند وست را با دردسر بزرگی در 78/5 در میانه راه خود ترک کند. با توجه به اینکه تیلور هنوز در نقطه چین قرار داشت، هنوز امید بود که هند غربی بتواند یک مجموع رقابتی را ثبت کند، اما گاردنر مداخله کرد تا کاپیتان LBW را به دام بیاندازد و یوناسن با دو ویکت دیرهنگام در حالی که استرالیا کنترل کامل را به دست گرفت، وارد دروازه شد.

آلیسا هیلی (3) و لنینگ (0) در اوایل در پاسخ به هند غربی امیدی دادند، اما پری به هاینز پیوست و این دو نفر در درون خود ضرب و شتم کردند تا یک همکاری 50 ران را ثبت کنند. پری نتوانست تا کل مسیر را به دست آورد زیرا به سومین شکار متیوز و بولینگ چینل هنری (1/20) سقوط کرد، اما بت مونی (28 *) در کنار هاینز برای اطمینان از استرالیا آماده بود. به خانه سفر کرد

امتیازات مختصر: هند وست 131 در 45.5 اور (استفانی تیلور 50؛ الیز پری 3/22، اشلی گاردنر 3/25، جس یوناسن 2/18) باخت 132 بر 3 به استرالیا در 30.2 اور (راشل هاینز 83 بدون بیرون، بت موونی ) با هفت ویکت.



[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما