به زودی سرشماری کاست را در بیهار انجام خواهیم داد، از اجرای صحیح آن اطمینان حاصل کنید: نیتیش کومار

[ad_1]

پتنا: نیتیش کومار، وزیر ارشد بیهار روز دوشنبه گفت که دولت ایالت به زودی سرشماری کاست را در این ایالت برگزار خواهد کرد. او اما گفت که دولت قبل از شروع سرشماری به دنبال اجماع سیاسی خواهد بود.

کومار در گفتگو با خبرنگاران در اینجا گفت: “ما متعهد به انجام یک سرشماری کاست در ایالت هستیم. ما می خواهیم یک جلسه همه حزبی برگزار کنیم تا از ایده ها و تجربیات همه استفاده کنیم. این به نفع همه خواهد بود.”

رئیس الوزرا با تاکید بر اهمیت سرشماری کاست گفت که این امر دولت را قادر می سازد تا برای توسعه اقشار مختلف جامعه تلاش کند. او گفت: “ما به زودی آن را آغاز خواهیم کرد و همچنین از اجرای صحیح آن اطمینان خواهیم یافت. هنگامی که سرشماری مبتنی بر کاست انجام شد، دولت می تواند برای توسعه آنها تلاش کند.”

نخست وزیر با رد گمانه زنی ها درباره پیوستن مجدد پراشانت کیشور، استراتژیست نظرسنجی به JD (U) پس از دیدار با وی در دهلی نو، گفت که این دیدار شخصی بوده و نباید با رنگ های سیاسی دیده شود.

“آیا رابطه من با پراشانت کیشور جدید است؟ وقتی مریض بودم او با من تماس گرفت. وقتی به دهلی رفتم با او ملاقات کردم. هیچ چیز سیاسی در این نیست. هیچ چیز سیاسی در این رابطه وجود نداشت. این یک ملاقات شخصی بود.” او گفت.

شایان ذکر است، کیشور به دلیل ” اظهارات جنجالی ” از JD-U اخراج شد. او در زمان اخراج معاون رئیس جمهور JD (U) بود و نزدیک به وزیر ارشد دیده می شد. کیشور در انتخابات سال 2015 مجمع در بیهار با اتحاد بزرگ کار کرده بود. اتحاد بزرگ شامل JD (U) و RJD بود اما دو حزب بعداً با یکدیگر اختلاف پیدا کردند.

گروه مشاوره سیاسی کیشور I-PAC سال گذشته با کنگره Trinamool در نظرسنجی مجمع بنگال کار کرده بود.

تلویزیون زنده



[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما