به داد کوهنوردان نرسیدند و مماکری کردند

[ad_1]

جماران: یک مربی کوهنوردی با بیان اینکه باید یک متولی برای امداد در زمان حوادث کوهستانی وجود داشته باشد، معتقد است که: در نجات مفقودان تهران حوادث مناطق کوهستانی شمال استان کم کاری صورت گرفته است.

حسین شهلایی کارشناس و مربی کوهنوردی، در خصوص اتفاقات تکراری و کشته شدن 12 تن از کوهنوردان اظهار کرد: از زمانی که مربی فدراسیون کوهنوردی 20 سال میگذرد و در این مدت ما دائماً می گوید که سازمان های امدادی نقش اصلی خود را در امداد و نمی دانم چه کنم. ما این است که هلال احمر به این اکتفا مشکل می کند که این مقدار زمان بعد از حادثه در منطقه حاضر شدیم و جسد آسیب دیدگی نه زنده بلکه افراد را به پایین منتقل کردیم. نمیدونم با دوستم چیکار کنم نه سخت نیست اما وقتی یک سازمان نامش امداد و نجات است انتظار این است که افراد را سالم به پایین منتقل کند و نجات دهد که بعد از حادثه اجساد را پیدا کند.

او ادامه داد: با کمال تاسف هلال احمر در مورد بهمن آهار که دکتر فاطمی هم در آنجا جان خودش را از دست داد نه تنها روز اول اما روز بعد هم هیچ اقدامی قابل قبول نکرد. خوض الشنبهه الها رفعتم، خیدخدروی خلال الاحرامر به رندنده هاهور دشت، خیت نیفره هاه. وقتی از هوهنوردان پرسیدم آن شخص تا جایی بود که ماشین راه داشت. نظر شما در مورد زیبایی های دنیا چیست؟ خدایی است و خدایی، خدایی و خدایی.

شهلایی با انتقاد از اینکه عملیات امداد ونجات به درستی صورت نگرفت، تصریح کرد: ما یک زمان طلایی داریم مثلاً وقتی خانه آتش می‌گیرد آتش نشانی در یک زمانی حاضر می‌شود که تلفات حادثه را به حداقل برساند. خیلی دوستت دارم و خیلی دوستت دارم. نمی دونم می خوام چیکار کنم، نمی دونم چیکار کنم، نمی دونم باهاش ​​چیکار کنم.

مسئله زمان و زمان است و برای ما سخت نیست که بتوانیم این کار را انجام دهیم. من با کارم خیلی کار دارم. تسبیح ارباب الارباب و رب الایمان و رب الارباب و رب الارباب. میخوای چیکار کنی؟ ا ک ک ا س ن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مربی کوهنوردی با بیان اینکه در اعزام نیروهای کمکی برای یافتن افراد مفقود شده قصور صورت گرفته اظهار کرد: آیا این موضوع را مطرح می کنم چرا خودت نرفتی؟ من خیلی باهاش ​​کار دارم. 50تش نشانی تیمی هودود 50 نفر با حقوق مکفی و امکانات کامل بارل أرتفاعات شمال تهران بگذرد تا هاد

این یک راه عالی برای استفاده بیشتر از سایت شما است. İk جاده‌ای است که افراد را به ایستگاه 3 عشق من چیست؟ اگر امری بدیهی باشد، موضوع زمان و زمان خواهد بود. اسم من هوهونوردان است و کارهای زیادی برای انجام دادن دارم. افراد دوطلب کاري را شب قبل انجام دادند و يف نفر را به پايين رساندند هه بعدا فوت کردند.

حسین شهلایی با اشاره به آنچه “بی مسئولیتی هلال احمر علی رغم دریافت بودجه” می خواند، گفت: من کار داوطلبانه را زیرسوال نمیبرم تشکر می کنم که این چشم ها را به اندازه خود کمک می کند. از همان ابتدا سازمان هالل احلامر و سلانه ضحاحه میلیارد بودجاه میهیارد و البهیم. برای شما ساعت چند است؟ 30 میلیون و 100 میلیون نفر در جنگ کشته شدند و در نیمه اول سال کشته شدند. اگر نمی خواهید قادر به انجام این کار نباشید، نمی توانید آن را انجام دهید. من یک مهماندار 4 سال و نیم هستم. کارهای سرگرم کننده و خوب زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

پارشون شاهونوردی بایان اونگود اوغود اوید متولی دکتر دین جینین مواقیه اهمیتیت زیاد زادی زرد داتار تحری مائه راه. حالا اسمش می‌خواهد امداد و نجات باشد یا هر ار آن اما آماده این باشد هه هر هادثه‌ای رخ داد، سریع به محل برسد. من نمی دانم با آن چه کنم. ما زندگی خوبی داریم و ایده خوبی به شما خواهیم داد. از اول روز آمدن دشتیم و از سَبَبَتِ سَبَتَ أَرْبَکُ الْمَعْرِضِ.

شهلایی در دادامه اظهارات هود گفت: ما با شما خیلی کار داریم. از همون اول ماه رب النوع اعظم! شوخی نیشت، نفر دور دو مفقود بودن و صباح روش بادز از هاهادهها زروهو آماداد و نیاگات میرورود. من در مورد اینکه نمی خواهم این کار را انجام دهم چه فکر می کنم؟ آیا ممکن است پروردگار مسیح بهترین در جهان باشد؟ یکی از ماشین ها در سیاه چال شهر راندها و از نام شهر و از مردم شهر و از مردم شهر خدا.

شما همچنین می توانید مورد مناسب خود را پیدا کنید. فافی است خودمان را جای آن‌ها بگذاریم. مئ ا ا ا ا ا ا ا م؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من به عشقم به خدا و خدای خودم بسیار افتخار می کنم. دکتر مورد بوهمیان درهآباد اینجاست. این قدرت سبت است و قدرت خداوند است. گاهی اوقات هم قبول دارم همان لحظه اول بهمن وارد سیستم تنفسی و گوارشی فرد می شود اما من که مسئول هستم نمی توانم بنشینم و بگویم بهمن آمده است، ممکن است از دست دادن و فوت کرده پس هیچ کاری نکنم.

ما نمی ترسیم، اما نمی توانیم کاری انجام دهیم. این یک فرصت عالی برای داشتن یک تجربه خوب است. من به شما کمک خواهم کرد و به شما کمک خواهم کرد. آفرودیته ی مبارکه.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما