به‌روزرسانی‌های زنده Covid: شکایت ACLU، زندانبانان ICE را به انکار واکسن‌های بازداشت‌شدگان متهم می‌کند

[ad_1]

تصویرآنا سوروکین، یکی از چهار شاکی نامبرده در دادخواستی که این هفته توسط ACLU ثبت شد، چندین درخواست برای تزریق تقویت کننده ارائه کرده بود.  او دو روز پس از طرح شکایت، یکی را دریافت کرد.
اعتبار …جفرسون سیگل برای نیویورک تایمز

اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا روز سه‌شنبه در دادخواستی اعلام کرد که افراد مبتلا به شرایط سلامتی که آن‌ها را در معرض خطر بالای کووید-۱۹ قرار می‌دهد، در حالی که در بازداشت فدرال مهاجرت هستند، از دسترسی به واکسن‌های تقویت‌کننده واکسن کرونا محروم شده‌اند.

این شکایت از طرف چهار نفری که در بازداشتگاه مهاجرت به سر می‌برند و مبتلا به بیماری کلیوی، اچ‌آی‌وی یا سایر بیماری‌ها هستند و به نام ICE و مدیر موقت آژانس، تائه جانسون، و همچنین وزارت امنیت داخلی و منشی آن، آلخاندرو ان. مایورکاس

ACLU گفت که امیدوار است این پرونده را به یک شکایت کلاسی تبدیل کند و هدف این است که اطمینان حاصل شود که عکس های تقویت کننده برای همه بازداشت شدگان آسیب پذیر پزشکی واجد شرایط در دسترس است.

یونیس چو، وکیل ارشد کارکنان در این باره گفت: «آنچه ما می شنویم این است که مردم درخواست واکسن های تقویت کننده کووید-19 را ارائه می دهند، به آنها گفته می شود که در حال حاضر هیچ کدام در دسترس نیست، فقط باید منتظر بمانند. پروژه ملی زندان ACLU “گاهی اوقات آنها فقط نادیده گرفته می شوند.”

طبق داده‌های اداره مهاجرت و گمرک، از حدود 18200 نفری که در بازداشتگاه مهاجرت نگهداری می‌شوند، آزمایش کووید 1035 مثبت بوده و از بعدازظهر جمعه در انزوا یا تحت نظر بوده‌اند. این آژانس اطلاعاتی در مورد اینکه چه تعداد از بازداشت شدگان واکسینه شده اند ارائه نمی کند.

الزامات پاسخ به بیماری همه گیر ICE آخرین بار در ماه اکتبر به روز شد و به تزریقات تقویت کننده اشاره نمی کند، اگرچه مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه کرده است که همه بزرگسالان این واکسن را دریافت کنند. سخنگوی آژانس گفت که نمی تواند در مورد دعوی قضایی در حال انجام اظهار نظر کند.

این شکایت دومین شکایتی است که ACLU برای دریافت واکسن های تقویت کننده برای افرادی که در بازداشتگاه های مهاجرت به سر می برند ارائه می کند. هر دو در دادگاه منطقه فدرال ناحیه کلمبیا ثبت شدند. خانم 5 شاکی که در اولین شکایت از آنها نام برده می شود، پس از تشکیل پرونده، واکسن تقویت کننده دریافت کردند. چو گفت.

برجسته ترین شاکی پرونده جدیدتر آنا سوروکین، یک مهاجر روسی است که برای چندین سال خود را به عنوان وارث آلمانی به نام آنا دلوی معرفی می کرد. او روز پنجشنبه واکسن تقویت کننده دریافت کرد، خانم. چو گفت.

خانم “ما واقعاً نباید به طرح این شکایت‌ها ادامه دهیم تا از افرادی که در بازداشتگاه ICE هستند محافظت کنیم.” چو گفت. ICE فقط باید آنچه را که مشاوران پزشکی خود دولت توصیه می‌کنند انجام دهد و شروع به ارائه واکسن‌های تقویت‌کننده به همه کسانی کند که واجد شرایط هستند و درخواست آن‌ها را بکنند.»

اماس. سوروکین، 31 ساله، از مارس 2021 در بازداشت ICE به سر می برد و متهم است که ویزای خود را بیش از حد باقی مانده است.

اماس. بر اساس این شکایت، سوروکین، که در مرکز اصلاح و تربیت اورنج کانتی در گوشن، نیویورک بازداشت است، دارای عفونت مزمن کلیه است و یک دوز از واکسن جانسون و جانسون کرونا را در آوریل 2021 دریافت کرده است. در این شکایت آمده است که او چندین درخواست برای تزریق واکسن تقویت کننده داشته است، از جمله قبل و بعد از مثبت شدن آزمایش کووید در ژانویه.

سه شاکی دیگر کنت جفت هرناندز هررا، 24 ساله هستند که در الوی، آریز در بازداشت به سر می برند. رامون دومینگز گونزالس، 32 ساله، که در بازداشتگاه منطقه ای امپریال بزرگسالان در کالیفرنیا نگهداری می شود. و میگل آنجل اسکالانته، 36 ساله، که در فلورانس، آریز در بازداشت به سر می برد.

در ژانویه، دو پزشک، اسکات آلن و جوزیا ریچ که مراکز بازداشت مهاجرت را برای دفتر حقوق مدنی و آزادی های مدنی وزارت امنیت داخلی بازرسی می کنند، نامه ای به روسای ICE و وزارت امنیت داخلی نوشتند و از آژانس های خود خواستند که تقویت کننده ارائه کنند. تیراندازی به بازداشت شدگان

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما