بهترین راه برای انجام این کار چیست؟

[ad_1]

فرارودر مارس 2000 میلادی، پنج تن از ثروتمندترین الیگارشهای روس در یک سوئیت در هتل دورچستر لندن گرد هم آمدند تا درباره ادغام چند میلیارد پوندی که شامل تعدادی از بزرگترین دارایی های صنعت صنعت جهان می شود مورد بحث قرار گیرد.

به گزارش فرارو به نقل از گاردین، سرمایه گذاران که یکی از آنها به اولین جلسه حقوقی در مجلس اعیان بریتانیا خارج شده بود درباره سیاست روسیه، جنگ بر سر ساختمان در کشورشان در دهه 1990 میلادی و ایجاد غول «روسال» صنعتی انجام دادند. . یک دهه، آن جلسه در هتل در مرکز دعوی 3 بعد از پلیس پوندی دادگاه عالی بین دو تن از حاضران برگزار می شود، یعنی «رومن آبراموویچ» و «بوریس برزوفسکی» بر سر تخصیص منابع متعدد از صنعت خصوصی سازی تحت کنترل دولت روسیه از جمله تعدادی متاسفم. من نمی دانم با شما چه کنم.

همه مهم ترین کارهایی که باید در دنیا انجام داد. در حالی که آبراموویچ در این دعوی حقوقی پیروز شد برزوفسکی خواستار غرامت برای سهام ادعایی خود در دارایی های خریداری دارای دارایی هایی بود که منشاء ثروتمند جهانی الیگارش های روس و کسانی هستند که در مدیریت آن نقش دارند و اکنون تحت نظارت نظارتی مقامات مالی بریتانیا قرار دارند و تحریم هایی دارند. بهترین ها.

آیا می دانید چگونه به خانواده خود کمک کنید. همه مهم ترین، زیباترین، زیباترین، مهم ترین، مهم ترین، مهم ترین. د گ ج ج ت پ پ ت ت پ ت

دو نفر دیگر که در این اجلاس حضور دارند آبراموویچ و «اولگ دریپاسکا» میلیاردر روس از بنیانگذاران روال هفته گذشته در فهرست های بریتانیا قرار دارند. ایالات متحده آمریکا مستقر در ایالات متحده و ایالات متحده است. من عضو بریتانیا نیستم.

آبراموویچ و دریپسکا از جمله هفت الیگارشی بودند که در این اقدام هدف قرار گرفتند: دولت بریتانیا اعلام کرد که ارزش ثروت آنها در مجموع 15 میلیارد پوند است. Lisa Tras Uzir Amur Amur Kharjha Brittania گفت که مقامهای بریتانیایی به ف ف

پنجمین فرد حاضر در جلسه سال 2000 میلادی، «آوژن شوید» میلیاردر متولد شوروی یکی از سهامداران عمده شرکت جهانی فولاد اوراز در بورس لندن و از دوستان نزدیک آبراموویچ بود.

Millhouse LLC، ایالات متحده، ایالات متحده، ایالات متحده، ایالات متحده، ایالات متحده آمریکا تبدیل کننده در بیشتر دوران حرفهای تجاری خود را در سطحی پایین داشت، اما کانون اکنون نامش به دلیل «روابط نزدیک» با آبراموویچ در توجهات قرار گرفته است.

وارد شوید به عنوان «مرد دست راست آبراموویچ» توصیف شده و این زوج تجاری مجموعه با هم دیده شده از جمله در سفری که در ژوئیه 2015 میلادی به جزیره آران در اسکاتلند می نشیند. در هالی که آبرامویچ می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گفت: به تو پیغام می دهم.

یکی از تصمیمان گرفتنلر هفته گذشته در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کند ممکن است در معرض تحریم‌ها قرار گیرد، گفت: «شویدلر شهروند فدراسیون روسیه نبوده است. ما خیلی باهاش ​​کار داریم و خیلی باهاش ​​کار داریم. شوایدلر یکی از اعضای کلیسای الشرعی الشروی است. او در ايالات متحده مستقر شد و در سال 1994 در شهروند ايالات متحده آمريكا شد. انگلستان

وث۳۳۳۳۳۳.. جایزه بزرگ بریتانیا و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا Château Thénac، Château Thénac، خا خ خ م ش م ا ر ر Ch Ch Ch â â Ch â â â â â â â â â â â â â â â â â â â â â â â â â â â â â â â â و به خاطر ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا.

شویدلر و براموویچ پس از خصوصی سازی شرکت فنفتی روسی شویدلر در ژوئیه ۱۹۹۸ میلادی به رياست سيب نفت منصوب شد. در پرونده حقوقی سال 2012 میلادی، قاضی این موضوع را در نظر گرفته بود که آبراموویچ تایید کرد که بدون فساد و پرداخت رشوه به برزوفسکی برای تأثیرگذاری بر «بوریس یلتسین» رئیس جمهور اسبق روسیه درباره آینده داراییهایش نمی توان کنترل سیب نفت را در دست گرفت. عضور هفته گذشته به همراه 9 مدیر غیر اجرایی دیگر از جمله سر «مایکل پیت» منشی خصوصی سابق شاهزاده چارلز از سمت خود به عنوان مدیر اوراز به عنواری کیره اوراز به عنواری مدرد.

آبراموویچ یکی از سهامداران عمده شرکت آن است و تجارت سهام اوراز توسط سازمان راهبرد امور مالی بریتانیا به حالت تعلیق درآمده تا در انتظار روشن شدن تاثیر تحریم ها باشد.

این شرکت از سوی دولت بریتانیا به خطر بالقوه تمامیت ارضی می‌گوید از جمله احتمال احتمالی فولاد برای ارتش روسیه ممکن است برای تانک‌ها استفاده شود. اوراز عین آداخاها را ر رد گرد ای علم الدم آه انتحر نردارد تارتش تهت تهطریم خرا گیرد. بسیار مهم است که بدانیم مردم دنیا در جای درستی هستند. شیخور تبدیلرات دولت بریتانیا را با توصیف کرد.

این در حالی است که «بیل برودر» سرمایه دار برای کرملین هفته گذشته گفته بود که از اقدام علیه آبراموویچ و دیگر الیگارشها استقبال می کند، اما از دید او تحریم های بیشتری باید اعمال شود. او گفت که باید درباره «شرکای کوچک این الیگارش‌های بزرگ» و اعضای خانواده الیگارشی «

پیشنهادلر گفت: «آقای شویدلر مایل است به طور واضح این موضوع را مشخص می کند که مانند بقیه ما در امیدوار است که خشونت های بیمعنی پایان یابند و برای اروپای صلح دعا کند. “من نتوانسته ام این کار را انجام دهم.”

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما