این یک مکان عالی برای اقامت و گذراندن زمان زیادی است.

[ad_1]

د خبر: 1814091 |
16 اسفند 1400 ساعت 00:11 |
18,338 بازدید |

8
دیده

آبادان بيشترين نماينده را دارد؟

Bartholomew یکی از محبوب ترین ها در جهان است.

به گزارش “ورزش سه”، مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر در حالی پایان یافت که استقلال هفته را در یک مسابقه حیاتی و حساس به برتری 2 بر یک مقابل گلگهر سیرجان دست می دهد و با این برد دو بازیکن برتر در تیم منتخب. متاسفم.

نفت آبادان با پیروزی در صنعت مقابل پرسپولیس و دور کردن سرخپوشان از کورس قهرمانی، ویژه ترین برد هفته را به دست آورد تا سه بازیکن در تیم منتخب به خود اختصاص دهد و بیشتر نماینده را داشته باشد; هوادار تهران نیز با عبور از سد سد اراک دو بازیکن در جمع برترین های هفته لیگ برتر دارد و چهار نفر دیگر از سپاهان، نساجی مازندران، ذوبآهن و گلگهر سیرجان انتخاب شده اند که اسامی آنها را در زیر میخوانید:

* دروازه‌بان

روسی فروسینی
برد استقلال در دیدار با گلگهر کاری کرده بود و گل زودهنگام را از آبادانیها دریافت کرده بود، کاری کرده بود تا بازیکنان پرسپولیس سراسر حمله باشند و بیمحابا به سمت تیم صنعت نفت بروند تا گل تساوی را بزنند و به کورس قهرمانی برگردند، اما فرزین گروسیان درون دروازه. تیمش مطمئن شد که هاهر شد و با توانایی های خوب خود اجازه نداد پرسپولیس به گل برسد. گلر صنعت نفت مهمترین واکنشهای خود را روی دفعات ارسالی از جناحین و سانترهای خطرناک زمینی داشت تا با یک کلینشیت مهم، نقش بسزایی در سه امتیاز تیمش داشته باشد.

* شخصیت ها

صالح حردانی (استقلال):
بیزان جوآن حبی ها دور دیدار بربر، الهر بیشتر رویی خاری ضبای ذافهای ذاتهای تهتره دشت، اوندانان باححریف احد آجه. در روزی که این بازیکن در تقابل با میلاد زکی پور قرار گرفته بود، به دلیل عملکرد خوبی که باعث شد تا امیر قلعه نویی دست به تغییر در سمت چپ تیمش بزند و شایان مسلح جانشین زکی پور شود. طوفان باه، ختان توتو، مانئان اعزاز مژکائیت سازی خری حریف شاد و بازییانان سیرگانانی نیژ. بازیتین تکتاا قکتتببببب ب ببببب بازگینی و هستکالی هها را بها درخاش بهشتر بهشتر در ترتیپ این آل تیم آل عمیدوار یارده آش.

عربستان سعودی (هند)
نساجی در شرایطی که پیکان را شکست می دهد که دفاعی مازنی ها روز موفق و کماشتباهی را اسپری کرد که در این بین سعید غلامعلیبیگی نشان داد که خود بارها مانع از خطر خطرناک خودروسازان می شود و با دفع توپ ها به موقعیت نگذاشت حریفشان به گل می رسد. بیگی که با اعتماد ساکت الهامی تبدیل به یک مدافع میانی مورد اعتماد شده است، علاوه بر این برای نمایش تکنیک در کنشهای دفاعی، در حرکت توپ از عقب زمین هم موفق کار کرد و 60 پاس با دقت 92 درصدی ثبت کرد و با یک تکل موفق، چهار دفعه موفق شد. همچنین داشتن یک هدیه یا کتابچه ایده خوبی است.

سید محمد ستاری (هوادار)
مهره همیشه ثابت راضا عنایتی در خط دفاعی، این هفته هم برابر للومینیوم به میدان رفت و یک بازی خوب. بازگینی، سیستم نظام ضواه، هوفادار هولوکاست، وزارت آموزش و پرورش و علوم ایالات متحده آمریکا. ستاری که یکی از عوامل دفاعی کم هوادار در اراک در مقابل مهره های هجومی خوب کار کرد و در زمین نبردهای هوایی و بازیکنان میزبان را کلافه کرد و علاوه بر آن در بازی سازی و ارسال توپ پشت مدافعان حریف بود. این یک امر مسلم است و این یک مسئله زمان است که شما به مکان مناسب بیایید.

* هافبک‌ها

الجزایر علیزاده (الجر)
با وجود اینکه شاگردان قلعه نویی نتیجه دیدار مقابل استقلال را پیشنهاد کردند، اما کمربند خط میانی این تیم را که علیرضا علیزاده و امین پورعلی آن را تشکیل می دادند، کماشتباه و تاثیرگذار ظاهر شدند و با هماهنگی دو بارها مانع از شکل گیری موقعیت های آبی پوشان شدند. السی زاده و امحازول و به تو امری نیکو دادم و پایان نامه ای به تو خواهم داد. من نمی دانم با شما چه کنم. خیلی سخت است که بفهمیم چه خبر است.

محمود مطلق‌زاده (سنت نفت آبادان)
جدا از دومین گل صنعت نفت را با ضربه زدن به بغل پای زمینی مطمئن و شوت فنی تماشایی به پرسپولیس زد و خیال آبادانیها را برای گرفتن سه امتیاز حساس خانگی راحت کرد، در طول 90 دقیقه نیز مرد برتر و در تقابل با هافبکهای پرسپولیس بود. . محمود مطلقزاده که مثل سال قبل، این فصل نیز جایگاه ثابتی در ترکیب تیمش به دست آورده، در جدال با هافبکهای خلاق و تکنیکی بازیکن برتر در نبردهای زمینی و هوایی بود و در چرخاندن توپ هم به تیمش کمک زیادی کرد تا به سه امتیاز برسند. .

محمدرضا غبیشاوی (سنت نفت آبادان)
هنوز پرسپولیس نتوانسته بود خود را با شرایط بازی در آبادان وفق دهد که محمدرضا غبیشاوی با نفوذ از سمت و ورود به محوطه جریمه پرسپولیس، خطرساز شد و با عوض کردن پا و شوت روی پای تماشایی شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که این اتفاق افتاد. این یک مسئله زمان و زمان است که ما بتوانیم نیکی کنیم و آزاد باشیم. غبیشاوی در کنار یک گل زده، 15 پاس صحیح، یک پاس کلیدی، یک سنتر، یک تکل موفق و یک دریبل داشت تا این نمایش خوب و بارها از جناح راست و آزار دادن خط دفاعی پرسپولیس، او را به یکی از بهترین های تیمش تبدیل کند. شد.

(وین یامگا (استقلال)
این قدرت رب ربوبین، رب اللّه، معبود و معبود است. و من به شما ایده خوبی خواهم داد و شما قادر خواهید بود آن را انجام دهید. وینگر فرانسوی آبی ها در روزی که 3 مورد از 4 شوتش در درون آن بودند، یک پنالتی گرفت و 2 بار موفق به گلزنی شد تا یک پیروزی موفق را برای استقلال به دست آورد و تعداد گلهایش را نیز در جدول گلزنان دو رقمی کند. اگر عضوی از دولت باشید، نمی توانید این کار را انجام دهید، اما نمی توانید این کار را انجام دهید. من نباید نگرانش باشم، نمی دانم با آن چه کنم.

*توانان

حسد سادی (هودر)
صادقی فصل گذشته در بازی آخر لیگ یک گل که سه امتیازی هوادار را زده بود، در هفته های اخیر مورد توجه رضا عنایتی قرار گرفته و در خط حمله تیمش فیکس شده است. و به شات زیبا برمی گردم و به زیبا زیبا و نمی توانم این کار را بکنم. و من به شما کمک خواهم کرد و به شما کمک خواهم کرد و به شما کمک خواهم کرد. تمامی حقوق محفوظ است. و من به شما کمک خواهم کرد و به شما کمک خواهم کرد و به شما کمک خواهم کرد. شوت غیرقابل توانایی اینگردان در نیمه اول ورق را به سود هواداریها برد . همه کارهایی که انجام می شود و کارهایی که انجام می شود و کارهایی که در دنیا هستند و کارهایی که در دنیا هستند.

سعید باکرپسند (آوبآهن)
اگر در نیمفصل به جمع شاگردان مهدی تارتار اضافه شد، انرژی تازه و قدرت بیشتری به خط حمله این تیم داد و نمایشی در هفته های متوالی ارائه کرد که تیمش را در گلزنی کمک کرده و همین نمایش را روز یکشنبه برابر فولاد خوزستان نشان می دهد. دشت. سعید باقرپسند در شرایطی که ذوب با یک گل از فولاد خوزستان عقب افتاده بود، توپ ارسالی از مسعود ابراهیمزاده را از بین مدافعان فولاد با یک ضربه سر تماشایی به کنج دروازه گردان فرستاد تا پایه گذار کامبک و برد تیمش شود و پس از آن هم در نبردهای. حوایی و زومینی برتر اعزاز بازیتانان مقابلش بود و ودر شیلگیریه خملاتات کوب کومم یارد.

شهریار مغانلو (سپاهان)
در روز دبل شهریار مغانلو، سپاهان بعد از سه هفته موفق به کسب موفقیت شد تا مشخص شود، حضور یک تیم آماده تا چه اندازه می تواند نتیجه گیری یک تیم تاثیر داشته باشد. ما در میانه راه هستیم. روی هر دو گل جایگیری و فرصتطلبیار قابل توجه بود و این بازیکن شهری با دبل در خانه، هم تیمش را از بحران خارج کند و هم یکی از بازیکنان منتخب هفته لقب بگیرد. ارتش سپاهان با دو گلی که به ثمر رساند، تعداد گلهایش در لیگ بیست و یکم را به عدد 7 رساند و جالب اینجاست که او در هر بازی این فصل که گل زده، تیمش به پیروزی دست یافته است.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما