ایالات متحده آمریکا و میلیون میلیون

[ad_1]

معاون زیرساخت کلید عمومی و امنیت اطلاعات تجاری مرکز تتا اعلام کرد تعداد گواهی های امضای الکترونیکی صادره در سال 1400 برای اولین بار از مرز یک میلیون گواهی در سال عبور کرد.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، «رضا جوادینیا» معاون زیرساخت کلید عمومی و امنیت اطلاعات تجاری مرکز تتا با اشاره به راهاندازی زیرساخت کلید عمومی در کشور، گفت:

«تمام حقوق محفوظات جمهوری چین در جمهوری چین و ایالات متحده مرکز اول کشور و اولين مرکز مياني (مرکز مياني وزارت سمت) در حال حاضر، چهار مرکز دولتی صمت، وزارت نفت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان بورس و اوراق بهادار و سه مرکز میانی مجوزهای خصوصی خود را از شورای سیاست گذاری گواهی الکترونیکی دریافت کرده اند. »

به گفته وی هم اکنون سامانه های بزرگ و ملی در کشور از سامانه جامع تجارت ایران، سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، سامانه بارنامه برخط سازمان راهداری و حمل و نقل و حمل و نقل جاده ای، سامانه سفته و برات الکترونیک وزارت امور اقتصادی و دارایی، سامانه تاییدیه. مدارک تحصیلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پروژه های الکترونیکی و نسخه الکترونیکی وزارت بهداشت و … در فرآیندها و تبادلات الکترونیکی خود از گواهی امضای الکترونیکی استفاده می کنند.

بنابر اعلام معاونت امنیت اطلاعات تجاری مرکز تتا، از ابتدای راه اندازی زیرساخت کلید عمومی در کشور تا نیمه اسفندماه سال 1400، بالغ بر 2 میلیون و 400 هزار گواهی امضای الکترونیکی برای کاربران در سامانه های مختلف صادر شده است که از این تعداد حدود 770 هزار گواهی صادر می شود. 1389 از 1389 سال 1398: 1398

«با تلاش های انجام شده در چندین فرآیند صدور و تمدید گواهی الکترونیکی در سال های 1399 و 1400 و همچنین توسعه به کارگیری گواهی الکترونیکی در کشور و افزایش تعداد سامانه های مجهز به زیرساخت کلید عمومی، تعداد گواهی نامه های صادره در این دو سال، رشد قابل توجهی است. من 10 شهریور رفتم. تعداد 540 هزار گواهی در سال 1399 صادر شد که نسبت به گواهی های صادر شده در سال 1398 صادر شد. 218 درصد من می روم سر کار. 1400 بعد از میلاد یک میلیون میلیون اتباع خارجی نمیدونم با دوستم چیکار کنم 100 درصد میخواهم بدانم. “

محوطه سازی و باغبانی

وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا

«من کارهای زیادی با کمک ایالات متحده و ایالات متحده دارم. به طور مستقیم در پروژه اعطای مثال بانک ملی به کسب و کارهای آسیب دیده از صدور گواهی، گواهی بر روی تلفن همراه ثبت شده من نمی توانم کاری برای شما انجام دهم. این امر علاوه بر صرفه جوئی در مصرف کاغذ، حضور در سطح شهر را به صورت چشمگیری کاهش می دهد و باعث می شود تا گام بزرگی در اجرای سیاست ها و پروتکل های بهداشتی برداشته شود. »

او در پایان با اشاره به تکالیف تعیین شده توسط معاون اول رئیس جمهور برای دستگاه های اجرایی در جمهوری راه اندازی سامانه جامع تجارت ایران و همچنین تکالیف تعیین شده در جهت توسعه دولت الکترونیکی دستگاه های اجرایی مختلف با همکاری مرکز تتا در حال حاضر سامانه های سامانه های خود. به قابلیت امضای الکترونیکی هستند: «در همین راستا پیشبینی با تکمیل مراحل و آغاز به کار امضای الکترونیکی در این سامانه ها، در سال آینده نیز قابل توجه در گواهینامه های الکترونیکی صادره در کشور خواهد بود.»

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما