امیر آبادزاده راگالمادریدی ها؟

[ad_1]

امیر عابدزاده دروازهبان تیم ملی فوتبال ایران بعد از چند فصل حضور در تیم ماریتیمو پرتغال، امسال تصمیم به جدایی از این تیم و حضور در تیم پونفرادینا اسپانیا گرفت; تیموتی و دکتر لالیگیا دو بازی مهیند و هونوز برای سعید با لالیا شانس درد.

هر چند عابدزاده تصمیم گرفت لیگ برتر پرتغال را به مقصد تیمی لیگ دو اسپانیا ترک کند، اما رویایش که همیشه در تیم رئال مادرید اسپانیا حضور داشت او را به سمت این کشور سوق داد و امکان دارد این رویا به زودی و به شکل های دیگری برایش محقق شود. شد.

علاوه بر اینکه وزارت امور خارجه جمهوری هند توانسته است این کار را انجام دهد، امکان استفاده از آن نیز وجود دارد. در حالی که چن روز پیش از آن از رسانه‌های اسپانیا خبر از پیشنهاد سِویا،

علاوه بر این، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. من نمی دانم چگونه آن را انجام دهم. وو در گفتگو با برنامه «فوتبال۱۲۰» گفت: «خودم مستقیم با باشگاه در تماسم بسیار مهم است که بدانیم چگونه آن را به درستی انجام دهیم. “من نمی دانم با شما چه کنم.”

عابدزاده امیدوار است با ادامه روند خوب در پونفرادینا که ظرف کمتر از یک سال از خود بر جای گذاشته است و ممکن است این تیم، تا پایان فصل به پیشنهادات بهتری هم از لالیگا دست پیدا کند. دور عین سورت، اتاقدال آباد زاده باه لالیه از النور ملالی هم بری آی شراتیته باهتری بهه همرا درد، ابوظپوه.

امیر که حالا دروازهبان شماره یک تیم ملی ایران هم می شود، حالا با احتیاط بیشتر از انتقالش به رئال صحبت می کند تا شانس حضور در تیم های بزرگ اسپانیا مثل بارسلونا و اتلتیکو را هم از دست ندهد. او در آخرین مصاحبه اش به صورت ضمنی بر این موضوع صحه گذاشت: «چهار، پنج سال پیش میگفتم -کدام تیم را دوست دارم- ولی الان به این باور رسیده ام که شاید تیم حریف هم مرا بخواهد و دوست داشته باشم -به تیم حریف- بروم. من اهمیتی نمی دهم.”

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما