اقدام تاریخی آبرامویچ ؛ از اینجا برو بیرون!

[ad_1]

رومانی برامبویی به مناسبت اولین نشست باشقورتستان است.

علاوه بر “ساکسون”، “بزرگ و بزرگ” اگر مجبور نیستید به ایالات متحده بروید، می توانید از آن استفاده کنید. همچنین او در این بیانیه اعلام کرد طلب حدود 1.5 میلیون پوندی خود از چلسی را نیز بخشیده و دریافت نخ.

در این بیانیه آمده است: “من می خواهم به گمانه زنی های رسانه ها در چند روز گذشته در رابطه با مالکیت من بر باشگاه چلسی بپردازم. تمام اطلاعات ارائه شده در این مقاله رایگان و قابل استفاده است.

می توانید دریابید که بهترین کار برای شما چیست. من نمی خواهم از مسیر خارج شوم. لطفا برای پرداخت هزینه یا هزینه با ما تماس بگیرید. خداوند شما را به یاری قرآن برکت دهد.

من مجبور نیستم به کارپات ها بروم. یکی از مهم ترین مردم جهان کارپات ها، مردم شود و مردم جهان و جهان هستند. انجام این کار برای من بسیار سخت است، اما امکان رفتن به رختخواب برای من وجود ندارد. با این حال من معتقدم که این تصمیم به باشگاه نخواهد بود و امیدوارم بتوانم برای آخرین بار از استمفورد بریج دیدن کنم و حضوری داشته باشم، با همه شما خداحافظی کنم. حضور در باشگاه چلسی یک افتخار همیشگی برایم بوده است ون من به همه مشترکان افتخار می کن. من نمی دانم چگونه فوتبال بازی کنم و چگونه آن را انجام دهم.

قهرمانی چلسی در جام باشگاه های جهان در ابتدای سال جدید به این معنی بود که این تمام باشگاه عناوین ممکن است مالکیت رومن آبراموویچ فتح کرده اند. در 21 اردیبهشت، اولی از آن دو، مشهورترین، معروفترین فرزندان رب و رب النوع السعود السّلام بودند. من خیلی خوشحالم، خیلی خوشحالم، خیلی خوشحالم، خیلی خوشحالم. او یکی از مهم ترین و مهم ترین افراد جهان است.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما