اسلامی: باه هر عامل داشمن گسک کاتاتم میهیدهایم

[ad_1]

خبرگزاری ایسنا: فرمانده کل سپاه ملت گفت: در پایتخت کشور عزیزمان تهران هر یک وجب خاک به اندازه جان همه ایران ارزشمند است، یک وجب خاک جزایر سه گانه هم برای همه مردم مختلف ایران به اندازه جانشان ارزشمند است.

سردار سرلشکر حسین سلامی صبح امروز (13 دی ماه) در اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و بازدید از یگانها، سامانه ها و تجهیزات نظامی مستقر در جزیره بوموسی و ارزیابی آمادگی های دفاعی و رزمی آنان، افزود: هیچ تهدید و تعارضی از سوی دشمنان. من خوشحال نیستم.

علاوه بر این که مدت هاست کار می کنیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این بازدید درباره راهبردهای دفاعی ارتش در دفاع از جزایر سه گانه به ویژه بوموسی گفت: جزایر سه گانه بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک اجزای جدایی ناپذیر استقلال و پیشانی دفاعی ما در مقابله با دشمنان فرامنطق های است. .

سردار سلامی افزود: که در پایتخت کشور عزیزمان یعنی تهران هر یک وجب خاک به اندازه جان ملت ایران ارزشمند است، یک وجب خاک این جزایر هم برای همه مردم ایران به اندازه جانشان ارزش دارد.

وی وضعیت و آمادگی های دفاعی و رزمی در این جزایر را مطمئن بخش، قاطع، محکم و خلل ناپذیر توصیف کرد و افزود: امروز برای ارزیابی و اطمینان از آمادگی های قوی در دریا و در مقابله با دشمنانی که گاهی رجزخوانی ها و لفاظی هایی همراه با خطر انجام می دهند، نمی دانم چه کنم، نمی دانم چه کنم.

فرمانده کل سپاه در پاسخ به سوالی در خصوص واکنش به هر نوع دستیابی به امنیت و ملی کشورمان بویژه در حوزه دریایی افزود: این موضوع ثابت شده است که ما هیچ تهدید و تعارضی از سوی دشمنان را رها نکرده و او را به حال خود می اندازد. و من نمی دانم.

سرلشکر سلامی با تشریح توانمندی ها و آمادگی های دفاعی و رزمی نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: نیروی دریایی سپاه بویژه در سال های اخیر به توانمندی ها و تعدادی از نیروهای نازل شده است و آنچه امروز وجود دارد، بخشی از توان و اقتدار سپاه در دریا است.

وی افزود: توانمندی مقابله با زیرسطح های متخاصم و دستیابی به یک توان زیرسطحی قدرتمند، که هم در حوزه کشف و هم در زیر دریا حرکت می کند، از جمله توانمندی ها است.

فرمانده کل سپاه هوشمند از این مینهای انبوه و تولید شده در نیرو، که از قابلیتهای عملیاتی فوق العاده قوی است را در کنار قابلیت رهایی از بمبهای هوشمند، از فراز توسط پرندههای با سرنشین و یا بدون سرنشین که قادر است متخاصم در عمق باشد. نمی دانم چه کنم.

سرلشکر سلامی نسل جدید پهپادهای عمود پرواز که از روی شناورها قادر به عملیات در بردهای مختلف هستند را از دیگر اجزاء اصلی توانمندی های نیروی دریایی ارتش برشمرد و گفت: انواع مختلفی از موشک اندازهای بیشمار همراه نیروی انسانی مؤمن و رشید انسان در دل که قادر هستند صحنه هستند. درهی راه بها مدیانی بری نشان نادهان دادن شعثه آ و شهامثهیه مملت عبدالالید، آذا دی دیار گلوهوههای عین آقط.

فرمانده کل سپاه با اشاره به توانایی معنوی و رزمی رزمندگان و دریادلان جوان نیروی دریایی ارتش و شور، نشاط و انگیزه بالای آنها برای حضور در میدان های سخت و پر خطر، تاکید کرد: اینها همان رویایی هایی هستند که نشان می دهند سردار سلیمانی ها همچنان در سپاه زنده هستند. و در حال رویش هستند و این سرزمین هرگز از این گونه مردان تهی نخواهند شد.

سردار سلامی در پایان با گرامیداشت سالروز شهادت سردار پر افتخار و جاودانه سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی، صحنه های بزرگی را در جهان اسلام برای مقابله با دشمنان کینه توز اسلام پی ریزی کرد، گفت: حاج قاسم فتح و ظفر را برای همه مردم آوردند و دشمنان. را در تغییر نقشه سیاسی جهان اسلام ناکام و شکستهای را به جبهه دشمنان امت اسلامی از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی، به ویژه در صحنه مقابله با تروریسم تکفیری و داعش تحمیل کرد.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما