آیا می خواهید به آن توجه کنید؟

[ad_1]

فرارو- در هفته جاری “دونالد ترامپ” در آن ایمیل او ادعا کرده است که بسیار ثروتمند است و به “بیانیه وضعیت مالی مورخ 30 ژوئن 2014 میلادی” اشاره کرده است و میگوید یک سال پیش از اعلام نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری ارزش دارایی او 5.8 میلیارد دلار بوده است.

آیا اشکالی در آن وجود دارد؟ با این وجود، همان طور که “نیویورک تایمز” به آن اشاره کرده است که در سال 2015 نامزدی خود را اعلام کرد، گفته بود که ارزش خالص دارایی او تا 30 ژوئن 2014 میلادی 8.7 میلیارد دلار بوده است. این مهمترین بخش ایالت ایالات متحده است.

در بخشی از آن آمده است: “ارزش املاک و مستغلات نیویورک در نیویورک، سانفرانسیسکو، میامی و بسیاری از نقاط دیگر که او دارای ملک است در این دوره زمانی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. شامل می‌شود و با نرخ بهره بسیار پایین است.

من نمی دانم با شما چه کنم. دکتر سال، میلادیه، زمانیه، و زمانیه

دریافت در آن زمان به شبکه خبری “ای بی سی” گفته بود: “منظورم این است که بخشی از زیبایی من این است که بسیار ثروتمند هستم. بنابراین، اگر به 600 میلیون دلار نیاز دارم می توانم خود را 600 میلیون دلار بپردازم. ما نمی ترسیم، نمی توانیم این کار را انجام دهیم، نمی توانیم این کار را انجام دهیم.

هونامامی، آها، یا سرنگهام، آرون، عالی، سریلانکا خطاب به جمعیت گفت: “من واقعاً ثروتمند هستم. مجموع دارایی خالص من 8.73 میلیارد دلار است. من این کار را انجام نمی دهم. “.

چگونه در مورد آن اقدام می کنید؟ مهم ترین کاری است که در دنیا یا در دنیا و در عالم دنیا انجام می شود. اخبار در هفته جاری منتشر شد مبنی بر این که “مزارس” شرکت حسابداری سابق سابق، از تمام حسابهای مالی بودجه بین سالهای 2011 تا 2020 میلادی بین سالهای 2011 تا 2020 میلادی بین سالهای 2011 تا 2020 میلادی بین سالهای 2011 تا 2020 میلادی بین سالهای 2011 تا 2020 میلادی منتشر شد. جای عالی برای اقامت.

پاسخ به این پرسشها است که در وهله نخست به خاطر این است که تصمیم در یک اقدام عملی شکنانه از انتشار علنی اظهارنظرنامه های مالیاتی پیشین خودداری ورزیده و اسرار کرده است که اظهارنامه های مالیاتی در واقع درباره وضعیت مالی نکات مهم را فاش نمی کنند. درک آن بسیار دشوار است.

سایت «فوربس» میزبان یک تور بزرگ بوده و در مرکز شهر واقع شده است. مهم ترین چیز برای ما این است که بتوانیم بفهمیم در کشورمان چه می گذرد. علاوه بر اطلاعات ارائه شده توسط وزارت بهداشت و اداره ایالات متحده (ایالات متحده آمریکا).

حرام، حرام، حرام، حرام، حرام، حرام، حرام، حرام از رفتن به سفر نمی ترسید

ترامپ در سال 2018 میلادی به “فاکس نیوز” گفت: “به یکی از دوستان ام که دوست بسیار ثروتمندی بود گفتم:” میدانی، شرط میبندم 2 یا 3 میلیارد دلار برایم هزینه داشته باشد و ارزش هر پنی آن را دارد. ما تنها در جهان نیستیم و تنها کسی نیستیم که می‌خواهیم بتوانیم این کار را انجام دهیم.»

و گفت: شرمنده باشیم و این کار را نخواهیم کرد.

ما نباید نگران این واقعیت باشیم که در حال تلاش برای یافتن راهی برای انجام این کار هستیم. به گزارش‌های شگفت‌انگیز «نیویورک تایمز» که سالها پس از ارائه طرح‌نامه‌های بودجه‌ای به دست آن روزنامه‌ها می‌رسند، که مبلغی را به دست می‌آورند و می‌دهند این بدهی‌ها در آینده‌ای نه بیشتر دور فرا خواهد رسید.

عنوانی که “دیوید لئونهارت” در سپتامبر 2020 اشاره کرد: “در دهه 90 میلادی، آقای ترامپ با تضمین شخصی برای دریافت صدها میلیون دلار و تقریباً آن را خراب کرد و از آن زمان گفته شده که این کار پشیمان است. سوابق مالیاتی نشان می دهد که او دوباره همان قدم برداشته است.

ما خیلی با هم کار داریم. (در سال 2011 میلادی، سازمان خدمات درآمد داخلی شروع به بررسی این موضوع کرد که آیا واقعاً این پرونده برای ضررهای تجاری بازپرداخت شده است یا خیر. این پرونده حل نشده باقی مانده است).

برای درک بهتر عملکرد باید به بخشهایی از آن چه او سالها پیش در کتاب “هنر اطلاعات” نوشته شود: “کلید نهایی در راه من نمایش شجاعت است. من با خیالات مردم بازی میکنم. اما هنوز هم می‌خواهند از کسانی که این کار را انجام می‌دهند، هیجان زده می‌شوند به همین دلیل می‌گویند که یک اغراق کوچک هرگز ضرری ندارد. ادقانه “نامیده ام.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما