exam24banner

کاپیتان تیم هند، میتالی راج، این دلیل را برای باخت بزرگ به نیوزیلند در جام جهانی زنان ICC 2022 بیان می کند.

[ad_1]

کاپیتان تیم کریکت زنان هند، میتالی راج، تردیدی در اعتراف به این نداشت که عملکرد تیم های برتر در حد مطلوب نبوده است، زیرا هند در شکست 62 ران خود در برابر نیوزیلند، “تختی برای عمق بخشیدن به بازی” نداشت. جام جهانی زنان ICC 2022. هند تنها 198 را در تعقیب و گریز 260 در برابر سرخس های سفید پس از تنها 50 ران با 20 اور در همیلتون در روز پنجشنبه (10 مارس) به دست آورد.

راج در مراسم معرفی پس از بازی گفت: “ضربه زدن ما، مخصوصاً در رده های بالا و میانی باید شلیک شود زیرا سایر تیم ها امتیاز 250-260 را ارسال می کنند.” ما فکر می‌کردیم که قابل تعقیب است، اما به شرطی که بالاترین سفارش را داشته باشیم. اما ویکت‌های پشت سر هم فشار زیادی را وارد می‌کنند زیرا ما ضربه‌ای نداشتیم که بتواند آن را به عمق برساند.

جهش و حمل خوبی از سطح وجود داشت، اما این نوار سختی برای ضربه زدن نبود. درزهای آنها با جهش به مناطق مناسب برخورد می کرد، اما غیرقابل بازی نبود و ما می توانستیم بهتر عمل کنیم.

راج همین نگرانی را پس از پیروزی در برابر پاکستان در آغاز رقابت های انتخاباتی هند ابراز کرده است، زمانی که رتبه پایین تر، مرتبه بالای متزلزل را جبران کرد. به گفته کاپیتان تیم ملی هند یک بار دیگر تلاش بولینگ را به خود اختصاص داد زیرا آنها توانستند میزبانان را که در یک مرحله به سمت یک مجموع عظیم حرکت می کردند، به 260 برای 9 محدود کنند.

توپ گیران ما امروز و قبل از آن نیز خوب کار کرده اند. بعد از اولین ویکت‌هایی که به دست آوردیم، روشی که آنها با هم شراکت داشتند، فکر می‌کردم حدود 270-280 خواهند داشت. راج مشاهده کرد، یک جهش وجود داشت و در اینینگ دوم کندتر شد.

برای کاپیتان تیم میزبان، سوفی دیوین، این یک “اجرای کامل” بود. «عملکرد واقعاً کامل. دیوین گفت: ما همکاری هایی را در سراسر جهان ایجاد کردیم، (امی) ساترثویت فوق العاده بود، ما پلت فرم را گذاشتیم و می دانستیم که امتیاز خوبی است.

او تماماً برای بولرها ستایش می کرد، زیرا آنها حلقه را در اطراف سفارش هندی سفت می کردند. “بولرهای ما فوق العاده بودند، چیزی به آنها ندادند. ما افراد مختلفی داریم که در مراحل مختلف بازی دستشان را بالا می‌برند، این چیزی است که ما در جام جهانی می‌خواهیم.

(دختران امروز فوق العاده بودند، آنها تحت فشار بودند تا مطمئن شوند که بایستند، (فرانسیس) مکی (از اسپینر) نیز فوق العاده بود. (لیا) تاهو در اوورهای میانی قطعا نقشی بود که ما آخرین بازی او را دیدیم. سال در بریتانیا.”

دیواین گفت که او برای انتخاب با چندین گزینه بولینگ ضعیف شده است. ما اکنون گزینه‌های زیادی برای کاسه بازی داریم، بنابراین فضای واقعاً خوبی است. (این جام جهانی) یک جام جالب است، اولین بازی کریکت بدی بود اما ما نکات مثبت زیادی گرفتیم. ما آن روز بهترین بازی خود را نکردیم.»

(با ورودی های PTI)



[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما