exam24banner

هیاهوی جدید درباره قانون جذب

با این حال، در خلاء فضا، هیچ مولکولی برای انتشار امواج صوتی وجود ندارد و شما چیزی نمی شنوید. هنگامی که صداهایی را در زیر آب یا از دیوارها می شنوید، همین اتفاق می افتد (مایعات و جامدات امواج صوتی را نیز منتشر می کنند). صدا نمونه ای از موج طولی است. بیایید به مثالی از یک سلول کروی با شعاع (r) نگاه کنیم. یکی از نمونه های تصویرسازی صحیح کمبود صدا در فضا، فیلم کلاسیک استنلی کوبریک، «2001: یک ادیسه فضایی» است. ما نماهایی از داخل فضاپیما (دیسکاوری، غلاف، وسایل نقلیه ماه) با صدای ماشین آلات و آلارم می بینیم. گفته می شود که انرژی ماه در این زمان برای کاشت بذرهای نیت ایده آل است. حتی افکار مثبت می توانند فرکانس شما را کاهش دهند، زمانی که قصد شما کنترل کردن به جای دوست داشتن خود و دیگران است. من این را به دوستان و مشتریان توصیه کرده ام – همه از این اطلاعات قدردانی کرده اند و من حتی آن را در ماشینم در یک حلقه پخش می کنم. طبق قانون جذب، شما چیزهای زیادی را جذب می کردید. این بدان معنی است که اگر روی لحظه حال و چیزهایی که در آن لحظه شما را خوشحال می کند تمرکز کنید، شروع به جذب بیشتر آن چیزها در زندگی خود خواهید کرد.

Law Of Attraction

با این حال، اگر روی چیزهای منفی بد تمرکز کنید، این همان چیزی است که جذب خواهید کرد. سپس باید با عمیق‌ترین خواسته‌هایمان جمع شویم.- واقعاً غمگین باشیم و به چشم‌انداز ایده‌آل زندگی‌مان بچسبیم.- رویای خود را ببینیم. 4. زندگی ایده آل خود را تجسم می کنم و نمایان شدن آن را تماشا می کنم. زندگی انسان در آن قشر خام ذهنی به نام «غبار زمین» موجود بوده و هست. و تلاش علم روان این است که این را برای دانشجو آشکار کند تا آن نفی های اصل حیات یا قانون هستی را که گناه و بیماری و مرگ نامیده می شود زیر پای او بگذارد. در ابتدا فکر کردیم که شاید این یک هدیه نسبتاً کوچک باشد، اما از آن زمان متوجه شدیم که این یک قرعه کشی سراسری است! و بنابراین ما به عنوان موجود یک ارتعاش داریم و سطوح مختلفی از ارتعاش وجود دارد و ارتعاشات مشابه یکدیگر را جذب می کنند. افکار مثبت، انتشار انرژی شما را افزایش می دهند و ارتعاشات مناسب را ارسال می کنند. در طول تاریخ، بزرگ‌ترین ذهن‌ها و معلمان معنوی قدرتی که افکار ما بر زندگی‌مان دارند را درک کرده‌اند.

پس از گذراندن تمام مراحل، باید برای دریافت آنچه خواسته اید آماده باشید. آماده هستید آن را امتحان کنید؟ دانش‌آموزی می‌گوید "کور برو"، والدینی می‌گویند: "از پله‌ها بالا برو و درس بخوان"، اما یک مشتاق معنوی ممکن است بگوید "شما باید سعی کنید نتیجه مثبتی را نشان دهید." همین مشتاق معنوی ممکن است بگوید که با اجازه دادن به خود برای قرار گرفتن در زیر بال تجلی، آنها از خود به خدمت تغییر می کنند، احساس توانمندی در خود ایجاد می کنند، یاد می گیرند به شهود خود گوش دهند و هدف واقعی خود را کشف می کنند.

افکار منفی و خلق و خوی ضعیف همیشه باعث می شود که هر کجای جهان که هستیم بیشتر از آن استفاده کنیم. خدمه این فضاپیماها نیروهای شتاب عظیمی (نیروهای G) را تجربه خواهند کرد، حتی بیشتر از نیروهای G-نیروهایی که خلبانان جت جنگنده در هنگام شتاب دادن و مانور هواپیمای خود تجربه می کنند. اگر آن تمرین به راحتی و به طور مثبت برای شما جریان نداشت – یا حتی بدتر (و به احتمال زیاد!) – احساس منفی، افسردگی، عصبانیت، ناامیدی، ناامیدی، بی اراده، انعطاف پذیر و غیره می کردید – فقط شایع ترین علت را پیدا کردید. همه بدبختی های شخصی که تقریباً توسط اکثر منابع خودسازی و توسعه شخصی نادیده گرفته شده است. این فقط تجربیات، موقعیت ها و روابط بیشتری را جذب می کند که پیشگویی خود محدود کننده و خودشکوفایی شما را پر می کند. راه دیگری برای استفاده از قانون جذب برای روابط این است که خود را عمداً نوازش کنید. قانون جذب بیان می کند که افکار شما در رویدادها ظاهر می شوند!

آن افکار را با احساسات قوی پشتیبان کنید و ارتعاش حتی بالاتر می رود و شما آن را حدس زدید، قدرت تجلی نیز همینطور است. حتی «هری پاتر و تالار اسرار» هم یک عنکبوت بزرگ و عنکبوت های زیادی به اندازه سگ دارد. بنابراین، به همین دلیل است که شما عنکبوت ها و مورچه های غول پیکر را نمی بینید که در این سیاره پرسه می زنند. بنابراین، یک محدودیت عملی در اندازه یک سلول تنها حدود 100 میکرون قطر یا کمتر است. یک سلول واحد برای عبور مواد از غشای خود و جابجایی مواد درون آن به فرآیند انتشار بستگی دارد. هر بار که این فرآیند را طی می کنید رشد می کنید. او اولین کسی بود که در آن زمان نام نیکو در دنیای معنوی داشت. با کمی کمک، در کمترین زمان زندگی سالم تری خواهید داشت.

محصولات بهداشتی و آرایشی bossyroosa را معرفی می کنیم که مخصوص خانم هایی هستند که دارای آکنه، چین و چروک، پوست کدر و چربی اضافی هستند که جلوی زیبایی را برای شما می گیرد. وقتی تصمیم گرفتم فقط روی چیزهایی تمرکز کنم که به من احساس خوبی می دهد، متوجه شدم چیزهای زیادی در زندگی و در نتیجه کسب و کارم تغییر می کند. علم به تکامل خود ادامه می‌دهد و همیشه اکتشافات جدید انجام می‌شود، بنابراین روزی ممکن است با نوستالژی سرگرم‌کننده‌ای که تماشاگران فیلم‌هایی مانند «رابینسون کروزوئه در مریخ» امروز احساس می‌کنند، به برخی از این اشتباهات نگاه کنیم. ارگانیسم های بزرگ، از جمله انسان، از سلول های کوچک زیادی ساخته شده اند و از سیستم گردش خون برای رساندن اکسیژن و مواد مغذی به سلول ها و حذف دی اکسید کربن و مواد زائد از آنها استفاده می کنند. این امر به طور کلی در داستان ها با استفاده از برخی ابزارهای ترجمه (مانند مترجم جهانی Star Trek و ماهی بابل در "Hitchhiker's Guide to the Galaxy") به حساب می آید.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما