exam24banner

نکاتی برای اینکه مشتریان خود را دوباره به فروشگاه تجارت الکترونیک خود بیاورند بدون اینکه از آنها بخواهید

[ad_1]

اگر به تازگی سفر خود را در تجارت الکترونیک آغاز کرده اید یا قبلاً یک فروشگاه تجارت الکترونیک دارید، جذب مشتریان جدید هر روز دغدغه اصلی شما است. خوب، این باید نگرانی شما باشد زیرا مشتریان تنها چیزی هستند که در کسب و کار تم های وب سایت تجارت الکترونیک خود موفق خواهید شد.

علاوه بر این، به دست آوردن مشتریان جدید کافی نخواهد بود، شما باید کاری کنید که مشتریان فعلی خود در مغازه شما بمانند. این تنها زمانی اتفاق می افتد که میزان حفظ شما به اندازه کافی خوب باشد. ایجاد مشتریان جدید نیز فرآیندی زمان بر است، اما به این معنا نیست که مشتریان فعلی خود را فراموش کنید.

علاوه بر این، حفظ مشتری به شما نشان می دهد که چقدر رابطه خود را با مشتریان خود حفظ می کنید و مشتریان شما چقدر به برند شما اعتماد دارند. مشتریان بازگشتی شانس بیشتری نسبت به به دست آوردن مشتریان جدید دارند.

برای حفظ ثبات مشتریان مکرر، باید یک استراتژی تعبیه شده بسازید و رابطه خود را با آنها حفظ کنید.

در این مقاله بعدی، ما قصد داریم نکاتی را در مورد اینکه چگونه مشتریان شما بارها و بارها به فروشگاه تجارت الکترونیک شما باز می گردند، به شما ارائه دهیم.

1. ارائه بهترین خدمات به مشتریان

جدای از ارائه محصولات مبتنی بر کیفیت، رضایت مشتری در سطح فوق العاده ای از بازی کردن دارد. پس از بررسی محصولات خود، بررسی تجربه مشتریان و نظرات آنها، حتی بررسی همه چیز در مورد مشتریان برای شما اجباری شده است.

اگر به چشم خود نگاه نکنید، ممکن است مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید. وب سایت Shopify Themes Based به شما کمک می کند تا به مشتریان خود نزدیک بمانید زیرا یک پلت فرم SaaS است و می تواند به راحتی با رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کند. علاوه بر این، موارد دیگری مانند پاسخ سریع به سؤالات مشتری و حل مشکلات و غیره. در مقابل، 37 درصد از مشتریان می خواهند شکایات آنها توسط برندها در عرض 30 دقیقه پاسخ داده شود.

کمک به دست های دیجیتال برای شما مفید خواهد بود. اگر گروه سنی خاصی را هدف قرار می دهید، به خصوص افراد مسن بالای 70 سال، هزینه ارسال محصول را برای آنها در نظر نمی گیرید. این عمل باعث ایجاد وفاداری، اعتماد و احترام از سوی مردم می شود و مشتریان بیشتری به سمت شما خواهند آمد.

2. دادن دسترسی به مشتریان برای دریافت اطلاعات

از دید مشتری این قسمت کمی دراماتیک است. در فروشگاه وب خود، احتمالاً ربات های چت دارید که به طور خودکار مشتریان جدید را هنگام ورود به فروشگاه شما نشان می دهند. بیش از 90 درصد از این موضوع غفلت می کنند. شما فقط وظیفه خود را انجام دادید، خوب انجام دادید، اما برای تعامل مستقیم مشتریان با شما زمان می برد.

بنابراین اگر در فروشگاه شما مشکلی را مشاهده کردند ترجیح می دهند خودشان آن را حل کنند. از این نظر، شما مقدار زیادی دانش مهم خواهید داشت تا مشتریان برای حل آن مشکلی پیدا نکنند. اگر شما یک کسب و کار کوچک سپس وب سایت مبتنی بر قالب های WooCommerce به شما کمک می کند تا با هزینه کمتر محتوای ارزشمندتری را به فروشگاه خود اضافه کنید.

در فروشگاه تجارت الکترونیک خود، از برخی چیزها برای بهبود تجربه کاربری مشتری خود استفاده می کنید. شما می توانید کیفیت توضیحات محصول را اضافه کنید، می توانید یک صفحه راهنما جدید ایجاد کنید که در آن می توانید بلوک های سلف سرویس را اضافه کنید و در پایان، همه این موارد با بخش سؤالات متداول شما مرتبط می شود. بیش از نیمی از مشکلات در این بخش حل شده است.

3. سعی کنید چیزی به مشتری خود بدهید

در این مرحله، ما سعی داریم به شما بگوییم که وقتی مشتری شما در نهایت محصولی را از فروشگاه شما خرید، سعی کنید او را با چیزی که انتظارش را ندارد تحت تاثیر قرار دهید. خلاصه کمی غافلگیرشان کنید. وقتی آنها سفارش خود را باز می کنند و چیزی را به صورت رایگان دریافت می کنند که انتظارش را ندارند.

این عمل کوچک شادی آور می تواند اعتماد مشتریان شما را بهبود بخشد و احتمال اینکه دوباره برای خرید دوباره به فروشگاه تجارت الکترونیک شما بیایند بیشتر می شود.

در بسته تحویل، شما به سادگی کارت هایی با طراحی خوب، کوپن تخفیف یک فروش آتی را روی محصول خود، یک بسته کوچک برچسب یا هر چیزی که می تواند لبخند را بر لبان مشتری شما هنگام باز کردن بسته و دریافت این اقلام رایگان بیاورد، قرار می دهید. . اگر فکر می‌کنید از بودجه خود خارج می‌شوید، محصول را به روش‌های منحصربه‌فرد بسته‌بندی کنید و آن را جذاب کنید. همچنین می تواند چیزهای جدیدی را برای فروشگاه و مشتریان شما به ارمغان بیاورد.

3. تعامل با مشتریان با شوخ طبعی

در این دنیای پرشتاب، همه از روزهای سختی رنج می برند. اما این به معنای فراموش کردن لبخند نیست. شرکت های غول پیکر تجارت الکترونیک مانند آمازون و eBay در تلاش هستند تا به نظرات مشتریان پاسخ دهند. چه مشتریان محصول خود را دوست داشته باشند، با طنز پاسخ می دهند یا اگر آن را دوست نداشته باشند، با لحن متاسفانه پاسخ می دهند.

اگر فروشگاه خود را با تم های Responsive PrestaShop اداره می کنید، در گفتگو با مشتری خود نیز شرکت می کنید. به طور کلی، مهم نیست که از کدام پلتفرم تجارت الکترونیک استفاده می کنید، بخش اصلی این است که با مشتریان خود در تماس باشید. تعامل با مشتریان شما را متواضع تر می کند و در ازای آن می توانید اعتماد و وفاداری مشتری خود را به دست آورید. اگر می‌خواهید یک مثال زنده داشته باشید، کانال YouTube Netflix India را بررسی کنید و به یک پست انجمن بروید. پاسخ های خنده دار نتفلیکس را در مورد نظرات بینندگان آنها خواهید دید. آنچه ما می گوییم این است که این تاکتیک را اتخاذ کنید و آن را برای شما و برندتان به کار بگیرید.

4. سورپرایز تولد

بدیهی است که وقتی مشتریان شما برای ایجاد حساب کاربری در فروشگاه شما ثبت نام می کنند، احتمالاً از آنها می خواهید که تاریخ تولد و سال خود را نیز تکمیل کنند. تمام جزئیات مشتری قرار است به داده های مشتری وب سایت شما اضافه شود. بخش اصلی داده‌های این مشتریان این است که شما نمی‌توانید از آن فقط برای هدف قرار دادن مخاطبان گروه سنی خاص استفاده کنید، بلکه می‌توانید از آن برای هدف دیگری مانند تبریک تولد آنها استفاده کنید.

می توانید از ایمیل یا اعلان های فشاری برای تبریک تولد آنها استفاده کنید. هر چند می توانید با ارسال رایگان مقداری از تخفیف ویژه تولد در محصول انتخابی را با آنها پذیرایی کنید. بهترین چیز در مورد این تاکتیک این است که مشتری شما احساس خاص بودن می کند و شما می خواهید یک پیوند قوی و بی پایان با مشتریان خود ایجاد کنید. اگر از یک وب‌سایت مبتنی بر الگوهای تجارت بزرگ استفاده می‌کنید، برقراری ارتباط با مشتریان برای شما آسان خواهد شد.

5. Subtlety User Experience را بررسی کنید

اگر می خواهید مشتری شما شاهد چیزی باشد که فقط توسط شرکت های بزرگ تجارت الکترونیک ارائه می شود، باید مانند آنها فکر کنید. بزرگ فکر کن وقتی مشتریان به فروشگاه شما می آیند، می خواهند نرمی و تجربه خرید لذت بخشی داشته باشند.

شما می توانید این تجربه را با ایجاد میانبر در فرآیند پرداخت بهبود بخشید. در فروشگاه مبتنی بر تم های OpenCart شما امکان پذیر خواهد بود. می‌توانید UX فرآیند پرداخت را مانند یک بار کلیک کردن طراحی کنید و مشتریان شما مستقیماً به صفحه پرداخت منتقل می‌شوند و تمام اطلاعات توسط اطلاعات از پیش ذخیره‌شده پر می‌شوند.

کلمات پایانی:

ایجاد مشتریان جدید و واداشتن آنها به خرید محصول شما برای اولین بار شاید کار آسانی باشد. اما اینکه مشتری آنها را باور کند و برای بار دوم دوباره از فروشگاه شما خرید کند، کار سختی است. به عنوان مثال، نمی توانید هر از چند گاهی آنها را مجبور کنید که دوباره به فروشگاه شما مراجعه کنند.

ایجاد اعتماد و وفاداری در مشتری در مورد برند شما زمان می برد. شما باید کمی صبر نشان دهید. مثل دنیای جادویی نیست که از عصای جادو استفاده کنید و مشتری پیدا کنید. استراتژی حفظ نیاز به تحقیقات زیادی دارد و شما باید خود را با آن در سطحی افراطی روشن کنید.

اگر از استراتژی جدیدی در این زمینه استفاده کرده اید، با ما به اشتراک بگذارید و اگر هنوز شروع نکرده اید، آن را از اینجا بگیرید. نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا ما نیز از شما اطلاعاتی کسب کنیم.

04.30 سلب مسئولیت: این یک محتوای مارک است



[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما