exam24banner

“نمیدونم باهاش ​​چیکار کنم”

[ad_1]

د خبر: 1814885 |
20 اسفند 1400 ساعت 23:37 |
85,422 بازدید |

39
دیده

از آشنایی با شما بسیار خوشحال شدم

فرهاد مجیدی باشتن هفته و دوم لیگ برتر، بالاترین امتیاز

به گزارش “ورزش سه”، به صدای درآمدن سوت پایان بازی توسط اشکان خورشیدی، پرسپولیس علاوه بر این که 3 امتیاز دیگر را به جمع امتیازات استقلال اضافه کنید و 6 امتیاز با را نیز حفظ کنید، یک رکورد جدید و جاودانه را نیز در تاریخ لیگ کنید. برت باپتیست و ارباب حلقه ها، ارباب مقدسات مقدس.

استقلالی که در این فصل عملکرد بی نظیری داشت و در مسابقات قهرمانی با اقتدار صدر جدول رده بندی قرار گرفت، برای بیست و دومین هفته متوالی، دیدارهایش را بدون شکست اسپری کرد تا به یک رکورد خاص و جاودانه در تاریخ لیگ برتر دست پیدا کند.

کلام رب رب اللّه و ربّ اللّه و ربّ اللّه و ربّ اللّه و ربّ اللّه. این رکورد زمانی ارزشمندتر می شود که نسل های بعدی آبی پوشان را در همان بیست و دو هفته ابتدایی بدون تجربه شکستی، به آن رسیده و از آغاز لیگ، پیوسته و متوالی بوده است.

فرهاد مجیدی و استقلال امروز رکورد 21 بازی بدون شکست سپاهان را شستند. زردپوشان اصفهانی در لیگ دهم با هدایت قلعه نویی پس از شکست هفته هفتم برابر استقلال، تا هفته بیست و هشتم برابر پیکان باختی را تجربه نکردند و این رکورد را ایجاد کردند اما در نهایت با نتیجه 3 بر 2 بازی را به مسعود کرمان ساختند.

در رکورد امیر قلعه نویی و سپاهان پس از 21 بازی شکسته شد که این رکورد نزدیک به 11 سال دست نخورده باقی ماند و هیچ تیمی نتوانست در دوره های گذشته لیگ برتر، حتی به رکورد 21 بازی شکست ناپذیری در یک دوره از مسابقات لیگ برتر برسد. این یک نمایش عالی است.

این بهترین راه برای استفاده حداکثری از زندگی است. ما یک برادر 22 ساله، یک برادر شوهر، یک آقازاده، یک آقازاده، یک آقازاده و یک آقازاده داریم. من دوست دارم شما را ببینم و دوست دارم شما را در صربستان ببینم.

نکته قابل توجه اینکه استقلال در این 22 هفته، تنها یک بار از حریفان خود عقب افتاده و آن بازی نیز برابر صنعت نفت در آبادان بود و تیم مجیدی تنها به مدت 31 دقیقه در آن بازی از نگهدارنده خود عقب افتاد و همان 31 دقیقه، تنها. بسیار مهم است که بدانیم درک آن بسیار دشوار است.

من با دوستان و دوستانم اوقات خوبی را سپری می کنم. من خیلی باهاش ​​کار دارم و خیلی هم باهاش. ما مشتاقانه منتظر این روز هستیم و توانسته ایم این کار را انجام دهیم. این آخرین روز قرن هشتم است.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما