exam24banner

نظرسنجی پنجاب: ناوجوت سینگ سیدو یا چارانجیت سینگ چانی؟ کنگره در 6 فوریه چهره CM را معرفی می کند

[ad_1]

دهلی نو: انتظار برای کاندیدای ارشد کنگره برای پنجاب به زودی به پایان خواهد رسید. به گزارش ANI، CM پنجاب، Charanjit Singh Channi روز پنجشنبه (3 فوریه) گفت که نام چهره کنگره CM برای انتخابات آتی مجلس ایالتی در 6 فوریه اعلام خواهد شد.

چانی در جریان برنامه سیاسی خود در سری چمکائور صاحب به خبرنگاران گفت: “نامزد CM در 6 فوریه معرفی خواهد شد. من در آن روز با راهول گاندی خواهم بود.”

راهول گاندی، نماینده کنگره در 27 ژانویه در یک گردهمایی مجازی در پنجاب اعلام کرده بود که این حزب پس از مشورت با کارگران حزب، چهره CM را در انتخابات ایالتی اعلام خواهد کرد. گاندی گفته بود که چانی و ناوجوت سینگ سیدو، رئیس کنگره پنجاب، به او اطمینان داده اند که هرکسی که انتخاب شود، دیگری از او حمایت خواهد کرد.

در همین حال، سونیل جاخار، رهبر ارشد کنگره پنجاب، پس از اینکه دایره سیاسی را با ادعای خود مبنی بر اینکه 42 نفر از 79 نماینده پارلمان حزب می خواهند که وی پس از کناره گیری کاپیتان امریندر سینگ از مقام ارشد در سال گذشته، مدیرکل امور بین الملل شود، در روز پنجشنبه برای چانی به عنوان چانی تلاش کرد. چهره CM در انتخابات آینده.

جاخار به ANI گفت: “آنچه تصمیم می گیرند مورد قبول همه خواهد بود. اما من معتقدم که به چانی جی فرصت داده شده است، باید به او فرصت داده شود تا به کارش ادامه دهد. مردم کار خوب او را در چهار ماه گذشته دیده اند.” .

سیدو با رد اظهارات جاخار مبنی بر اعلام چانی به عنوان نامزد CM، گفت: «این به سونیل جاخار بستگی دارد که هر چه بگوید، اما نه در دست او و نه در دست من است. مردم MLA ها را انتخاب خواهند کرد و سپس CM انتخاب خواهند شد. ما به مردم یک دستور کار، یک الگو داده ایم.»

کنگره چانی را از دو کرسی – بهادور و چمکائور صاحب SC انتخاب کرده است، در حالی که سیدو، که همچنین یک کاندیدای CM است، از کرسی آمریتسار شرقی رقابت می کند.

پنجاب در 20 فوریه به صورت تک مرحله ای به پای صندوق های رای می رود تا 117 عضو را انتخاب کند.

(با ورودی های آژانس)

تلویزیون زنده



[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما