exam24banner

نظرسنجی های پنجاب: ساچین پایلوت می گوید که نامزد CM کنگره به زودی معرفی می شود

[ad_1]

چندیگر: در بحبوحه اختلاس بر سر چهره وزیران کنگره در پنجاب، رهبر حزب ساچین پیلوت روز جمعه گفت که اعلامیه در این رابطه به زودی پس از مشورت با کارگران حزب اعلام خواهد شد.

پیلوت گفت: “همانطور که راهول گاندی گفته بود ما معمولاً وضعیت ایالت را اعلام نمی کنیم، اما شرایط اینجا متفاوت است. کارگران خواستار چهره رئیس وزیر بودند. بنابراین راهول گاندی گفت که به زودی پس از مشورت با کارگران این اعلامیه اعلام خواهد شد.” .

پس از اینکه چارنجیت سینگ چانی، وزیر ارشد و ناوجوت سینگ سیدو، رئیس حزب، از راهول گاندی رهبر کنگره خواستند تا در روز پنجشنبه چهره وزیر را برای انتخابات مجلس پنجاب اعلام کند، نماینده Wayanad گفت که این تصمیم توسط کارگران حزب اتخاذ خواهد شد.

راهول گاندی در یک گردهمایی مجازی در جالاندهار گفت: “ما در ماشین صحبت کرده ایم که چه کسی پنجاب را به جلو هدایت می کند. رسانه ها با این نامزد CM تماس می گیرند. هم چانیجی و هم سیدهوجی به من گفتند که این مهم ترین سوال در این زمینه است. در مقابل پنجاب که چه کسی کنگره را رهبری خواهد کرد.»

وی همچنین گفت که چانی و سیدو هر دو به او اطمینان داده‌اند که هر کسی که چهره وزیر پنجاب باشد، شخص دیگر از او حمایت خواهد کرد. ناوجوت سینگ سیدو به من اطمینان داد که هر کسی که چهره وزیر ارشد شود، شخص دیگر از او حمایت خواهد کرد.

گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تنش آشکار بین رئیس‌جمهور چارنجیت سینگ چانی و رئیس ایالت کنگره ناوجوت سینگ سیدو وجود دارد. پنجاب در 20 فوریه به پای صندوق های رای می رود. شمارش آرا در 10 مارس انجام می شود.

تلویزیون زنده



[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما