exam24banner

موتور برق قیمت خرید مشخصات بنزینی دیزلی کاتالوگ

این دستگاه می‌تواند برق مورد نیاز برای روشن کردن انواع وسایل برقی را تامین نماید. موتور برق گازسوز به دلیل نوع سوخت نسبت به سایر موتورها کم مصرف است و آلودگی کمتری نیز تولید می کند. همچنین موتور گازسوز دارای هزینه های کمتری نسبت به موتوربنزینی می باشد.

موتور برق
موتور برق

مطابق مرحله دوم و برای درنظرگیری شرایط واقعی، ۲۰ درصد به توان اسمی وسایل اضافه می کنیم. از طرفی دیگر باتوجه به قدم سوم، یخچال از وسایلی است که دارای الکتروموتور می باشد. موتور برق دوگانه سوز با استفاده از دو سوخت، امکان استفاده در شرایط مختلف و بیشتری را مهیا می کند.

چگونه موتور برق یا ژنراتور با قدرت 0.5 کیلووات تا 12 کیلووات انتخاب کنیم؟

گرین پاور برندی ایرانی است که قطعات آن تولید داخل نیست و اغلب وارداتی هستند. از جمله مزایای این برند ایرانی می‌توان به خدمات پس از فروش و کیفیت آیده ال آن اشاره کرد. سیم پیچی مس، تثبیت کننده ولتاژ AVR، سنسور سطح روغن، خدمات پس از فروش از مشخصات کلی این ژنراتور بنزینی است. موتور برق  4500iE، موتور برق بنزینی است که از فناوری اینورتر در آن استفاده شده است، اینورتر برقی با فرکانس و ولتاژ ثابت تولید می کنند.

  • برای تولید برق در موتور برق تک‌فاز، جریان متناوب DC به AC تبدیل می‌شود که توان الکتریکی از طریق القای مغناطیسی انجام می‌شود.
  • بیشتر محبوبیت و اعتبار برند پایونیر برای تولید سیستم‌های صوتی و تصویری و ضبط و سیستم صوتی اتومبیل است.
  • موتور برق 4500I-1 اینورتر هواسدان، با یک عدد خروجی 220 ولت AC با 18 آمپر خروجی ثابت از بهترین موتور برق های کوچک می باشد.
  • مجموعه «آبیاران» وارد کننده و نمایندگی رسمی فروش موتور برق با بهترین و مناسب ترین قیمت فراهم کننده بهترین شرایط خرید موتوربرق برای شما در سطح کشور است.
  • پس اگر در تکاپوی تأمین مولدی کارآمد و خوش قیمت هستید، با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

درصورتی که در مکانی قرار داشته باشید که دسترسی به گاز وجود داشته باشد موتور برق گازسوز گزینه مناسبی برای خرید است. از مزایای این موتور می توان به دردسترس بودن سوخت آن، آلودگی کمتر، عدم تولید NOx، آسیب کمتر به دستگاه توسط سوخت و قیمت مناسب آن نسبت به سایر سوخت ها اشاره کرد.

موتور برق 7.5 کیلووات گازوئیلی جنسیس

انتخاب قیمت انواع موتور برق گازی مناسب به شما کمک خواهد کرد تا نیازهای برقی خود را به بهترین شکل ممکن تامین کنید و در عین حال از امکانات و کارایی مطلوب آن بهره‌برداری کنید. با بررسی هر یک از موتور برق های نام برده شده شما می توانید نتیجه بگیرید که کدام یک برای شما مناسب بوده و اقدام به خرید موتور برق ایده آل خود کنید. برای نمونه، موتوربرق‌های رده پایین حدود 2000 وات توان دارند؛ این در حالی است که مدل‌های میان‌رده بین 3500 تا 7500 وات و مدل‌های رده‌بالا بین تا وات (و بالاتر) توان مصرفی دارند. اختلاف قیمت این دستگاه‌ها بسیار زیاد است و گاهی به چند ده میلیون تومان هم می‌رسد.

این نوع ژنراتورها برای کارهای سبک تا متوسط طراحی و تولید شده اند. تنوع بالایی داشته و برای انتخاب و خرید موتور برق، دست مشتریان کاملاً باز است.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما
محتوای این وب‌سایت توسط فناوری‌های هوش مصنوعی از داده‌های اینترنتی تولید شده و ما هیچ مسئولیتی در قبال دقت آن نمی‌پذیریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.