exam24banner

مشاور کنکور انسانی + شماره بهترین مشاور کنکور انسانی

یکی از مواردی که ذهنتون را به شدت درگیر میکنه اینه که چجوری تا آخر کار بتونیم بجنگیم بدون این که خسته بشیم؟ ولی در پایان باید چند نکته رو خدمت دانش آموزان و اولیای محترم عرض کنم و اون این هستش که زمانی که برای مشاروه تحصیلی به شخصی مراجعه میکنید انتظار معجزه کردن از آن شخص نداشته باشید چونکه تا زمانی که دانش آموز حرکت نکند و خود دانش آموز احساس نیاز نکند این اتفاق نخواهد افتاد. مشاور کنکوری ابتدا باید بتواند شناخت مناسبی از دانشجویانش بدست بیاورد و بداند که آنها چه نوع شخصیتی دارند و نوع کار کرد آنها چیست و در چه زمان هایی بهترین بازدهی را دارند.در مرحله بعدی باید با کار بر روی دانشجو دریابد که حس درونی آنها که موجب یادگیری بهتر می شود چه حسی است و بتواند از طریق همان احساس میزان یادگیری دانشجو را تا حد زیادی بالا ببرد.در مقایسه با دیگر معیارها این معیار باید برای شما اهمیت زیادی داشته باشد تا بتوانید یادگیری مباحث مشاور کنکوری خود را به خوبی مدیریت کنید.آگاه باشید که یک مشاور کنکور خوب باید بتواند شخصیت شما را به شکلی بسازد که ویژگی های روانشناختی را به نحو احسن در شما بوجود بیاورد.

بهترین مشاور کنکور

تابلو هم روی نمای خود برج دارن. روش سوم: علاوه بر دو روش فوق، جهت ارتباط با رتبه های برتر کنکور (اعضای مشاوران ارشد کنکور آسان است ) می توانید درخواست برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت خود را در سایت رسمی کنکور آسان است ثبت کنید و در صورت تمایل نام مشاور مد نظر خود را نیز ذکر کنید. مشاور باید در طی صحبت هاي ابتدایی که با شما انجام می دهد و سؤالهایی که از شما می پرسد به شناخت نسبتا کاملی از سطح فعلی تحصیلی شما، اهدافتان، روش هاي مطالعه ای که براي شما سودمند خواهد بود و نقاط ضعف و قوتتان برسد و بعد با توجه به همه ي این خصوصیات، یک برنامه ي کاملا حرفه ای و شخصی سازي شده به شما بدهد نه اینکه صرفا بر اساس بودجه بندی آزمون هاي آزمایشی یا موارد دیگر، یک برنامه ي کلی بنویسد و آن را به تمامی دانش آموزان ارائه دهد. با داشتن یک مشاور کنکور خوب و دلسوز و استفاده از تجربیات ایشان، حتی اگر بتوانید به چند تست بیشتر در کنکور درست پاسخ دهید، در همان سال اول رتبه بهتری در کنکور کسب خواهید کرد و ممکن است در رشته روزانه و دانشگاه دولتی مورد علاقه پذیرفته شوید که در این صورت مجبور نخواهید بود هزینه های سنگین تحصیل در دانشگاه آزاد و پردیس خودگردان را بپردازید و یا مجبور نخواهید بود به دلیل برنامه ریزی نادرست، روش مطالعه غلط یا سایر اشتباهات چند سال پشت کنکور بمانید.

فراموش نکنید که شما در مسیر زندگی خود باید بتوانید تصمیم گیری کنید و برنامه ریزی داشته باشید . یعنی تجربه ی خوبی در زمینه ي مشاوره دادن داشته باشد و خود شخص مسیر رسیدن به هدف را با موفقیت طی کرده و با مطالعه ي اصولی، اطلاعات لازم و کافی را جهت مشاوره دادن کسب کرده باشد و یا اینکه تحصیلات آکادمیکش در زمینه ي مشاوره و کمک به دانش آموزان بوده و در این زمینه با تجربه و صاحب نظر باشد و نهایتا باید به این نکته توجه کنید که مشاور انتخابی باید از رزومه ي خوبی برخوردار بوده و درصد دانش آموزان موفقش زیاد باشد. مهم ترین اصل در انتخاب یک مشاور دانش و مهارت آن مشاور و گروه مشاوره است .همچنین تجربهی مشاور ،و سابقهی پرورش رتبه های برتر نیزدر انتخاب مشاور بسیار مهم است .همچنین مشاور باید وقت کافی برای پیگیری مطالعهی شما داسته باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم مشاور کنکور خود را حتما از بین رتبه های برتر کنکور که تجربه موفقیت در این آزمون را داشته و در عین حال تعهد و تخصص کافی در زمینه مشاوره کنکور دارند انتخاب کنید.

بنابراین در انتخاب راهنما در هر زمینه ای باید به کارنامه خود فرد و موفقیت وی در این بهترین مشاور کنکور مسیر توجه کرد. مشاور شما موظف است وضعیت و عملکرد شما را در بازه هاي زمانی مشخص (مثلا بعد از هر آزمون آزمایشی) به طور کامل بررسی کند و رشد یا افت تحصیلی شما را ریشه یابی کرده و عواملی که باعث افت شما شده اند ،با کمک شما حذف کند یا تغییر دهد و عوامل موثر در پیشرفتتان را تقویت کند. آیا این دانش آموزان ممتاز از کلاس ها یا بسته های کمک آموزشی کنکور نیز استفاده می کرده اند؟ تابناک: به نظر شما چند درصد از دانش آموزان شهر تهران و رتبه های زیر هزار کنکور کل کشور؛ داشتن مشاور تحصیلی را برای موفقیت در آزمون سراسری مؤثر دانسته اند؟ در این تحقیق که با مصاحبه میدانی از 841 نفر از دانش آموزان دبیرستانهای شهر تهران در رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک و نیز 930 نفر از رتبه های زیر هزار کنکور کل کشور در بین سالهای 90 تا 95 صورت گرفته، به چند پرسش کلیدی پاسخ داده شده است. لطفاً توجه شود که این تحقیق شامل همه رتبه های زیر هزار کنکور نمی شود و فقط دانش آموزانی را دربرمی گیرد که بین سالهای 90 تا 95 وارد دانشگاه شده و در تحقیقات فوق نیز شرکت کرده اند.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما