exam24banner

مشاوره کنکور 1401 – با این نکات مشاور نیاز ندارید – کنکور کمپانی

🚫 در صورتی که شما از بهترین مشاور کنکور در کرج استفاده نکنید، به رتبه مد نظرتان می رسید اما نه با اولین مرتبه شرکت در کنکور. 🌀 این مجموعه متشکل از اساتید مشاور خانم و آقا با استفاده از جدیدترین روش ها از شما دانش آموز کنکوری پشتیبانی می کنند. اما به دلیل مشغله زیادی که والدین دارند این امکان وجود ندارد. 🌀 بستری فراهم کرده ایم که امکان برقراری تماس صوتی یا تصویری با مشاور از هر جایی که باشید، بدون حضور فیزیکی وجود داشته باشد. یکی از مهمترین عوامل در تعیین نتیجه کنکور، محیط مطالعه و خانواده داوطلب است. این کار باعث میشه تا داوطلب احساس کنه توسط یک شخص مهم امور درسیش بررسی میشه. همه این مشکل ها را می توان با مشاوران کنکور تاک بر طرف کرد. برخی از موسسات معتبر مشاوره تحصیلی و کنکور جلسات متعددی را تحت عنوان کلاسهای رفع اشکال برای متقاضیان برگزار میکنند و تجربه نشان داده است که شرکت در این کلاسها میتواند عمق یادگیری دانش آموزان را افزایش دهد و باعث پیشرفت آنها در دروس مختلف گردد.

حتی المقدور دروس سخت و مشابه را در یک روز قرار ندهید. ✔️ ارائه جدیدترین روش های مطالعه برای دروس کنکور. مگر اینکه شما حداقل یک سال پشت کنکور صبر کنید و خودتان را بشناسید و دوباره هزینه های سنگین و شرایط سخت و بد کنکور را دوباره تکرار کنید. ✔️ صحبت درباره ی راز مشترک موفقیت رتبه برترهای سال های گذشته. ۳. باید از خوندن اون درس چند روز گذشته باشه. چنانچه هدف شما قبولی در رشته پزشکی است، بهتر است کارنامه داوطلبانی که در سال های گذشته پذیرفته شده اند را به صورت دقیق بررسی نمایید. اگر برای کنکور تجربی سال آینده برنامه ریزی می کنید، توصیه می شود که از خدمات حرفه ای و ارزشمند دیجی کنکور در سایت دیدن فرمائید. 📌 اگر به صحبت های فردی که تخصص آن تحویل دانش آموز به بهترین دانشگاه ها می باشد ایمان دارید، حتما از بهترین مشاور تحصیلی در کرج بهره مند شوید.

استفاده از یک مشاور خبره تحصیلی و بهره گیری از برنامه ریزی درسی اختصاصی و منحصر به فرد برای هر داوطلب، می تواند باعث موفقیت در کنکور سراسری شود. ✔️ برگزاری جلساتی که والدین از چگونگی برخورد با یک دانش آموز کنکوری می بایست مطلع شوند. بسیاری از دانش آموزان کنکوری گمان می کنند که مشاور باید همجنس آنها باشد تا بتوانند ارتباط خوبی با وی برقرار کنند و به نتیجه بهتری برسند؛ این مسئله هیچ پشتوانه علمی ندارد و یک باور اشتباه است، جالب است که برخی از تحقیقات نشان از این داشته اند که دانش آموزان حرف شنوی بیشتری نیز نسبت به مشاورین غیرهمجنس خود دارند و حس همزاد پنداری بهتری با آنها برقرار می نماید. ✔️ هماهنگی بهتر والدین با دانش آموز کنکوری در ایام کنکور. 🚫 اما شما به کمک بهترین مشاور تحصیلی در کرج که مجموعه کنکور تاک در اختیار شما قرار می دهد، می توانید از تمامی این موانع عبور کنید. اگرچه امروزه دایره فعالیتهای موسسات مشاوره تحصیلی تنها به آموزش نکات تعلیمی و آموزشی محدود نمیشود ولی با این حال، موسسات برنامه ریزی تحصیلی دارای دامنه فعالیت مشخصی هستند و در ادامه میتوانید اطلاعات بیشتر و مفیدتری را در رابطه با موسسات مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی کسب کنید.

📌 اهل مطالعه هستید ولی نمی دانید چطوری شروع کنید؟ 📌 اهل عمل هستید و به اصطلاح کاری و پر تلاش هستید. میخواهید به یک موفقیت بزرگ در کنکور برسید پس به دنبال یک مشاور حرفه ای و ایده آل هستید. 💢 مشاوران تمام اطلاعاتی که برای پیشرفت و رشد تحصیلی یک دانش آموز نیاز است را در اختیار شما قرار می دهند. ✔️ مشاوران با والدین شما صحبت می کنند و به شما کمک می کنند تا از حساسیت های والدین به دور باشید. خیلی از هزینه ها اعم جابجایی را در بازه خروج از منزل تا به کلینیک را می توانید با مشاوره غیر حضوری کنکور تاک صرفه جویی کنید. خیلی از مواقع پیش می آید که شما با مشاور صحبت می کنید و از شما می خواهد تا پدر و مادر شما هم در جلسه مشاوره حضور داشته باشند. امکانی که خیلی از هزینه ها را اعم از زمانی و ریالی در هر نوبت مشاوره کاهش می دهد و کیفیت را ارتقا می بخشد. مشاوران مجموعه کنکور تاک در مدارس مطرح شهر مشاوره می دهند که این خود مستندی است برای پیوسته در ارتباط بودن با دانش آموزان. 🌀 این امکانات را با برقراری تماس تصویری و صوتی از هر جای ایران در اختیار شما قرار می دهیم.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت بهترین مشاور کنکور.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما