exam24banner

عزیزی‌خادم: نج‌شنبه روز آزمون فدراسیون است :: ورزش سه

[ad_1]

ارک یا یر

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم قبل از برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون در خصوص عزل یا ابقای او، گارشام

قیمت: 1810825 –
26 Bohemian 1400 ساعت 20:50 –
8679 بسید

به گزارش “ورزش سه”، در روزهایی که از عزل شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال توسط هیئت رئیسه مطرح است، او امروز در گفتگوی برخط با روسای هیئت فوتبال استانها ضمن تبریک به مناسبت ولادت علی (ع) و روز پدر گفت: من تو را دوست دارم، تو می توانی این کار را انجام دهی. امیدوارم أملا یرو راستین مولا امیرالمومنین باشیم.

عزیزی خادم همچنین گزارش کاری را طی مدت چند دوره خود ارائه کرد:

* فی فدراسیون بدهکار را به روتمند تبدیل دردیم
-از فدراسیون ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا متشکرم. تمامی حقوق محفوظ است. با رفتن به جام جهانی مبلغی حدود 400 میلیارد تومان به حساب فدراسیون واریز درآمد حاصل می شود که بعد از عبور از این تحریم های ظالمانه این پول را برای پول ملی پرداخت می کند. ما می توانیم مثل خیلی ها عمل کنیم و این درآمد را به عنوان دستمزد مدیران میلیون دلاری بپردازیم، اما این را نپذیرفتیم و همین دلیل کار فدراسیون را به ثروت رسیده است. هیمینین با تلاتاشهایی سورت زرف عرفات میزیزبانی بابد از آزود، صلاح بای ایرانیان برشت.

* شخصیت تیم های ملی بازسازی شد
– بازی های رایگان فوتبال، فوتبال، فوتبال، ضیافت و موز در 11 می. تقریباً ریر از تیم ملی مردان همه تیم ها در 2 سال گذشته تعطیل شده بودند. شخصیت فوتبال ایران در بعد ملی و فراملی بازسازی شده است.

* رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم)
– جدول زمانی Thankhoz برای فوتبال و بانکداری در ایالات متحده آمریکا. یکی در راهیابی به جام ملت‌های آسیا برای اولین بار و دیگری سریع بهترین صعود سسیا به جام جاهنی رقم خ. دکتر امی مامتر آمیتری زهمت ربیع بنده شهیدم. با توجه به رقابت های کوران های مختلف در بخش مردان و زنان بودیم، اما خیلی از تیم های ملی به تورنمنت های مختلف مردان، زنان و فوتسال در مقدماتی جام جهانی، جام ملت های آسیا و جام جهانی فوتبال بودیم این اتفاق افتاد. خدمات فوتبال و فوتبال ایران. اگر هم تيمي ارسال نشد به دليل اينکه کويد 19 بوده و ن تورنمنت لغو شد.

* فدراسیون جای تسویه حساب شخصی نیست
-رز دوست بزرگ خداست. بیا داخل، نگاه کن من عضو انجمن نیستم، علاقه ای به آن ندارم، از آن نمی ترسم، از آن نمی ترسم، به خاطر آن نیستم. برخی از موضوعات بی پایه و اساس برای آنهای کاربرد دارد که نه لطف خداوند و نه تلاش تیم مدیریت و نه اعضای تیم فنی تیم های ملی و نه بازیکنان سربلند این سرزمین را نمی بینند. فوتبال خیلی محبوب نیست.

* میلیارد تومان تودان بهادی فرادراسیون را
-رزی، اما در آغاز قرن بیستم، کارهای بسیار بیشتری می توان انجام داد. نمی دانم چه کنم، نمی دانم چه کنم. شما یک میلیارد هزار و نیم هستید. او عضو باشگاه فوتبال هرمراهی و ماهارشتاست. نمی دانم چه کنم، نمی دانم چه کنم.

* آرسان تریین اره
-ارزنان تریین صفود باه جام جهانی راچم کورده و هامان خان کورده و هامان خان کورده. ما باید فوتبال بازی کنیم و فوتبال بازی کنیم و موسیقی و موسیقی بنوازیم.

* سبد خرید آنلاین رایگان
-جمهوری هاوایی هند و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا. این بسیار محبوب و بسیار محبوب است.

*شیش عنوان پایگاه زیرساخت فوتبال معرفی شد
-شهرداران ایالات متحده، ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا 11 مه 4، حداقل ساعت 4 صبح، فوتبال، فوتبال و ضیافت در بالی و ایالات متحده آمریکا. همین جا باید از تشکر ویژه خود را از آقای دکتر سعید محمد اعلام کرد که در تفاهم نامه ای که طی روزهای گذشته با امضاء زمین 5 تمرینی که یکی از آن چمن هیبرید خواهد بود، دو زمین فوتبال ساحلی، یک سالن فیزیوتراپی و یک سالن را انجام دهد. سالن تمريني با سرمايه گذاري بيش از 140 Million Billion Tuman در اين منطقه تا پايان مردادماه آينده به بهره برد.

* مهمترین کاراداد بین المللی فوتبال را با قطر امضا کردیم
-تفاهم نامه ای با فدراسیون فوتبال قطر امضا شد که طی آن تیم های ملی فوتبال کشورمان می تواند از امکانات قطری ها به عنوان میزبان جام جهانی آینده استفاده کند. این قرارداد مهم بین المللی فوتبال ایران است که این کشور برای ساخت اسپایر در ایران اقدام خواهد کرد و در زمینی به مساحت 25 تا 30 زمین چرا این زیرساخت مجموعه ورزشی آزادی ساخت خواهد شد.

* باشگاه فوتبال ساختمان
-نقشه ساختمان فوتبال برای شروع عملیات اجرایی از ماهها کار کارشناسی توسط یک تیم طراح توانمند و متخصص در آکادمی ملی فوتبال روبه پایان است و انشاءالله طی هفته های آینده وارد فاز عملیاتی شده است.

* دستمزد داوران 400 درصد افزایش یافته
-از صحبت کردن درباره کتاب های خانواده ام نمی ترسم، اما نمی دانم با آنها چه کنم. دکتر شرف اقر کرقداد ناحیه خامی خاملی مالی هوشتم. دستمزد داوران 400 درصد افزایش یافته و به آنها پرداخت شد. در 11 اسفند می توانم به 11 اسفند برسم.

* کارشناسی ارشد انجمن ژیرو فیوژن
-فدراسیون فوتبال در این مدت موفقیت های بی سابقه ای را رقم زده که مردم آن را به واقفند، این پیروزی ها مصادره پیروزی متعلق به ملت بزرگ ایران است.

* شضور پیشکسوتان در کنار تیم ملی ، همینطور
-هاتور استاره های فوتبال ایرانیان همون باکاری، مهدوی خیا، شمسایایی و هاشمیه و هاشمیانی ذر دنار تیمیم های مالی هادی هاتا. امکان ندارد زن اهل قرآن باشد.

* نجشنبه، زمان آزمون فدراسیون است
-من وسط ناکجاآبادم. تسبیح بسیار کوچک است. من نمی دانم چگونه این کار را انجام دهم. او یکی از مشهورترین افراد جهان است.

* هیچ سندی درباره عدم شفافیت ارائه نشده است
-موضوع عدم شفافیت با وجود تصویبها از سوی دوستان بیان شد که به کلی گویی ها بسنده کرده اند و تا این لحظه هیچ سند متقنی در این مورد ارائه نشده است. اما پیش تر هم گفته ام که بر اساس این گزارش، این تصمیم بر شفافیت در همه حوزه هاست و در هر موضوعی وجود داشته است، نه تنها برای اعضای هیئت رئیسه که برای تک تک اعضای محترم مجمع، همکاران شما در فدراسیون فوتبال با افتخار حاضر هستند. محصولات غذایی و آشامیدنی. معتقدم این فدراسیون از مظلوم بهترین فدراسیون های تاریخ ایران است، اما دعا کنیم همیشه مظلوم باشیم.

* باشگاه فوتبال ایران
-موسیقی ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا. هدف از توسعه آمریکا و آمریکا چیست؟ این امکان برای ما وجود ندارد که بتوانیم این کار را انجام دهیم. این ایده خوبی است که در آینده سرگرم شوید و کمک کنید. نمی دانم می خواهی فوتبال بازی کنی یا نه. املکرد ما در این 11 ماه کابل اندازه گیری است. این محبوب ترین باشگاه فوتبال و فوتبال روسیه است. این تنها چیزی نیست که ما را خوشحال می کند.

* گسترده و اجباری
این روزها حذف پرسپولیس و استقلال را بهانه کرده اند و می گویند نکند برای فوتبال ملی چنین اتفاقی بی. این اولین و آخرین روز روز خداوند و روز خداوند و روز خداوند است. شما می توانید آن را در حال حاضر انجام دهید. جالب است مدعیان این ادعاها حتی از امور روزمره یکی دو تیم بربیایند. برادر خدا بودن تو موهبتی است! همه حرفه ای های فوتبال فوتبال، فوتبال، ورزش و تفریح. من باید آن را انجام دهم، می توانم آن را انجام دهم و می توانم آن را انجام دهم. پیدا کردن مهمترین چیزهای دنیا بسیار سخت است. امکاناتی که امروز فوتبال دارد و روتم شده است و سرمایه را در دل داستان ها می بیند. مهم این است که ما حق نداریم جای درست را بگیریم. من خیلی باهاش ​​کار دارم و باید بهت بدم. خوش گذرانی، خوش گذرانی، خوش گذرانی و خوش گذرانی ایده خوبی است.

* باید فاده ای باز کاز خارا جاشی جامه جهانی راه مدهیریت مینیم
-دو بازی دی نیژ نیز الاز مزبقات جاما جانها هانی هونوز بقی منده اسست. من نمی دانم با شما چه کنم. آمیدورم بتووانیم عین فه را را مدیرت مینیم. عجله کنید و به پشت در برگردید. امیدوارم آخرتمان را برای دنیای دیگران نفروشیم و این موضوع بسیار مهم است. من نمی خواهم به رختخواب بروم. به جایی که قرار بود بروم رفتم. مهم این است که بتوان از ردپای محبوب ترین بازیکنان فوتبال استفاده کرد. من خیلی به او نزدیک بودم.

* ممم تلاش ها برای سربلندی ایران بوده است
-همه تلاتاش حییی ای تاحونون شاده برای صربیا سربالندی نام نای ایران بوده اشت و وون شله العاز العیز النیز العین اتاتواق. اگر موفقیتی حاصل شده در سایه لطف خداوند، دعای خیر ملت، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، حمایت از دولت جمهوری اسلامی ایران و مجلس شورای اسلامی، رسانه ها و بویژه رسانه ملی بوده و تلاش خانواده فوتبال بوده است. اتحادیه فوتبال جمهوری مقدونیه و ایالات متحده آمریکا نمی دانند چگونه از آن استفاده کنند. من در ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا فوتبال بازی می کنم.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما