exam24banner

شوهر ملکه زیبایی سابق روسیه به جرم قتل دستگیر شد

[ad_1]

فرارو- دادگاه روسیه روز دوشنبه به نفع الکساندر پوپوف، همسر ملکه زیبایی سابق روسیه در مسکو رای داد. او متهم به قتل همسرش در جریان اختلافات خانگی است. ملکه زیبایی روسیه اوایل سال جاری ناپدید شد.

به گزارش فرارو به نقل از راشا تودی، الکساندر پوپوف پس از کشتن همسرش ماه ها حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی را حفظ کرد. پوپوف ابتدا به قتل همسرش اعتراف کرد و دستگیر شد اما بعداً اعتراف خود را پس گرفت.

طبق گزارش رسانه های روسی، او در 10 ژانویه در مورد ناپدید شدن همسرش Kensia Popova (نام اصلی نی ساپوژینکووا) با پلیس تماس گرفت و گفت که به دبی سفر می کند. او ادعا می کند که همسرش از امارات جنوبی با قایق به آفریقای جنوبی سفر کرده و از آن زمان ناپدید شده است. او ادعا می کند که همسرش دیگر به پیام های اکانت اینستاگرامش پاسخ نمی دهد.

شوهر ملکه زیبایی سابق روسیه به جرم قتل دستگیر شد

خانم پوپووا در جوانی ملکه زیبایی معروف بود و در سال 2010 برنده تاج خانم کازباس شد. دو سال پیش در نووکوزنتسک سیبری به دنیا آمد و به همراه همسرش به مسکو نقل مکان کرد. شوهرش در متروی مسکو کار پیدا کرد و قبلاً به عنوان کارمند دولتی در زادگاهشان خدمت کرده بود. پس از گزارش پوپوف به پلیس در ژانویه، بازرسان متوجه شدند که همسرش هرگز روسیه را ترک نکرده است. بر اساس این لایحه، تلفن این زن در مسکو باقی مانده است. پلیس پس از صحبت با نزدیکانش، پیام هایی را که از او دریافت کرده بود به شیوه معمول نوشتاری دریافت نکرد و همین موضوع باعث شد پلیس به شوهرش مشکوک شود.

پلیس وقتی متوجه شد که پوپوف دخترش را برای چند روز به خانه یکی از دوستانش فرستاده است مشکوکتر شد. در همان زمان معلوم شد که کیسه های زباله بزرگی را از خانه بیرون آورده است. همچنین مشخص شد که او آپارتمان و ماشین خود را فروخته است که پزشکان قانونی فقط می خواستند آنها را بازرسی کنند. پوپوف در ابتدا به قتل اعتراف کرد و گفت که همسرش را در جریان یک اختلاف خانگی کشته و جسد او را در رودخانه انداخته است و همسرش را ماه‌ها در شبکه‌های اجتماعی فعال نگه داشته است تا افکار عمومی را زیر سوال نبرد. او بعداً اعتراف خود را پس گرفت.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما