exam24banner

سونی فروش پلی استیشن در روسیه را به دلیل تهاجم اوکراین متوقف کرد

[ad_1]


یک مشتری در یک صف در داخل یک فروشگاه لوازم الکترونیکی در سیدنی در نوامبر منتظر می ماند. 12 سال 2020، در روز عرضه رسمی کنسول بازی نسل بعدی سونی، پلی استیشن 5.

سعید خان / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

سعید خان / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ


یک مشتری در یک صف در داخل یک فروشگاه لوازم الکترونیکی در سیدنی در نوامبر منتظر می ماند. 12 سال 2020، در روز عرضه رسمی کنسول بازی نسل بعدی سونی، پلی استیشن 5.

سعید خان / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

سونی اعلام کرد در واکنش به حمله این کشور به اوکراین، فروش کنسول‌ها و نرم‌افزارهای پلی‌استیشن خود را در روسیه متوقف می‌کند.

در بیانیه‌ای که به NPR ارسال شد، سخنگوی شرکت برای واحد بازی‌های ویدیویی آن روز چهارشنبه خواستار “صلح” در اوکراین شد و گفت که سونی کلیه کشتی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در سراسر روسیه را تعلیق کرده است. این شرکت همچنین محموله های بازی مسابقه ای جدید را متوقف خواهد کرد گرن توریسمو 7 سلامتی میهن.

علاوه بر این، فروشگاه پلی استیشن دیگر برای کاربران روسیه در دسترس نخواهد بود.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: «سرگرمی تعاملی سونی (SIE) به جامعه جهانی در فراخوان صلح در اوکراین می پیوندد.

این شرکت همزمان با توقف فروش بازی‌ها، کنسول‌ها و فروشگاه رسانه‌های دیجیتال خود، اهدای ۲ میلیون دلاری به کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد (UNHCR) و سازمان بین‌المللی غیردولتی Save the Children را برای حمایت از قربانیان در اوکراین اعلام کرد.

این شرکت گفت: “سونی صمیمانه امیدوار است که این وضعیت به سرعت حل شود و صلح در اوکراین و سراسر جهان برقرار شود.”

تصمیم سونی برای توقف فروش کنسول‌ها و محصولات بازی یکی از مهم‌ترین اقدامات صنعت بازی است. به گزارش CNBC، سونی در روسیه بیشترین حضور را در مقایسه با سایر سازندگان کنسول دارد.

لوئیس وارد، رئیس بخش بازی در شرکت تحقیقاتی IDC، به سی‌ان‌بی‌سی گفت: «پلی‌استیشن بزرگترین پایگاه نصب‌شده را دارد، بنابراین اگر یک شرکت در سمت کنسول، انتخاب سختی از زاویه‌ی صرفاً مالی داشته باشد، آن سونی است.

سونی آخرین شرکتی است که کسب و کار خود را از روسیه خارج کرده است، زیرا چندین شرکت و کسب و کار بزرگ از زمان تهاجم این کشور به اوکراین از این روش پیروی کرده اند.

شرکت‌هایی از اپل گرفته تا اکسون موبیل و نت‌فلیکس یا خارج شده‌اند یا سرمایه‌گذاری‌های خود را در روسیه کاهش داده‌اند که به درد اقتصادی این کشور می‌افزاید.

هفته گذشته اپل از توقف فروش آیفون و تمامی محصولات دیگر در روسیه خبر داد. علاوه بر این، این شرکت گفت که صادرات به این کشور را در پاسخ به حمله به اوکراین متوقف خواهد کرد.

به گفته سخنگوی این شرکت، علاوه بر توقف فروش تمام محصولات اپل، سرویس پرداخت محبوب این شرکت، Apple Pay، در روسیه محدود شده است.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما