exam24banner

رویداد Samsung Galaxy Unpacked در 9 فوریه: زمان‌بندی، انتظارات و هر آنچه که باید بدانید

[ad_1]

دهلی نو: سامسونگ به طور رسمی تاریخ برگزاری رویداد آتی Galaxy Unpacked را برای عرضه جدیدترین گوشی های هوشمند و گجت ها اعلام کرد. غول فناوری کره جنوبی اطلاعاتی در مورد فعالیت راه اندازی در صفحه رسمی توییتر سامسونگ هند ارائه کرد.

این رویداد به صورت زنده در سراسر جهان پخش می شود و به طرفداران و طرفداران فن آوری اجازه می دهد تا محصولات جدیدی را که توسط غول فناوری رونمایی شده است، مشاهده کنند.

فعالیت Samsung Galaxy Unpacked در هند چه زمانی آغاز می شود؟

رویداد Samsung Galaxy Unpacked از ساعت 20:30 در 9 فوریه آغاز خواهد شد. “به ما بپیوندید تا قوانین را زیر پا بگذاریم تا استاندارد حماسی #SamsungUnpacked، 9 فوریه 2022، ساعت 8:30 بعد از ظهر را تنظیم کنیم. اکنون ثبت نام کنید: http : //spr.ly/6014KHvco، “به عنوان سامسونگ هند در توییت خود.

از رویداد Samsung Galaxy Unpacked چه انتظاری داریم؟

انتظار می رود سامسونگ سه گوشی هوشمند جدید به بازار عرضه کند. تحت سری Galaxy S، این شرکت ممکن است سامسونگ گلکسی S22، Galaxy S22 + و Galaxy S22 Ultra را عرضه کند. به گزارش ANI، این برند گوشی های هوشمند از کاربران خواسته است که «در شب تخریب کنند» و «قوانین نور را نقض کنند» و در عین حال مهارت های عکاسی در نور کم گوشی های هوشمند جدید گلکسی اس را در یک ویدیوی یوتیوب به سخره بگیرند.

علاوه بر گوشی هوشمند، سامسونگ ممکن است سری Galaxy Tab S8 را نیز در رویداد Samsung Galaxy Unpacked معرفی کند. طبق گزارش‌های اخیر، این شرکت ممکن است Tab S8 معمولی، Tab S8+ بزرگ‌تر و Tab S8 Ultra بزرگ‌تر و قدرتمندتر را به عنوان بخشی از سری جدید در تب‌ها عرضه کند.

GSM Arena گزارش داد که Galaxy Tab S8 می تواند در رنگ های نقره ای و مشکی همراه با قلم S Pen عرضه شود. این تب احتمالاً دارای صفحه نمایش 11 اینچی LTPS LCD با نرخ رفرش 120 هرتز و وضوح 2560×1600 پیکسل خواهد بود. همچنین بخوانید: کارمندان دولت هیماچال پرادش افزایش DA دریافت می کنند: آخرین نرخ کمک هزینه پرهزینه را بررسی کنید

گلکسی تب اس 8 همچنین دارای دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و 6 مگاپیکسلی فوق عریض در پشت خواهد بود و احتمالاً از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 و باتری 8000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند. همچنین بخوانید: بودجه 2022: طبق تحقیقات Crisil، درآمدها برای مصرف رانندگی باید حمایت شوند

تلویزیون زنده

#امانگ



[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما