روش‌هایی برای ارتقاء با ترک اعتیاد در 10 دقیقه

فویل، قاشق و سرنگ سوخته ممکن است نشان دهنده مصرف هروئین باشد. شاهد بودن در مبارزه با یک اختلال مصرف مواد برای کسی که برایتان مهم است می‌تواند بسیار ناراحت‌کننده باشد و آسیب‌های سنگینی بر سلامت روانی و عاطفی شما وارد کند. تاکید کنید که به آن شخص اهمیت می دهید و نگران حال او هستید. شما در حال خواندن این مقاله هستید، شاید به این دلیل که در جایی به آن اذعان دارید که استفاده از اینستاگرام شما مشکلی است که باید با آن مقابله کنید. با آنها بحث نکنید، فقط یک بار دیگر موضوع را بررسی کنید.

در طول شش ماه، می توانید سعی کنید زمانی را که برای بازی صرف نمی کنید از 10 ساعت در روز به 5 ساعت در روز افزایش دهید. معطل نکن لازم نیست منتظر بمانید تا عزیزتان به کف بیفتد، تا دستگیر شود، شغلش را از دست بدهد، از یک اورژانس پزشکی رنج ببرد، یا علنا ​​خودش را تحقیر کند. چیزی که باید اتفاق بیفتد این است که ما باید به نتیجه برسیم، پس ممکن است آماده باشیم تا بفهمیم از کدام نوع بازپروری هروئین برای پاکسازی استفاده خواهیم کرد. تمیز و هوشیار ماندن، به ویژه در چند ماه اول، مستلزم یک تعهد مجدد روزانه (گاهی ساعتی) است.

من پاک هستم هرگز تصور نمی کردم واقعا بدانم که دیگر مواد مخدر مصرف نخواهم کرد. با دانستن این موضوع، بسیاری از کسانی که زمانی از روی کنجکاوی سیگار می کشیدند، بعداً سیگاری کامل شدند. زمانی را به سرگرمی ها، خواندن کتاب و تماشای فیلم اختصاص دهید. در اصل، کارهایی را انجام دهید که ذهن شما را از کشیدن علف هرز دور می کند. سعی کنید دلیل انجام این کار را در چشم انداز داشته باشید و به همه چیزهایی فکر کنید که با ترک برای همیشه می توانید انجام دهید/از آنها لذت ببرید. من فکر می کنم این یک مبارزه برای بسیاری از هنرمندان است.

آیا زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد استفاده کرده اید؟ افراد به دلایل مختلف شروع به مصرف مواد مخدر می کنند. شما به کمک احتیاج دارید. کتامین یک داروی باشگاهی محبوب است که در ابتدا به عنوان بیهوش کننده هم برای افراد و هم برای حیوانات ساخته شد. انجمن هنر ایندیاناپولیس سفارش ساخت پرتره ای از رایلی را توسط نقاش مشهور جهانی جان سینگر سارجنت داد. بوستون در آن زمان مرکز ادبی ایالات متحده بود و تأثیری که رایلی بر جامعه ادبی شهر گذاشت، سرانجام نشریات معتبر را تشویق کرد تا آثار او را منتشر کنند. به گزارش مرکز کنترل بیماری، علیرغم یک درمان کاملاً تبلیغ شده برای اعتیاد به نیکوتین (1) و سایر تلاش‌های آموزشی، پس از دهه‌ها کاهش، نرخ استعمال دخانیات در ایالات متحده طی هفت سال گذشته افزایش یافته است (2). حدود یک نفر از هر پنج بزرگسال آمریکایی یا تقریباً 45.3 میلیون نفر سیگاری هستند (19.3٪ از کل بزرگسالان، 18 سال یا بیشتر).

BetterHelp با بیش از 25000 مشاور دارای مجوز، یک درمانگر متناسب با نیازهای شما دارد. پزشک، مشاور یا درمانگر شما نیز ممکن است بتواند کمک کند. چندین دارو برای کمک به مهار میل به استفاده از مواد افیونی در دسترس هستند. داروهای بدون نسخه. مسکن‌هایی که می‌توانید بدون نسخه بخرید، مانند استامینوفن (تیلنول) یا داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی (NSAIDs) مانند آسپرین، ایبوپروفن (Advil، Motrin) و ناپروکسن (Aleve, Naprosyn) می‌توانند به تسکین درد خفیف تا متوسط ​​کمک کنند.. به آنها اطلاعاتی در مورد نحوه رسیدگی به مشکل دارویی خود ارائه دهید – چه تماس با خط کمک، صحبت با پزشک یا مشاور، ورود به یک برنامه درمانی، یا رفتن به یک جلسه گروهی مانند SMART Recovery، یا یک برنامه 12 مرحله ای مانند معتادان گمنام. (NA).

نمونه های خاصی از رفتارهای مرتبط با مواد مخدر که شما را نگران کرده است ارائه دهید و در مورد احساسات خود صادق باشید. بسیاری از افراد وقتی با رفتار خود مواجه می شوند احساس شرمندگی می کنند و سعی می کنند مشکلی را انکار کنند. سعی کنید راه های جدید و سالمی برای مقابله با استرس ایجاد کنید. آنها ممکن است سریع عصبانی شوند یا سرزنش کنند، به خصوص اگر بخواهید با آنها در مورد مصرف مواد مخدر صحبت کنید. آیا کسی که دوستش دارید مشکل مواد مخدر دارد؟هرچه بیشتر احساس کند کسی که دوستش دارید شنیده می شود، بیشتر شما را به عنوان حامی می بیند، کسی که می تواند به او اعتماد کند. متأسفانه، ترک وابستگی می تواند منجر به عواقب شدیدی شود، از جمله مشکلات سلامتی، مشکلات رابطه، و بسیاری موارد دیگر. مسائل بهداشتی جدید، مانند تغییر در برنامه خواب، اغلب خسته یا فرسوده به نظر می رسد، کاهش یا افزایش وزن مشخص، چشم های شیشه ای یا خونی، و فراموشی یا سایر مشکلات شناختی. مدام سردرد، درد قفسه سینه، مشکلات تنفسی نداشتم و دیگر بوی کثیفی مطلق به مشامم نمی رسید.

بنابراین آیا آنچه را که در کانال‌های دیگر کار می‌کند، می‌گیرید، مانند چیزی که آسان‌تر است، مثلاً تبلیغات نمایشی در فیس‌بوک، که به راحتی می‌توان آن‌ها را تغییر داد و سپس آن‌چه را که کار می‌کند را به آنجا برد و آن را ساخت؟ در برابر وسوسه محافظت کنید. از افراد و مکان هایی که شما را به مصرف مواد مخدر وادار می کند دوری کنید. مراکز سم زدایی: اینها موسساتی هستند که به طور خاص با هدف کمک به افراد برای عبور ایمن از خروج طراحی شده اند. علائم ترک مواد افیونی شامل بی قراری، درد عضلانی و استخوانی، بی خوابی، اسهال، استفراغ، سرماخوردگی همراه با برآمدگی غاز و حرکات غیر ارادی پا است. همچنین می تواند باعث آسیب عضله قلب شود که منجر به آریتمی قلبی، پارگی آئورت و حمله قلبی می شود که همگی می توانند کشنده باشند.

سرما و گرما. سرماخوردگی می تواند بلافاصله پس از آسیب برای تسکین درد، کاهش التهاب و اسپاسم عضلانی و کمک به تسریع بهبودی مفید باشد. گاهی اوقات برای بهبود گردش خون، کاهش التهاب و بهبودی استفاده می شود. اگر قبلاً دیابت دارید، ترک می تواند به شما کمک کند سطح قند خون خود را کنترل کنید. احتمالاً با شکست مواجه خواهید شد، اما اجازه ندهید که شما را از رسیدن به هدف بلندمدتتان باز دارد. به دوستان و اعضای خانواده اطلاع دهید که به حمایت آنها نیاز دارید. برای مثال، برنامه ریزی کنید که تعطیلات را با دوستان و خانواده ای بگذرانید که از متانت شما حمایت می کنند و مایلند جشنی بدون مواد مخدر برگزار کنند. اگر مصرف مواد افیونی را با رویدادهای خاصی مانند تعطیلات یا تعطیلات مرتبط می دانید، از قبل برنامه ای برای مدیریت این موقعیت ها ایجاد کنید. اگر این اتفاق افتاد، برنامه خود را برای کنترل مصرف مواد افیونی خود دوباره بررسی کنید، با پزشک خود مشورت کنید و دوباره به اهداف خود متعهد شوید. هنگامی که مصرف مواد مخدر خود را کاهش دادید، به طور مرتب بررسی کنید تا مطمئن شوید که مصرف مواد افیونی شما دوباره افزایش نمی یابد. مشکلات مالی مکرر عزیز شما ممکن است برای حمایت از مصرف مواد مخدر خود بدهی کارت اعتباری داشته باشد، به دنبال وام باشد یا بدون هیچ دلیل محکمی بخواهد پول قرض کند.

سوء مصرف مواد مخدر اغلب تلاشی نادرست برای مقابله با مسائل دردناک یا مشکلات سلامت روان است. کاهش وزن. بسیاری از بیماری های دردناک با اضافه وزن بدتر می شوند. این تمام وزن تلاش برای زندگی بر اساس یک تصویر ساختگی از خود را می طلبد و شما می توانید خود واقعی خود باشید. به یاد داشته باشید که سازگاری با هوشیاری به زمان نیاز دارد. همچنین ممکن است با پوشاندن عزیزانتان در خانه یا محل کار فرسوده شوید، مجبور شوید مسئولیت هایی را که آنها نادیده گرفته اند به دوش بکشید، یا نتوانید زمان بیشتری را به خانواده، دوستان و علایق زندگی خود اختصاص دهید. ورزش. فعال ماندن از نظر بدنی، علیرغم مقداری درد، می‌تواند نقش مفیدی برای افرادی که برخی از بیماری‌های شایع‌تر درد از جمله کمردرد، آرتریت و فیبرومیالژیا دارند، داشته باشد. مشغول باش پیاده روی کنید، ورزش کنید، برای غذا خوردن بیرون بروید یا فیلم بگیرید.

در حالی که نمی‌توانید کسی را مجبور کنید تا با اعتیاد خود مقابله کند، عشق، حمایت و صبر شما می‌تواند نقش مهمی در بهبودی او داشته باشد. مرحله‌بندی یک مداخله، آخرین تلاشی است برای اینکه کسی متوجه شود که به درمان نیاز دارد. کسانی که از داروهای تجویزی سوء استفاده می کنند ممکن است نسخه های خود را بیشتر تمدید کنند یا بطری های دارو را برای شخص دیگری تجویز کنند. اگر گهگاه مصرف کننده کوکائین هستید، ممکن است به احتمال زیاد بتوانید مصرف کوکائین را متوقف کنید – هر چند که هوس شدید ممکن است رخ دهد.

این احساسات قوی می تواند ارتباط با مصرف کننده مواد مخدر را چالش برانگیزتر کند. درمان حرفه‌ای می‌تواند ابزاری برای بهبود موفقیت‌آمیز فراهم کند، اما تنها در صورتی که کاربر به دنبال کمک باشد و برای بهبودی زمان بگذارد. درست همانطور که یک مربی شخصی استخدام می کنید تا شما را خوش فرم کند، مهم است که از کمک مناسب برای ترک اعتیاد برای همیشه استفاده کنید. در تمام طول مسیر می دانستم که اعتیادم زندگی ام را کنترل می کند، اما نمی توانستم دست از آن بردارم. به گفته ولفندن، یکی از راه‌های مقابله با استرس ناشی از ترک – و افزایش احتمال ترک برای همیشه – این است که مشاوره گروهی یا فردی را در نظر بگیرید.

خوب است که می دانید مشکل چیست. استراحت کردن از مصرف مواد مخدر می تواند راه خوبی برای شروع مصرف کمتر باشد. چگونه این جنون را به گونه ای توصیف می کنید که به دیگران بفهمانید که واقعا چقدر ویرانگر است؟ از آنجا که عزم و اعتماد به نفس، هیچ چیز به شما کمک نمی کند! مشاور در تاریخ ترک و چندین بار پس از آن مجدداً تماس خواهد گرفت. از طریق ویدئو، تلفن یا چت با مشاور خود ارتباط برقرار کنید. PT به بازیابی یا حفظ توانایی شما در حرکت و راه رفتن کمک می کند. مراحل زیر می تواند به شما کمک کند تا به سمت اهداف بهبودی خود حرکت کنید. روی آن متمرکز نشوید یا ذهنیت "خوب، من قبلاً آن را خراب کردم" را اتخاذ نکنید – این به هیچ کس یا چیزی کمک نمی کند. کمک و حمایت خود را بدون قضاوت ارائه دهید. روان درمانی. روان درمانگران می توانند راه های زیادی برای تسکین و مدیریت درد ارائه دهند. شواهد علمی که از اثربخشی آنها برای تسکین درد حمایت می کند، اندک است.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما