exam24banner

رافائل نادال؛ مرد همیشه برنده (عکس)

[ad_1]

رافائل نادال می تواند الگویی برای پیروزی برای همیشه باشد، برای همیشه یک جنگجو باشد، برای همیشه اول باشد، در عین حال مودب و صادق باشد و به حریف احترام بگذارد. حتی اگر به تنیس علاقه ای ندارید و اتفاقاً لحظاتی از بازی او را می بینید، با تماشای بازی او احساس عقب نشینی بی معنی به شما دست می دهد و فکر می کنید که نباید شبکه تلویزیون را عوض کنید، بلکه این شخص را عوض کنید. کمی بیشتر آفتاب سوختگی و عرق کردن اگر به یادگیری تنیس علاقه دارید، نباید الگوی شما باشد، زیرا نادال “ویژه خاص خود” را بازی می کند، از او یاد بگیرید که تلاش کنید و همیشه برنده شوید.

بازی متئوبرتینی (ایتالیا) و رافا نادال (اسپانیا) در نیمه نهایی مسابقات آزاد استرالیا را تماشا کنید تا ببینید که او چگونه به بازی خود ادامه می دهد، همانطور که در نوجوانی، زمانی که رولان گاروس در سال 2005 قهرمان شد.

* ست اول 42 دقیقه طول کشید. در ابتدای ست اگرچه نادال سرویس زد اما تقریباً بازی را نبرد و این شروع شاید کمی ناامیدکننده بود، اما در گیم دوم به راحتی برتینی را شکست و با همان موفقیت موفق شد یک جوان ایتالیایی را 6 شکست دهد: 3. در نهمین گیم این ست برتینی که با فورهند با سرعت 158 کیلومتر به نادال فرستاده شده بود می توانست برای او دردسرساز شود اما در نهایت این نادال بود که با سرویس های خوبش نقشه برتینی برای نفوذ را خنثی کرد. این بازی برای نشان دادن اینکه چرا او یک سوپراستار است.

* ست دوم برتینی شروع کرد، اما نادال در ابتدا آن را شکست. چپ دست اسپانیایی که 10 سال از بازیکن 25 ساله ایتالیایی بزرگتر بود، آنقدر جوان بازی کرد که واقعا شگفت انگیز بود. او در انتهای زمین به جهات مختلف شوت زد و برتینی کاملاً گیج شده بود که حتی سرویس او در گیم سوم نیز با همه تلاش ها به دست نیامد و در پایان دقیقه 17 این ست سه امتیاز عقب افتاد. نادال. در بازی پایانی بازی 4 در 19 ضرب، نادال آنقدر با مشت به او زد که تماشاگر احساس کرد با برتینی تمرین می کند. برتینی در پایان این ست 2 گیم بیشتر نداشت و در 42 دقیقه 6 بر 2 شکست خورد.

* در ست سوم این دو تنیسور دست به دست هم دادند و برتینی مراقب بود تا سرویس گیم خود را برنده شود که مثل ست های قبلی ناراحت کننده نبود. پس از 40 دقیقه از این ست، نادال در گیم هشتم 40 از سرویس گیم خود عقب بود و برتینی برای اولین بار در این دیدار موفق شد آن را بشکند. برای این موفقیت او فورهندهای بسیار زیبایی را برای نادال فرستاد. از جمله فورهند با 138 کیلومتر در ساعت. این موفقیت او را به موقع در این ست در موقعیت برد قرار داد و او که بدون بازخورد بازی های بیشتری نسبت به نادال داشت، موفق شد این بازی را با “عشق بازی” انجام دهد و در مجموع این ست در 48 دقیقه با نتیجه 6 به 3. به نفع او تمام شود تا از فرصت پیروزی راحت نادال استفاده کند.

* در ست چهارم برتینی در ست قبلی بیشتر تمایل داشت. اما ماتادور از این بادها نمی ترسید. در گیم 7 این ست، نادال ششمین سرویس غیرقابل بازگشت خود را انجام داد تا از خطر شکسته شدن در این بازی جلوگیری کند. بازی هشتم اما نقطه عطفی در این ست و در کل بازی بود، نادال در این ست با یک اتفاق هیجان انگیز موقعیت را به دست آورد و کل بازی به توافق رسید و همینطور هم شد و در 42 دقیقه “ست” را برد. و در یکی از کم خطرترین بازی های خود، حریف جوان خود و فینالیست ویمبلدون سال گذشته را در مجموع سه بر یک شکست داد. جالب اینجاست که نادال در پایان نزدیک به سه ساعت بازی خسته به نظر نمی رسید.

تنیسور اسپانیایی حالا این فرصت را دارد که زودتر از جوکوویچ و فدرر به بیست و یکمین دوره مسابقات گرند اسلم دوران حرفه ای خود برسد. رافا در فینال به مصاف برنده دیدار مدودف و سیتسیپاس خواهد رفت.

توافق مستمر

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما