exam24banner

بنیانگذار انوپ چهال می گوید که چگونه راکرهای فریدآباد در حال گسترش آگاهی در برابر آسیب های اجتماعی است.

[ad_1]

‘راکرهای فریدآباد’ کانال جدید پرطرفداری است که موجی را در یوتیوب ایجاد کرده است. این کانال قصد دارد تا آگاهی خود را نسبت به آسیب های اجتماعی که در اطراف ما اتفاق می افتد گسترش دهد، اما توسط بسیاری دیده نمی شود یا نادیده گرفته می شود. بنیانگذار انوپ چاهال در حال افزایش آگاهی از طریق ویدیوهای قدرتمند است و در حال حاضر ستاره پرهیاهوی رسانه های اجتماعی است.

انوپ چهال اهل فریدآباد است و معلم تربیت بدنی است. انوپ می‌گوید: «بی‌عدالتی که در جامعه اتفاق می‌افتد همیشه مرا نگران می‌کند و می‌خواهم کاری انجام دهم تا مسائل را مطرح کنم. یک روز بعد از ایجاد یک درام در جاده متوجه رفتار بسیار عجیب آن شخص شدم. تصادف بزرگی رخ داده است و فردی که این عمل را انجام داده است صدای خود را بلند کرده و گفته که متعلق به جامعه یا پیشینه خاصی است. این ناعادلانه است و نیاز به صدای قوی دارد. بنابراین، تصمیم گرفتم یک کانال یوتیوب راه اندازی کنم و چنین ویدیوهایی را برای ایجاد آگاهی قوی نسبت به چیزهایی که نیاز به تغییر دارند، پست کنم و ‘راکرهای فریدآباد’ به وجود آمدند. من ویدیو را در کانال خود پست کرده‌ام و در یک روز پاسخ‌ها و نظرات فوق‌العاده و بازدیدهای 4K دریافت کردم و بنابراین، یوتیوب را به عنوان پلتفرمی برای گسترش آگاهی در مورد بی‌عدالتی اجتماعی انتخاب کردم.»

چه کسی باور می کند که یک معلم PT می تواند روزی یک تأثیرگذار باشد؟ این کانال در حال حاضر در یوتیوب با بیش از 7 میلیون فالوور پرطرفدار است و قلب میلیون ها نفر را به دست آورده است.

انوپ چاهال همواره بر ایجاد محتوای قدرتمند، قوی و غنی متمرکز است که ارزش‌های اجتماعی مؤثری را بیافزاید و به هر طریقی برای پیشرفت جامعه باشد.

همسرش، رانی چهال، در نوشتن فیلمنامه‌های قوی کمک می‌کند و همچنین یکی از بازیگران اصلی فیلم‌ها است. همراه با او، دوست دوران کودکی انوپ، سانجی، و یک مدل سانی ورما در این ویدئوها دیده می شوند و برای ژست خوب آنوپ نسبت به جامعه دست یاری می دهند. YouTuber Elvish Yadav نیز بخشی از این تیم است. او فیلمنامه ها را می نویسد و به اندازه کافی محتوای تاثیرگذار تولید می کند که پخش شود.

فریدآباد

ویدیویی به نام «Challan 40 hajaar Ka» بیش از 22 میلیون بازدید داشت و ویدیوی ایمنی دختران توسط دولت هاریانا تجلیل شد.



[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما