exam24banner

برنامه های ضروری مینیاتوری فیوز گوشی های هوشمند

automatic keyبا درک درستی از تفاوت‌های بین نصب‌های موازی و سری خورشیدی، اکنون آماده طراحی و ساخت سیستم پانل خورشیدی خود هستید. اکنون که درک کاملی از اینکه خازن ها چیست، چگونه کار می کنند و چگونه اندازه گیری می شوند، داریم، بیایید به سه کاربرد رایج که از خازن ها استفاده می سیم و کابل افشان کنند نگاهی بیندازیم. اما حالا چه اتفاقی می افتد؟

Wire And Cable

همانطور که دو صفحه خازن به شارژ شدن ادامه می دهند، الکترون های منفی و مثبت دیوانه وار سعی می کنند به هم برسند، اما آن عایق مزاحم در وسط به آنها اجازه نمی دهد و میدان الکتریکی ایجاد می کند. اگر مسیری در مدار شما وجود داشته باشد که بار الکتریکی در جای دیگری جریان یابد، تمام الکترون‌های موجود در کلاهک شما تخلیه می‌شوند و در نهایت به کشش خود پایان می‌دهند، زیرا آنها به دنبال مسیر دیگری برای یکدیگر هستند.

هر درپوش برای نگه داشتن مقدار خاصی از ظرفیت ساخته شده است. به همین دلیل است که درپوش به نگه داشتن و ذخیره شارژ ادامه می دهد زیرا یک منبع بی پایان تنش بین دو طرف منفی و مثبت دو صفحه وجود دارد که حل نشده است.

Wire And Cable Spraying

چرا این کار برای خازن ما ضروری است؟ در این نوع مدارها، خازن ها با حذف تمام نویزهای فرکانس بالا موجود در سیگنال های منبع تغذیه که یک آی سی را تغذیه می کنند، وظیفه مهمی دارند. با قرار دادن خازن‌ها بین آی‌سی و منبع تغذیه، نوسانات ولتاژ را آرام می‌کنند و همچنین اگر برق اولیه ولتاژ خود را به اندازه‌ای کاهش دهد که یک آی‌سی را خاموش کند، به عنوان منبع تغذیه دوم عمل می‌کند.

هنگامی که انگشت شما صفحه را لمس می کند، افت ولتاژ ایجاد می کند و محل دقیق انگشت شما را شناسایی می کند! هر گونه نوسان در ولتاژ می تواند برای آی سی کشنده باشد و حتی می تواند منجر به خاموش شدن غیرمنتظره تراشه شود. ضایعات ناشی از چکه کردن شیر آب گرم حتی بیشتر است زیرا شما همچنین هزینه ای را برای گرم کردن آب قبل از پایین رفتن از فاضلاب پرداخت می کنید.

یک اتاق زیر شیروانی می تواند بسیار داغ شود، بنابراین دریچه های سقف اجازه می دهد تا مقداری از گرما خارج شود. من در مغازه برق ندارم، بنابراین هر گونه سفارش معلق باید منتظر بمانم تا بتوانم به مغازه برگردم تا پس از برقراری برق، آنها را تکمیل کنم.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما