exam24banner

آشنایی با نکات مهم در خرید آنتی ویروس و را

آنتی ویروس یکی از ابزارهای اساسی برای حفاظت از دستگاه های الکترونیکی مانند کامپیوترها و تلفن همراه ها در برابر حملات ویروسی است. انتخاب یک آنتی ویروس با کیفیت و قابل اعتماد به شما کمک می کند تا از سرقت اطلاعات شخصی، خرابی سیستم عامل و ضعیف شدن عملکرد دستگاه هایتان جلوگیری کنید.

Bitdefender این آنتی ویروس از نظر بسیاری بهترین آنتی ویروس برای کاربران معمولی کامپیوتر است، آنتی ویروس بیت دیفندر تقریبا تمامی مالورها و ویروس ها را تشخیص می دهد. این نرم افزار در هنگام اسکن کامپیوتر سرعت آن را پایین نمی آورد اما به طور کلی خود نرم افزار منابع بالایی را برای نصب نیاز دارد، به همین دلیل برای کامپیوترهای با سخت افزار ضعیف تر توصیه نمیشود. اگر شما به دنبال یک آنتی ویروس رایگان هستید، پیشنهاد ما به شما اویرا می باشد. البته نباید انتظار داشته باشید که یک نرم افزار رایگان به خوبی نسخه های پولی به شما سرویس دهی کند ولی باز هم نسبت به خیلی از نرم افزارها بهتر است. البته بهترین مزییت اویرا این است که مدام به شما پیغام «ارتقا به نسخه کامل» را نمی دهد و نسبت به سایر رقبا کاربر آزاری کمتری دارد.

کاربران باید آنتی ویروس اورجینال اف‌سکیور F-Secure را از وب سایت رسمی شرکت F-Secure دانلود و نصب نمایند و باید لایسنس‌های آنتی ویروس F-Secure قابلیت ثبت در سایت my f-secure com را داشته باشند. کاربران باید آنتی ویروس اورجینال مک آفی McAfee را از وب سایت رسمی شرکت McAfee دانلود و نصب نمایند و باید لایسنس‌های آنتی ویروس McAfee قابلیت ثبت در سایت mcafee com/activate را داشته باشند. کاربران باید آنتی ویروس اورجینال نورتون Norton را از وب سایت رسمی شرکت Norton دانلود و نصب نمایند و باید لایسنس‌های آنتی ویروس Norton قابلیت ثبت در my norton را داشته باشند.

اهمیت آنتی ویروس

محافظت از حریم خصوصی در موبایل

با رشد فناوری و افزایش استفاده از اینترنت، خطرات امنیتی نیز افزایش می یابد. ویروس ها، تروجان ها، کرم ها و برنامه های مخرب دیگر، دستگاه های شما را هدف خود قرار می دهند و می توانند باعث آسیب دیدگی جدی شوند. آنتی ویروس ها با تشخیص و حذف این برنامه های مخرب، امنیت دستگاه ها را تضمین می کنند.

عوامل مهم در خرید آنتی ویروس

خرید آنتی ویروس

پشتیبانی های شرکت فروشنده آنتی ویروس، هر روزه بخش شناسایی و امنیتی را به روز رسانی کرده و آن را برای مقابله با خرابکاری ها و ویروس های جدید آماده می سازند. حتی اگر آنتی ویروس شما یک درصد از به روز رسانی عقب بماند، پشتیبان ها پاسخگو خواهند بود. در واقع یکی از مهم ترین مزایای خرید لایسنس اورجینال نود 32 ( اصلی )، به روز بودن نرم افزار آنتی ویروس میباشد .شما نرم افزار را از سرور اصلی eset.com دانلود و نصب مکنید و لایسنس را در نرم افزار وارد میکنید . بسته بندی آیا خرید آنتی ویروس با جعبه و سی دی و کاتالوگ الزامیست؟ خیر، بطور کلی هیچ نرم افزاری برای نصب و راه اندازی نیازی به جعبه ندارد. جعبه آنتی ویروس ها فقط برای فروش در فروشگاه و مخفی بودن کدهای فعالسازی میباشد و بطور کلی فروش شکیل تر نرم افزار میباشد.

سوالات متداول در خرید آنی ویروس سرور

قبل از خرید یک آنتی ویروس، باید به عوامل زیر توجه کنید:

  1. کارایی: آنتی ویروس باید قادر باشد تمامی برنامه های مخرب را شناسایی و حذف کند. بهتر است پیش از خرید، نظرات کاربران را درباره عملکرد آنتی ویروس مورد نظرتان مطالعه کنید.
  2. به روزرسانی: برنامه آنتی ویروس باید به صورت منظم به روزرسانی شود تا با جدیدترین تهدیدات امنیتی سازگار باشد.
  3. شما میتوانید در فروشگاه اورجینال کی بدون نیاز به صرف وقت اقدام به خرید آنتی ویروس اورجینال مورد نظر خود در کمتر از 3 دقیقه نمایید ما نیز آنتی ویروس اورجینال خرید شده توسط شما را در کمتر از 5 دقیقه ارسال خواهیم کرد. ایست یا Eset یک شرکت امنیتی IT در جمهوری اسلواکی واقع شده است که از سال 1992 با ترکیب دو شرکت شروع به کار کرد. این شرکت به عنوان موفق ترین شرکت های امنیتی در سال های متمادی بوده است. شرکت Eset دفاتر مختلفی در شهرهای مختلف دنیا داشته و نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش ارائه می کند. سه نسخه مشهور نرم افزار ارائه شده کمپانی Eset برای ویندوز های خانگی محصول Eset internet securoty و محصول eset nod32 antivirus و نسخه Eset Smart Security می باشد.

  4. سبک و کاربردی: انتخاب یک آنتی ویروس کاربرپسند و سبک به شما کمک می کند تا راحت تر بتوانید از آن استفاده کنید و نیاز به مصرف منابع سیستم کمتری داشته باشد.
  5. قابلیت پشتیبانی: شرکتی که آنتی ویروس را به شما عرضه می کند، باید قابلیت پشتیبانی خوبی داشته باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل، به شما کمک کند.
  • راهکارهای امنیتی ارائه شده شرکت “ESET” برای حفاظت از گوشی های تلفن همراه موفق به شناسایی کامل بدافزارها و کدهای مخرب در آزمونهای این مرکز گردید.
  • آنتی ویروسی رایگان که حداقل های امنیتی را برای ویندوز فراهم میکند و کارایی ساده ای دارد.
  • به عقیده بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه کامپیوتر و امنیت اطلاعات این آنتی ویروس یکی از سریع ترین و بهترین برنامه برای محافظت کامپیوتر در مقابل انواع ویروس ها، تروجان ها و کرم های اینترنتی است.
  • نیازی به نصب مجدد آنتی ویروس نیست شما می‌توانید با مراجعه منو Help & Support در آنتی ویروس ایست سمت چپ آنتی ویروس و انتخاب گزینه Change License سپس گزینه Use Purchase Activation Key کد فعال سازی که دریافت کردید را وارد کنید.

با توجه به این که در حال حاضر در کشور تحریم هستیم تمامی لایسنس های موجود با پیشوند های مختلف که برای کشورهای مختلف ارائه می شوند کارایی یکسانی دارند. برخی پیشوند ها عبارتند از RN -BH – AF – درصد زیادی از لایسنس ها هم با کلید تصادفی هستند و قانون خاصی ندارند. تمامی محصولات آنتی ویروس کسپرسکی و بیت دیفندر کاملا اورجینال بوده و از سرور های اصلی آپدیت می شوند، قابلیت نصب مجدد پس از تعویض ویندوز از قابلیت های نسخه اورجینال می باشد. ایست نود 32 آنتی ویروس (ESET NOD32 Antivirus) یکی از پرسرعت‌ترین و سبک‌ترین آنتی ویروس‌های دنیا می‌باشد، همین ویژگی سبب می‌شود که سیستم کاربران دچار افت سرعت نشود تا خرید نود 32 انتخاب اول بسیاری از کاربران در خرید آنتی ویروس باشد. اگر اطلاعات بسیار مهم مانند نرم افزار حسابداری و یا اتصال به اینترنت و جا به جایی فایل زیاد دارید، نسبت به خرید لایسنس اورجینال ایست اینترنت سکیوریتی اقدام نمایید.

پرفروش ترین محصولات

مراحل خرید آنتی ویروس

برای خرید آنتی ویروس، می توانید این مراحل را دنبال کنید:

  1. 1. تحقیق: ابتدا نیاز است که به تحقیق درباره نرم افزارهای آنتی ویروس مختلف بپردازید. مطالعه نظرات کاربران و مقایسه ویژگی ها و قیمت ها به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.
  2. 2. انتخاب: پس از تحقیقات، آنتی ویروسی را که به نظر شما مناسب تر است برای خرید انتخاب کنید و آن را به سبد خرید اضافه کنید.
  3. با عضویت در کانال تلگرام IranSetup از لایسنس های رایگان ، تخفیف در صفحات پنهان ، آموزش‌ها ، اطلاعیه ها و هشدارها مطلع شوید.

  4. 3. پرداخت: در قدم بعدی، با وارد کردن خرید eset smart security premium اطلاعات پرداخت خود، هزینه آنتی ویروس را پرداخت کنید.
  5. 4. دانلود و نصب: پس از پرداخت موفق، لینک دانلود و سریال آنتی ویروس به شما ارائه می شود. فایل را دانلود کرده و برنامه را نصب کنید.
  6. کاربران باید آنتی ویروس اورجینال جی دیتا G Data را از وب سایت رسمی شرکت G Data دانلود و نصب نمایند و باید لایسنس‌های آنتی ویروس G Data قابلیت ثبت در my gdata را داشته باشند. کاربران باید آنتی ویروس اورجینال اویرا Avira را از وب سایت رسمی شرکت Avira دانلود و نصب نمایند و باید لایسنس‌های آنتی ویروس Avira قابلیت ثبت در my avira را داشته باشند. کاربران باید آنتی ویروس اورجینال آواست Avast را از وب سایت رسمی شرکت Avast دانلود و نصب نمایند و باید لایسنس‌های آنتی ویروس Avast قابلیت ثبت در my avast را داشته باشند. این شرکت با دارا بودن دفاتر نمایندگی در سراسر کشور و با تشکیل تیم فنی قدرتمند برای پشتیبانی همواره تلاش داشته تا بهترین راهکارها را در قالب محصولات و خدمات در اختیار مشتریان قرار دهد. نودسرو ارائه کننده لایسنس آنتی ویروس ایست از طریق نمایندگی های مجاز در کشورهای اطراف اقدام به ارائه لایسنس آنتی ویروس نود 32 می کند.

  7. 5. فعالسازی: پس از نصب برنامه، با استفاده از سریال دریافتی، آن را فعال کنید تا به طور کامل از خدمات آنتی ویروس استفاده کنید.

سالهاست که مشتری اوریجینال کی هستم و برای خودم و اطرافیان از این سایت خرید میکنم. با سلام خدمت اورجینال کی
فکر کنم از زمان راه انداری این سایت من عضو شدم
لایسنس ها عالی
نود 32 و کسپراسکای اسنفاد.. لطفاً پیش از خرید محصول ، از سازگار بودن آن با کامپیوتر یا تلفن همراه خود مطمئن شوید سپس اقدام به خرید نمائید. ▪️ بعد از خرید اکانت مکافی یک اکانت اشتراکی به شما تحویل داده خواهد شد که تا آخرین روز اشتراک پشتیبانی و گارانتی خواهد شد.

به یاد داشته باشید که برای حفاظت موثرتر، همیشه برنامه آنتی ویروس خود را به روزرسانی کنید و به بازبینی منظم فایل ها و لینک های ناشناخته پرداخته و از دانلود از منابع قابل اعتماد استفاده کنید.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما