exam24banner

آخرین اخبار «جدید قم

️رامین آذری گفت: طبق برنامه، پروازهای نوروزی این شرکت از روز ۲۹ اسفند آغاز خواهد شد و در مسیرهای ازمیر ( ۶ پرواز)، آنالیا ( ۱۸ پرواز) و آدانا ( ۱۲ پرواز) انجام خواهد پذیرفت. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، آذری مدیرکل فرودگاههای آذربایجان شرقی گفت: طبق برنامه پروازهای نوروزی شرکت هواپیمایی ترکیش از روز ۲۹ اسفند آغاز خواهد شد و در مسیرهای ازمیر (۶ پرواز)، آنالیا (۱۸ پرواز) و آدانا (۱۲ پرواز) انجام خواهد پذیرفت. در این دیدار بر روی افزایش همکاری و سرمایه گذاری های دو جانبه با این مجموعه بزرگ صنعتی، تولیدی و سرمایه گذاری تاکید شده و هماهنگی های لازم در این زمینه صورت پذیرفت. اوافزود:پیوندهای تاریخی، فرهنگی و دینی دو کشور بزرگ منطقه، سرمایه بسیار بزرگی است که باید از آن مراقبت کنیم و خوشبختانه مرزهای دو کشور صدها سال است که مرز صلح و دوستی است. گروه استانها – استاندار آذربایجان شرقی، تاریخ، فرهنگ و دین دو استان و دو کشور را به عنوان سرمایه بزرگ دو ملت برشمرد و گفت: تبریز و ترابزون میتوانند به محور توسعه روابط ایران و ترکیه تبدیل شوند و باید این فرصت را غنیمت بشماریم. ولی تیموری روز پنجشنبه در دیدار با فعالان حوزه گردشگری و صنایعدستی آذربایجان شرقی، با قدردانی از اقدامات و عملکرد موثر اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی آذربایجان شرقی، تعامل مستمر این اداره کل با انجمنها و تشکلهای حرفهای گردشگری را عاملی موثر در تقویت زیرساختها و توسعه صنعت گردشگری استان عنوان اخبار جدید شهرداری سنندج کرد.

اخبار جدید قیمت خودرو

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در ارتباط تصویری با استاندار ترابوزان ترکیه، با بیان اینکه توسعه همکاریهای تجاری، اقتصادی و فرهنگی با کشورهای همسایه جزو اولویتهای جمهوری اسلامی است گفت:این سیاست اصولی در استان آذربایجان شرقی هم با جدیت دنبال میشود. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، در طرح جهش تولید مسکن یا همان ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال، قرار بر این است که برخی از شرایط تسهیل شود تا گروههای مختلفی از متقاضیان مسکن در این طرح مشارکت داشته باشند. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، عقد قرارداد برای تولید مسکن با بیش از پنج دستگاه، از جمله اقدامات وزارت راه و شهرسازی همزمان با ابلاغ قانون جهش تولید مسکن بود تا تولید مسکن بعد از هشت سال روند کاهشی، مجددا سرعت گیرد. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عنایت انصاری فرد مدیر فرودگاه شهدای یاسوج در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج گفت: با اضافه شدن پروازهای جدید از این پس در همه روزهای هفته پروازهای تهران- یاسوج و بالعکس انجام می شود. اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در دیدار تصویری با استاندار ترابزون ترکیه، با اشاره به ظرفیتهای بالای دو طرف برای گسترش روابط اقتصادی و تجاری و گردشگری اظهار داشت: آذربایجان شرقی و ترابزون مناطق آزاد تجاری دارند که میتواند بستر مهمی برای گسترش روابط دو استان باشد.

اخبار جدید فایل کوین

پولاد اظهار داشت: تبریز شهر آرزوها و بهترین شهر جهان برایم است و باز هم معتقدم باید برای این شهر کار انجام دهم و باز هم باید سرمایه گذاری کنم؛ من از تبریز ریالی سود نخواهم برد و هر چه از سود سرمایه گذاری ها حاصل شود، در همین تبریز دوباره هزینه خواهد شد. ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ – ۱۳:۳۸ استانها خراسان رضوی نظرات – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، حدود سه هفتهای میشود که کشور درگیر ویروس کرونا شده و براساس اعلام وزارت بهداشت بهترین راه پیشگیری و جلوگیری از گسترش این ویروس در خانه ماندن افراد است.نهادهای مختلفی سعی کردهاند با برنامهریزی و اجرای برنامههایی، مردم را در خانه نگهدارند که یکی از همین برنامه اختصاص 100 گیگ اینترنت خانگی بود. طبق گزارش نشریه “فوربس” در سال ۲۰۲۰ و در طی شیوع ویروس کرونا در جهان، ۳۰ درصد به تعداد ثروتمندان اضافه شده و برخی برای نخستین بار به ثروت کلان رسیدهاند.

اخبار جدید صندوق هنرمندان

وی این احتمال را مطرح کرد که میتواند آن فرد یک بیمار درمان نشده مبتلا به ویروس اچآیوی/ایدز باشد. حامد قربانی گفت: در شرایطی که سویه دلتای ویروس کرونا موجب افزایش ابتلا و فوت ناشی از بیماری کووید ۱۹ شده است همه آحاد جامعه باید احساس مسوولیت کرده و با پرهیز از سفرهای بین شهری، سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند. به گزارش فارس، مجید متقیفر سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهر تهران در این سالها، علی الخصوص در چهار سال گذشته، بواسطه تسلط شهرداران و سایر مدیران شهری ناکارآمد بر مناصب مربوط به حوزه مدیریت شهری، حال و روز خوبی را سپری نکرده است، افزود: بر همه گروههای جریان انقلاب لازم است که توجه لازم را به انتخابات شورای شهر داشته باشند که انشاءالله در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر، شاهد کنار زدن مدیرانی که به هیچ عنوان اعتقادی به عدالت محوری در مدیریت شهری ندارند، توسط مردم عزیز باشیم. به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی شهودی شاعر برجسته آذربایجانشرقی شعر طنزی در خصوص تولید سروده که تقدیم میشود.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما